|
Witaj na naszej aukcji. Tym razem proponujemy:
Head Narty WC ISL + wiązania FF Pro 10/11 160cm
Narty dla ambitnych narciarzy, wyróżniające się stabilnością, pewnością i swobodnym prowadzeniem. Łatwo przechodzą ze skrętu w skręt oraz zmieniają promień. Narty dla zaawansowanych
- Producent: Head
- Model: WorldCup i.SL 2011
- Długość: 160cm
- Taliowanie: 115/66/97
- Promień skrętu: 12,5 m dla dł.155 cm
- Kolor nart: Biało-Czerwone
- KERS
- Technologia Intelligence
- Konstrukcja Worldcup Sandwich
- Rdzeń drewniany
- Ślizg UHM C, struktura Race
- Płyta Speed Plate + (13mm)
- Wiązania: HEAD Freeflex Pro 11 (white/black)
- SYSTEMY W NARCIE:
- KERS Kinetic Energy Recovering System
- EXTRA DOŁADOWANIE Technologia KERS działa jak turbosprężarka.
- Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu.
- Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt.
- Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość.
- Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem.
- JAK TO DZIAŁA?
- Narty doświadczają maksymalnego wygięcia na końcu skrętu.
- W tym momencie aktywny microchip uwalnia energię do włókien w tylnej części narty.
- Tył narty natychmiast sztywnieje zwiększając odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu.
- ZAPLECZE TECHNICZNE:
- Technologia HEAD KERS jest ewolucją idei stojącej za technologią HEAD Intelligence.
- W przeciwieństwie do Intelligence, KERS nie wpływa na sztywność poprzeczną narty, ale dodatkowo wzmacnia jej elastyczność wzdłużną.
- Ponadto technologia KERS oparta jest na zupełnie nowym chipie zdolnym do kumulowania energii oraz przechowywania jej aż do właściwego momentu.
- Włókna piezoelektryczne przekształcają energie kinetyczną w energię elektryczną, która jest magazynowana w zatopionym w narcie chipie.
- Energia elektryczna jest natychmiastowo uwalniana do odpowiednich części narty wskazywanych przez specjalne czujniki.
- Uwolnienie energii w odpowiednim czasie jest automatycznie kontrolowane i skoordynowane.
- W zależności od sztywności poszczególnych modeli nart, czujniki są wcześniej programowane: im bardziej agresywna ma być narta, tym sztywniejsza stanie się jej tylna część.
|