I.Jeżeli wybrałes opcje zapłaty za towar w formie przelewu na wpłatę czekam 7dni.
II.Za towar możesz zapłacić poprzez PAYU,przelew bankowy lub wybrać formę zapłaty" przy odbiorze ".
III.Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny,do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego terminem.Bieg terminu rozpoczyna sie od momentu dostarczenia przez przewożnika przesyłki.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru .
- Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
IV.Kupując kilka przedmiotów za przesyłke płacisz tylko raz.
V.Reklamacja
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
3. Reklamację można złożyć w następujący sposób:
a) pisemnie na adres Sprzedawcy:Sklep Wielobranżowy"MATPIK"Aneta Paluszkiewicz-Wolniak
ul.Okrężna 11,64-915 Jastrowie
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres:[zasłonięte]@op.pl
c) telefonicznie pod numerem: kom.604-[zasłonięte]-727
stacjonarny 67[zasłonięte]266-23
d) osobiście w siedzibie Sprzedawcy:Sklep Wielobranżowy'MATPIK"Aneta Paluszkiewicz-Wolniak
ul.Okrężna 11,64-915 Jastrowie
4. Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko Konsumenta,
b) nazwę Towaru oraz datę zakupu,
c) datę wystąpienia wady,
d) opis i rodzaj dostrzeżonej wady,
e) żądanie Konsumenta wynikające z przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmi: naprawa towaru, wymiana towaru na nowy wolny od wad, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Konsumenta.
6. Towar podlegający reklamacji należy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy:Sklep Wielobranżowy'MATPIK"Aneta Paluszkiewicz-Wolniak ul.Okrężna 11,64-915 Jastrowie