Aukcja dotyczy pełnej informacji o możliwści przeprowadzeniu szkolenia, bądź zakupu urządzeń.
Reprezentuję niemiecką firmę PS Service Systeme, która jest partnerem korporacyjnym koncernów samochodowych (m.in. Mercedes, BMW) w Europie i na innych kontynentach w zakresie usług warsztatów autoryzowanych dt. serwisu w obszarze szyb samochodowych w tym także naprawy szyb samochodowych oraz usług w zakresie SmartRepaire, SmallRepair, CleverRepair.
Nasze sukcesy zostały zauważone (m.in. na Automehanika we Frankfurcie) także przez polskich niezależnych usługodawców reprezentujących małe jak i duże przedsiębiorstwa (w tym firmy spedycyjne, PKS -y) dla których także jesteśmy partnerami.
Od września 2006-go roku firma posiada przedstawicielstwo na terenie Polski (namiary teleadresowe: Marcin Francuz, Dorotowo 431 k. Olsztyna, 11-034 Stawiguda, tel. 0 662 [zasłonięte] 12 77 email: [zasłonięte]@psgmbh.com)
Statystycznie co 4 szyba czołowa ulega uszkodzeniu przez uderzenie kamieniem (dyskwalifikuje z ruchu ulicznego – przegląd techniczny/ stacja diagnostyczna, ewentualnie zatrzymanie dowodu rejestracyjnego przez policjanta, prowadzi do dalszej degradacji, pękanie). W zależności od klimatu i stanu dróg danego regionu statystyka ta bywa nawet znacznie wyższa. Ponad 80% tych uszkodzeń kwalifikuje się do naprawy. Z tego kontyngentu może czerpać także Państwa firma oferując alternatywną naprawę szyb (filmiki np. na stronie www.psgmbh.com.
PS System Naprawy Szyb jest to jedyny system z atestem MPA (ECE nr 43) pod względem przenikalności światła i zachowania na stłuczenie.
Różnica technologiczna polega także na zastosowaniu systemu crakera, który skraca czas naprawy do nawet 15 min efektywnego czasu pracy (w zależności od rodzaju uszkodzenia i kwalifikacji pracownika), eliminuje napięcia w uszkodzeniu co umożliwia naprawę nawet bardzo rozległych pęknięć (Evobus, PKS-y, firmy spedycyjne).
W skład oferty wchodzi: PS System do Naprawy Szyb Samochodowych, szkolenie techniczne, szkolenie marketingowe/ sprzedażowe (dojeżdżamy na szkolenia), bezpłatna opieka w okresie posprzedażowym (w przypadku konieczności kolejnych szkoleń, doszkolenia) – gwarancja funkcjonowania usługi.
W razie dodatkowych pytań, chętnie udzielę informacji.