Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NATIONAL IDENTITY, POPULAR CULTURE AND EVERYDAY...

29-06-2015, 4:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 144.90 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405712184
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-06-2015 04:42:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70905, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51732, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97351, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31216, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33782, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70905, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51732, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97351, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31216, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33782

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

National Identity, Popular Culture and Everyday Life

NATIONAL IDENTITY, POPULAR CULTURE AND EVERYDAY...

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tim Edensor
Language: English
Publisher: Berg Publishers
Publication Date: 4 July 2002
Dimensions: 23.3 x 15.7 x 1.3 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: 1D597C5193

 

 

The Millennium Dome, Braveheart and Rolls Royce cars. How do cultural icons reproduce and transform a sense of national identity? How does national identity vary across time and space, how is it contested, and what has been the impact of globalization upon national identity and culture? This book examines how national identity is represented, performed, spatialized and materialized through popular culture and in everyday life. National identity is revealed to be inherent in the things we often take for granted from landscapes and eating habits, to tourism, cinema and music. Our specific experience of car ownership and motoring can enhance a sense of belonging, whilst Hollywood blockbusters and national exhibitions provide contexts for the ongoing, and often contested, process of national identity formation. These and a wealth of other cultural forms and practices are explored, with examples drawn from Scotland, the UK as a whole, India and Mauritius. This book addresses the considerable neglect of popular cultures in recent studies of nationalism and contributes to debates on the relationship between 'high' and 'low' culture.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 IMAGINED COMMUNITIES Benedict Anderson

 PLANNING PLAY AND THE EARLY YEARS Tassoni, Hucker

 SPORT: A CRITICAL SOCIOLOGY Richard Giulianotti

 CHILDHOOD AND SOCIETY Michael Wyness

 REFUGEES IN A GLOBAL ERA Philip Marfleet

 BANAL NATIONALISM Michael Billig