Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Naszywki - Morale Patch - PROTECT US - 72x86mm

25-04-2015, 22:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 10 zł     
Użytkownik mamy-styl
numer aukcji: 5213549586
Miejscowość Łąka
Licytowało: 1    Wyświetleń: 77   
Koniec: 25-04-2015 21:13:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane kontaktowe

tel. 510 [zasłonięte] 166
tel. 517 [zasłonięte] 580


mail: [zasłonięte]@gmail.com


gg: [zasłonięte]52818




metody płatno¶ci
ING Bank ¦l±ski
42 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450090 [zasłonięte] 702797

mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 625344


opcje wysyłki
Kurier UPS
UPS

Paczka do 30 kg o standardowych gabarytach
Cena brutto 17zł

W paczce o standardowych gabarytach mieści się około 50szt. koszulek lub 15 szt. polarów. Zamawiając towar na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz. Jeżeli nie zmieścimy Twojego zamówienia w jednej paczce pozostałe koszty transportu bierzemy na siebie.

Poczta Polska


List Polecony 7zł

Odbiór osobisty

Zawsze 0 zł



Naszywka - Morale Patch - SAINT MICHAEL PROTECT US - 72x86mm
Proponujemy Państwu zakup naszywki - Morale Patch - SAINT MICHAEL PROTECT US o wymiarach 72x86mm. Naszywka wykonana została bez użycia materiału podkładowego takiego jak filc czy elanobawełna. Ten sposób wykonania eliminuje strzępiące się brzegi materiału podkładowego. Naszywki tkane nie strzępią się na brzegach i nie marszczą się wewnątrz

 

Przy zamówieniu powyżej 20 szt. wysyłka gratis!!!
Expresowa realizacja - zamówienia złożone i opłacone do godz 11.00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia w przypadku przesyłek kurierem UPS i nie później niż następnego dnia roboczego w przypadku wysyłki Pocztą Polską lub Paczkomatem.



Procedura zamówienia i realizacji
Tutaj postaramy się nieco przybliżyć Państwu procedurę zamawiania i realizacji naszych usług, która pozwala skrócić czas realizacji do niezbędnego minimum.


1. Na dobry początek aby zamówić wybrany towar wystarczy kliknąć przycisk KUP TERAZ, można też zadać dodatkowe pytania korzystając z formularza allegro Zadaj pytanie Sprzedającemu.

2. Koniecznie zaraz po zakupie powinni Państwo wysłać do nas informacje niezbędne do przygotowania i znakowania odzieży:
- Grafika do przygotowania projektu haftu. Najlepiej przesłać plik w postaci jpg o rozdzielczości min. 300DPI, ale akceptujemy też inne formaty bitmapowe bmp, tiff. Jeżeli haft ma zawierać napisy prosimy dołączyć pliki czcionek jakie mają być użyte (znacznie przyśpiesza to wykonanie projektu haftu, a co za tym idzie skraca nam czas realizacji zamówienia),
- Określenie kolorów nici jakimi ma być wykonany haft,
- Dane kontaktowe: mail, telefon kontaktowy, nazwa firmy i osoba/y kontaktowa/e odpowiedzialna za zamówienie,
- Dane do faktury VAT: Nazwa firmy, adres, NIP (wymagany tylko w przypadku zakupów dla firm i instytucji)
- Dane do wysyłki ,
wszystkie te informacje należy wysłać na adres email: [zasłonięte]@gmail.com

3. Kiedy otrzymamy od Państwa wszystkie niezbędne informacje przystępujemy do przygotowania programu komputerowego sterującego maszynami hafciarskimi. Przeważnie nie trwa to długo i już następnego dnia odsyłamy wizualizację komputerową haftu do akceptacji. Czas ten może ulec skróceniu lub wydłużeniu w zależności od poziomu skomplikowania wzorów jakie przygotowujemy. Zawsze informację o stanie przygotowań projektu mogą Państwo uzyskać drogą telefoniczną pod nr 510 [zasłonięte] 166 - ORANGE. W mailu z projektem haftu staramy się również podać przybliżony czas realizacji zamówienia.

4. Teraz czekamy na akceptację projektu haftu lub na zgłoszenie uwag. Projekt poprawiamy do pełnej akceptacji klienta.

5. Jeżeli do tej pory nie dostaliśmy przelewu na konto to jest ten moment kiedy przydałoby się zapłacić :) i tu polecamy korzystanie z opcji Płacę z allegro. System ten gwarantuje że pieniądze pojawią się u nas już w kilka sekund później. Dodatkowo dla wygody naszych klientów posiadamy konta w mBanku i w ING Banku Śląskim.

6. Po otrzymaniu przelewu i maila z akceptacją projektu przystępujemy do realizacji zlecenia w pierwszym wolnym terminie.

7. Niezwłocznie po wykonaniu znakowania towar solidnie zapakowany wysyłamy kurierem UPS. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera.

8. No i teraz następuje najprzyjemniejszy moment dla nas czyli że wystawiają nam Państwo pozytywny komentarz :) - i to dla tej satysfakcji waro to robić :)

Na koniec mamy kilka uwag dotyczących terminu realizacji zlecenia.
Prosimy pamiętać o tym, iż odzież znakowaną haftem np: logotypem Państwa firmy, przygotowujemy na konkretne zamówienie, dlatego na czas realizacji wpływ ma wiele czynników. Przede wszystkim podstawowym czynnikiem wpływającym na czas realizacji jest dostępność towaru na naszym magazynie. Mimo iż posiadamy spore zaplecze magazynowe i zawsze mamy dostępne kilka tysięcy szt. odzieży to zdarzają sie chwilowe braki pewnych kolorów, rozmiarów lub modeli. W takiej sytuacji musimy brakujący towar zamówić. Większość towaru importujemy bezpośrednio od czołowych producentów z całej europy, dlatego czas oczekiwania na dostawę waha się od 1-2 dni w przypadku dostaw z europy środkowej i 4-7 dni w przypadku towaru importowanego od zachodnich producentów. Może również zdarzyć się sytuacja w której dany rozmiar nie będzie dostępny również u producenta. W takiej sytuacji możliwa jest częściowa realizacja zamówienia i ew. dosłanie towaru w późniejszym terminie lub zwrot pieniędzy za brakujący towar w zależności od decyzji klienta.
Innym czynnikiem mającym wpływ na termin wysyłki jest czas realizacji poszczególnych zleceń. Haft komputerowy jest dosyć czasochłonny w wykonaniu i tego procesu nie możemy sztucznie przyśpieszać - miało by to negatywny wpływ na jakość wykonywanych wzorów.
Dlatego uprzejmie prosimy o uwzględnienie tych czynników podczas wystawiania oceny za terminowość. Termin realizacji zlecenia zawsze ustalany jest indywidualnie i zawsze staramy się go dotrzymać. Przeważnie nie przekracza on 5 dni roboczych ale szczegółowe informacje o ew. terminie realizacji zawsze można uzyskać pod nr tel 510 [zasłonięte] 166 - ORANGE.

Możliwa jest również realizacja ekspresowa (nawet w 24h od zaksięgowania przelewu) - tylko w wyjątkowych sytuacjach i po wcześniejszej akceptacji z naszej strony. Zamówienia ekspresowe bez wcześniejszego ustalenia będą realizowane w standardowym trybie.

Dziękujemy za poświęcony czas i zapraszamy do zakupów
Zespół MAMY STYL

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Paneleallegaleria aukcji