ACEEF
Naprawa połączeń „klejonych” modułów wyświetlaczy LCD
Firma nasza specjalizuje się tylko w naprawach wyświetlaczy LCD.
Naprawiamy „prawie” wszystkie wyświetlacze kolorowe i monochromatyczne, występujące w różnych urządzeniach, takich jak: liczniki samochodowe, sprzęt pomiarowy i diagnostyczny, panele sterowania itp.
Przedmiotem aukcji jest profesjonalna naprawa wyświetlacza FIS (duży) w samochodach: Audi A3, A4, A6, Śkoda, Seat, VW.
Uszkodzenie objawia się brakiem „świecenia” poszczególnych linii w pionie i (lub) poziomie.
Koszt naprawy - 100zł
Naprawa polega na wymianie kleju przewodzącego, który łączy driver LCD z taśmą poliestrową od wyświetlacza LCD w module wyświetlacza, tak, aby "świeciły" wszystkie "martwe - nie świecące" linie w wyświetlaczu.
Dysponuję technologią naprawy tego typu połączeń i dokonuję jej przy pomocy specjalistycznego sprzętu i z materiałów najwyższej jakości, stosowanych przy produkcji wyświetlaczy LCD.
Kleje przewodzące, stosowane przeze mnie, są nowocześniejszym produktem od fabrycznych, stosowanych w ubiegłych latach.
Maksymalna temperatura pracy kleju przewodzącego wynosi +120 0C, a minimalna -50 0C i wytrzymuje co najmniej 1500 cykli takich zmian.
Uwaga ważne !!!
Wymiana kleju przewodzącego nie zawsze naprawia efekt „blaknięcia” lub „zanikania świecenia" na obrzeżach lub innych fragmentach wyświetlacza po dłuższej jeździe (wzroście temperatury).
W takim przypadku konieczna jest wymiana wyświetlacza na nowy który oferuję na innej mojej aukcji.
Tą samą technologią naprawiamy wyświetlacze:
Audi A4 -95’-97’ – wyświetlacz w liczniku - - uszkodzenie objawia się brakiem „świecenia” niektórych lub wszystkich linii w pionie.
Koszt naprawy - 150zł
Śkoda Octavia II - wyświetlacz w liczniku – uszkodzenie objawia się „zanikaniem”, przerywaniem, wyświetlaniem „dziwnych” znaków lub w ogóle brakiem wyświetlania informacji na wyświetlaczu wraz ze wzrostem temperatury.
Koszt naprawy – 150zł
VW Golf V, PASSAT, EOS, JETTA itp. – wyświetlacz w liczniku – uszkodzenie objawia się „zanikaniem”, wyświetlaniem „dziwnych” znaków, przerywaniem lub w ogóle brakiem wyświetlania informacji na wyświetlaczu wraz ze wzrostem temperatury.
Opel wyświetlacz MID, BID wyjście 32 pin - uszkodzenie objawia się brakiem „świecenia” poszczególnych linii w pionie i (lub) poziomie.
Audi A4 KOLOR RB4 – wyświetlacz w liczniku – uszkodzenie objawia się "świeceniem" wyświetlacza na biało, przerywaniem, wyświetlaniem "dziwnych" znaków, itp.
Audi A6, Q7 KOLOR – wyświetlacz w liczniku – uszkodzenie objawia się brakiem wyświetlania informacji, przerywaniem, na zimno nie działa, po nagrzaniu zaczyna prawidłowo wyświetlać informacje.
Koszt naprawy – 300zł
Mercedes ATEGO – wyświetlacz w liczniku- uszkodzenie objawia się brakiem „świecenia” wszystkich linii w pionie i (lub) w poziomie.
ROVER 75 – wyświetlacz w liczniku - uszkodzenie objawia się brakiem „świecenia” wszystkich linii w pionie i (lub) w poziomie.
Oraz wiele innych nie wymienionych.
Przyklejamy również oderwane taśmy wyświetlaczy LCD od płyt sterujących np. :
VW FOX
MERCEDES VITO
itp.
Na wykonaną usługę udzielam rocznej pisemnej gwarancji.
Usługa naprawy trwa co najmniej 24 godziny ze względu na długą procedurę usuwania starego kleju z w/w połączenia.
Tą metodą naprawiamy wszystkie wyświetlacze LCD w których występujące połączenie „klejone” pomiędzy matrycą a folią z napylonymi ścieżkami przewodzącymi lub folią a płytą PCB.
Wystawiam rachunki.
W razie pytań proszę o kontakt.
tel. 513 [zasłonięte] 182.
mail - soft_[zasłonięte]@data.pl