Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Narzędzia ułatwiające myślenie - Rheingold

28-02-2012, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713804
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2012 09:57:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych






Stron: 417
Format: 17x24 cm
Rok wydania: 2004
Oprawa: oprawa broszurowa



Narzędzia ułatwiające myślenie

Howard Rheingold

Haward Rheingold prowadzi Czytelnika od XIX-wiecznej matematyki do współczesnej informatyki. Przedstawia fascynujące grono ekscentryków, indywidualistów, geniuszy i wizjonerów, których dokonania miały wielki wpływ na rozwój technologii komputerowej. Rewolucji cyfrowej nie zapoczątkowali nastoletni milionerzy z Doliny Krzemowej, a tacy giganci intelektu, jak Charles Babage, George Boole czy John von Neumann, których Rheingold nazywa patriarchami komputerowymi. Po nich przyszli pionierzy komputerów osobistych, którzy szukali sposobów przetwarzania obliczeń obmyślanych przez ich poprzedników. Następna generacja to infonauci – starsi bracia i siostry młodocianych hakerów, o których czytamy w gazetach. Są pracownikami firm programistycznych lub instytutów badawczych. Zajmują się tworzeniem środków masowego przekazu, których być może będziemy używać za kilkanaście lat. Czy ich wizja świata się spełni? Może będziemy należeć do grona tych, którzy się o tym przekonają.


Spis treści

Rozdział 1. Komputerowa rewolucja jeszcze nie nastąpiła
Rozdział 2. Pierwszym programistą była dama
Rozdział 3. Pierwszy haker i jego wyimaginowana maszyna
Rozdział 4. Johnny buduje bomby, Johnny buduje mózgi
Rozdział 5. Byłe cudowne dzieci i działa przeciwlotnicze
Rozdział 6. Wewnątrz informacji
Rozdział 7. Maszyny do myślenia
Rozdział 8. Świadek historii oprogramowania: maskotka przedsięwzięcia MAC
Rozdział 9. Samotność myśliciela – długodystansowca
Rozdział 10.Nowi oldboje z ARPAnetu
Rozdział 11.Narodziny wzmacniacza fantazji
Rozdział 12.Brenda i jej drużyna przyszłości
Rozdział 13.Inżynierowie wiedzy i przedsiębiorcy epistemologiczni
Rozdział 14.Xanadu, kultura sieci i co dalej

Posłowie
Przypisy
Skorowidz