Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować

28-02-2012, 20:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.70 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2030166491
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 04:13:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru



Okładka:



Liczba stron:320
Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2170-5
Data wydania: 2[zasłonięte]009-11

OPIS KSIĄŻKI
Galeria sprzedanych pomysłów
  • Graficzne przedstawienie idei
  • Wykorzystanie wrodzonych predyspozycji zmysłu wzroku
  • Najważniejsze biologiczne narzędzia myślenia wizualnego
  • Sześć podstawowych modeli rysunków -- kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego
Pomysł dobrze rozrysowany to połowa drogi do sukcesu!

Rysujesz od zawsze i przy każdej nadarzającej się okazji -- wszystko zaczęło się od dzieł wykonywanych świecowymi kredkami. Dziś również często tworzysz: szkic mapy dojazdu do dentysty, serce ze strzałą, kreślone palcem na piasku, bazgroły na marginesach notatek szkoleniowych. O ile łatwiej jest przekazać skomplikowaną treść za pomocą zaledwie kilku kresek! A teraz wyobraź sobie, że każdy biznesowy problem można przedstawić jaśniej za pomocą rysunku.

Wszyscy rodzimy się z talentem do myślenia wizualnego -- nie próbuj przekonywać, że nie potrafisz rysować! Już Michał Anioł powiedział: "Umiejętność rysunku jest źródłem i istotą samego malarstwa, rzeźby i architektury, i wszelkiego przedstawienia podpadającego pod zmysły. (...) Rysownik, który stanie się panem tej umiejętności, ma w rękach skarb nieoszacowany". Jednak my nie wymagamy aż takiego mistrzostwa -- wystarczy, że potrafisz narysować kwadrat, strzałkę, ludzika. Zastanawiasz się pewnie, jak to działa? Popatrz na przykład Herba Kellehera. Głowił się on, w jaki sposób pokonać linie lotnicze funkcjonujące według modelu tradycyjnego. W pewnej chwili chwycił za długopis i serwetkę. Narysował trzy kropki, reprezentujące Dallas, Houston i San Antonio. Dodał trzy proste strzałki, symbolizujące bezpośrednie połączenia lotnicze między tymi miastami. Nie tylko rozwiązał w ten sposób swój problem, lecz również zapewnił sobie doskonały sposób przekonania do swojego pomysłu klientów i inwestorów.

Właściwie wykorzystany prosty rysunek na zwykłej serwetce może okazać się potężniejszy niż Excel czy PowerPoint. Może pomóc nam skrystalizować pomysły, myśleć nieszablonowo i przekazywać wyciągnięte wnioski w taki sposób, aby inni ludzie chwycili je w lot.
  • Sprawdź, czy reprezentujesz osobowość czarnego pióra, czy żółtego zakreślacza. A może jesteś czerwonym długopisem?
  • Zdobądź MBA z myślenia wizualnego.
  • Naszkicuj swój sukces!
Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru - SPIS TREŚCI:

Część I: Wprowadzenie
Każdy, zawsze, wszędzie: Rozwiązywanie problemów za pomocą rysunków
  • 1. Zupełnie nowy sposób patrzenia na biznes (9)
  • 2. Jakie problemy, jakie rysunki i kim jesteśmy "my"? (21)
  • 3. Ryzyko, które zawsze się opłaca, czyli cztery etapy myślenia wizualnego (45)

Część II: Odkrywanie pomysłów
Lepiej patrzeć, ostrzej widzieć, dalej sięgać wyobraźnią, czyli zasady i narzędzia skutecznego myślenia wizualnego
  • 4. Dziękuję, tylko oglądam (61)
  • 5. Sześć sposobów widzenia (87)
  • 6. SQVID, czyli zajęcia z wyobraźni stosowanej (115)
  • 7. Modele pokazywania (151)

Część III: Rozwijanie pomysłów
MBA z myślenia wizualnego, czyli jak wykorzystać myślenie wizualne w praktyce
  • 8. Pokazywanie i MBA z myślenia wizualnego (171)
  • 9. Kim są nasi klienci, czyli rysunki rozwiązujące problemy typu kto/co (177)
  • 10. Ilu kupuje? Rysunki rozwiązujące problemy typu ile (189)
  • 11. Gdzie szukać klientów? Rysunki rozwiązujące problemy typu gdzie (203)
  • 12. Kiedy możemy wprowadzić usprawnienia? Rysunki rozwiązujące problemy typu kiedy (227)
  • 13. W jaki sposób poprawić nasze wyniki? Rysunki rozwiązujące problemy typu jak (247)
  • 14. Po co w ogóle się w to bawić? Rysunki rozwiązujące problemy typu dlaczego (255)

Część IV: Przekonywanie do pomysłów
Czas pochwalić się naszym dorobkiem
  • 15. Wszystkiego, co wiem o biznesie, nauczyłem się podczas prezentacji (273)
  • 16. Wyciąganie wniosków... za pomocą rysunków (291)

Podziękowania (297)

Dodatek A. Myślenie wizualne w ujęciu naukowym (301)

Dodatek B. Zasobnik dla osób zainteresowanych myśleniem wizualnym (313)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców