![kontakt](http://i62.tinypic.com/o6cx7r.jpg) tel. 783 [zasłonięte] 134 email: [zasłonięte]@gmail.com ![platnosci](http://i61.tinypic.com/2nb94qo.jpg) Za pobraniem/ wpłata na konto mbank: 95 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740192 ![wysylka](http://i57.tinypic.com/2hzlkd0.jpg) List polecony priorytetowy 11,00 zł List polecony ekonomiczny 8,50 zł Paczka24 Odbiór w Punkcie 13,00 zł Paczka48 pobranie 17,55 zł
|
Baltoro Ski Woman 167
Narty zostały zaprojektowane specjalnie dla kobiet. Obniżenie ich wagi o 10% oraz zastosowanie materiałów o mniejszej sztywności relatywnie zwiększa i ułatwia kontrolę nad nartami oraz dynamikę skrętów.
Specyficzną cechą Baltoro jest wyróżniająca szeroka geometria narty. Jest korzystna dla zdecydowanej większości użytkowników, ponadto oferując optymalne podparcie w czasie skrętu dzięki wykończeniu ścian bocznych tworzywem ABS o trzech różnych gęstościach rozmieszczonych na całej długości narty. Powierzchnia pokryta laminatem 3D gwarantuje właściwą sztywność, a ślizgi lekkie prowadzenie nart w zjeździe, wybaczając błędy mniej doświadczonym użytkownikom.
Firma Dynafit używa różnych gatunków drewna, aby osiągnąć pożądany efekt wybicia podczas wychodzenia ze skrętu, pobierania i oddawania energii, oczekiwanej żywotności i trwałości. Rdzeń narty składa się głównie z drewna paulowni - to gatunek przyjazny dla wszystkich, zarówno dla producentów nart jak i dla przyrody (bardzo szybko rośnie i łatwo się je uprawia). Drewno pozyskiwane z paulowni charakteryzuje się również wyjątkową wytrzymałością, bardzo małą masą własną, oraz wysoką elastycznością. Przewarstwienia rdzenia wykonane są z buku i z bambusa. Baltoro posiadają profil charakterystyczny dla nart freerideowych do wyjątkowo "śnieżnych" zastosowań. Wykorzystano tu technologię Rocker - na długości 260 mm dzioby nart są podwinięte, co redukuje powierzchnię kontaktu ślizgów z podłożem, zapewniając łatwiejsze inicjowanie skrętów przy użyciu mniejszej siły. Klasyczną geometrię zastąpiono Dual Radius - kombinacją dwóch długości promieni: dłuższy promień skrętu znajduje się z przodu, natomiast krótszy promień skrętu znajduje się z tyłu nart. Pozwala to zaoszczędzić wysiłek podczas szerokich zakrętów, a ułatwić wchodzenie w ciasne zakręty. Za odpowiednie tłumienie drgań na całej długości narty w czasie jazdy odpowiada system Shock Absorbers and Stabilizers. Dzioby i tyły nart są wykończone w technologii Skin Attachment System. Jest to system szybkiego i wygodnego montażu fok. Dla każdej narty tourowej Dynafit przewidziane są odpowiednio docięte foki, które montuje się błyskawicznie korzystając ze specjalnych zaczepów.
Chętnie odpowiem na wszelkie pytanie telefonicznie bądź przez
email
|