NARTY BIG MOUNTAIN Z TECHNOLOGIĄ WYKRACZAJĄCĄ PONAD RACING
TTS – Tip and Tail Stabilizer System – technologia redukująca w narcie wibracje i tłumiąca drgania oraz system zwiększający sztywność poprzeczną przy jednoczesnym obniżeniu wagi podniesionych rockerem części narty.
TTS to zewnętrzny stabilizujący szkielet, który tłumi wibrację odczuwalne w nartach z Rockerem.
Jednocześnie obniżona została waga w przedniej i tylnej części, dzięki czemu narty są wyjątkowo łatwe w manewrowaniu i zapewniają maksymalne osiągi w każdych warunkach. System składa się z wstawek elastomerowych tłumiących drgania oraz zewnętrznego szkieletu z włókna szklanego, który zapewnia stabilność i sztywność poprzeczną. Oba elementy nie tylko redukują wibracje, ale zapewniają lepszą dystrybucję energii przy wejściu i wyjściu ze skrętu poprzez minimalizację poprzecznego wygięcia narty. Redukcja wibracji to przede wszystkim lepsze trzymanie krawędzi, a co za tym idzie wyjątkowe osiągi i pewna jazda w terenie. Dodatkowo zastosowanie zewnętrznego szkieletu i redukcja wagi rdzenia narty w przedniej i tylnej części pozwoliła stworzyć narty lżejsze w manewrowaniu i prowadzeniu, zarówno na śniegu jak i w powietrzu.
Konstrukcja Sandwich Cap - Podstawowy szkielet konstrukcji Worldcup Sandwich nakryty jest warstwą tworzywa, łącznie z górną krawędzią ściany bocznej. Zawodnicza konstrukcja plus zaokrąglone górne krawędzie tworzą wyjątkowo wszechstronną nartę.
Rdzeń drewniany
Ślizg Diecut UHM C – ten wytrzymały ślizg przeznaczony jest na każde warunki. Wykrojniki sprawiają że wygląda świetnie.
Struktura Tuffwall - Ściany boczne ABS odporne na uderzenia. Zachowują zdolność szybkiej reakcji, ale są przy tym stworzone do przyjmowania ciosów od skał
ISS – Independent Suspension System - Elastomerowe tłumiki wibracji zlokalizowane z przodu, z tyłu i pod stopami. Elastomer wycisza wibracje często kojarzone z nartami z rockerem. Pod stopami tłumienie wibracji zapewnia gładką i spokojną jazdę
Allride Rocker – rocker stworzony zarówno na przygotowane stoki jak i do jazdy w puchu. Profil ten łączy podniesienie dziobów z tradycyjnym wygięciem (camber) w pozostałej części narty. 20% rocker, 80% camber
TTS
Promień: 17,5m/181cm
Waga: 4456g/181cm