WITAMY NA NASZEJ AUKCJI
PRODUKTY ZNANYCH I CENIONYCH MAREK
![](http://radio-moussaillons.fr/media/LOGO%20enseigne/Nathan-logo.png) ![](http://www.nathan.fr/_HOME/images/IMG-HOME-NATHAN.jpg)
Założona w 1881 roku firma wydawnicza, misja Nathana to wspieranie uczenia się i wymiana wszelkiej wiedzy, przestrzeganie przyjemności, odkrywania i poznawania . Badania edukacyjne mają zasadnicze znaczenie dla Nathana. W celu ułatwienia nauki, szukają najbardziej wykwalifikowanych autorów w swojej dziedzinie. Ponieważ nauka jest łatwiejsza, gdy opiera się na zabawie, Nathan zwraca szczególną uwagę na dobór ilustracji, szukamy najbardziej motywujące narzędzia aby ułatwić uczenie się.
![](http://www.jeuxetjouetsenfolie.fr/image/160693/600x450/0/nathan-31455-electro-parlant-lettres-et-mots.jpg)
Nathan Edukacyjna Gra Literki i Słowa + Magiczny Długopis
![](http://www.jeprogresse.com/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>326-28-thickbox/lettres-et-mots-electro-parlant.jpg)
Magic Pen Francuski to fascynująca gra, która stymuluje naukę języka francuskiego, rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię. Ponadto uczy logicznego myślenia i zależności otaczającego świata, co jest niezbędnymi umiejętnościami w życiu.
![](http://www.jeprogresse.com/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>326-28-thickbox/lettres-et-mots-electro-parlant.jpg)
Elektroniczna gra edukacyjna, w trakcie której dzieci uczą się nazw przedmiotów i zwierząt, odnajdywania i kojarzenia. Na 27 puzzlach, znajdują się obrazki o różnej tematyce (dopasuj obrazki, połącz literki, co do czego pasuje itp.), z których różne elementy należy ze sobą skojarzyć. Przy rysunkach umieszczony jest kod kreskowy, jeżeli gracz dotyka go magicznym długopisem, mówi on dziecku co jest na obrazku. Długopis również w innym trybie prosi o pokazanie konkretnego obrazka bądź literki. Przy prawidłowej,bądź negatywnej odpowiedzi informuje dziecko o tym fakcie.
![](http://www.jeprogresse.com/1<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>326-28-thickbox/lettres-et-mots-electro-parlant.jpg)
Gra elektroniczna przeznaczona jest dla dzieci w wieku 3-6 lat. W trakcie zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową, ucząc się podnoszą swój poziom intelektualny.
Gra w języku francuskim
Gra nie zawiera baterii (9V)
Zawartość pudełka:
Magiczny długopis
27 puzzli tematycznych z rysunkami
Gra przeznaczona: dla 1 gracza, w wieku od 3 do 6 lat
Brak w zestawie literki Q
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/71birlqY95L._SL1028_.jpg)
|