Kontakt:
Turbosprężarki Bocian
ul. Izerska 7 59-800 Lubań
Tel/Fax: (75)[zasłonięte]641 09
E-mail:
[zasłonięte]@turbosprezarki-bocian.pl
Czynne:
pon.-pt. 9.00 - 17.00
sobota 9.00 - 14.00
Regeneracja turbosprężarek
Prowadzimy naprawę i regenerację wszelkiego typu turbosprężarek samochodowych. Dla nas najważniejsza jest jakość, dlatego
nie stosujemy tanich zamienników,
a wyłącznie oryginalne części produkowane przez światowych liderów.
Naprawa elektronicznych sterowników
Jako jedna z nielicznych firm w Polsce, oferujemy naprawę elektronicznych sterowników firmy Hella do turbosprężarek samochodowych. Naprawy sterowników wykonujemy
w oparciu o nowe podzespoły.
Ustawiamy elektroniczne turbiny firmy Garrett przy typowych objawach złej regeneracji (dużo pali, nie ciągnie, wpada w tryb awaryjny). Jeśli Twoja turbina zachowuje się podobnie -
- MOŻEMY CI POMÓC !
Sposób płatności
Przelewem
nr konta: 79 2490 [zasłonięte] 000500 [zasłonięte]04[zasłonięte]26
Dokonując przelewu na konto proszę w tytule przelewu wpisać swój login oraz numer aukcji.
Przy odbiorze
Osobiście: 0zł
przesyłka kurierska pobraniowa: 30zł
Wysyłka
Pocztex
- wysyłka w ciągu 48h
DPD
Regulamin
1. Przed dokonaniem zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu uniknięcia niepotrzebnych kosztów związanych z odsyłaniem zakupionych części.
2. Do ceny naliczana jest kaucja w wysokości 250 PLN, którą zwracamy w ciągu 48h od otrzymania Państwa starej turbiny.
Aukcja dotyczy naprawy/regeneracji elektronicznych sterowników/nastawników turbosprężarek firmy HELLA/GARRETT samochodów marki
MERCEDES BENZ
z następującymi turbinami:
*MERCEDES BENZ*
Marka
|
Numer turbosprężarki
|
Model turbosprężarki
|
Model samochodu
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0002
|
GT2256V
|
C270 Cdi
|
Mercedes Benz
|
704[zasłonięte]-0001
|
GT1852V
|
E class
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0001
|
GT1852V
|
E class
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0002
|
GT1852V
|
E class
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0001
|
GT2256V
|
E class & M class
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0001
|
GT2359V
|
E class & S class
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0002
|
GT2359V
|
E class & S class
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0003
|
GT2359V
|
E class & S class
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0002
|
GT2256V
|
E270 CDI
|
Mercedes Benz
|
721[zasłonięte]-0001
|
GT2256V
|
LTC Brazil
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0002
|
GT2256V
|
M270 CDI
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0001
|
GT1852V
|
New C class
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0003
|
GT1852V
|
New C class
|
Mercedes Benz
|
711[zasłonięte]-0001
|
GT2256V
|
New C class
|
Mercedes Benz
|
726[zasłonięte]-0001
|
GT1852V
|
Sprinter (Brazil)
|
Mercedes Benz
|
726[zasłonięte]-0002
|
GT1852V
|
Sprinter (Brazil)
|
Mercedes Benz
|
726[zasłonięte]-0003
|
GT1852V
|
Sprinter (Brazil)
|
Mercedes Benz
|
736[zasłonięte]-0003
|
GT2256VK
|
Sprinter CDI
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0001
|
GT1852V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0003
|
GT1852V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0004
|
GT1852V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0001
|
GT2256V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0003
|
GT2256V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0004
|
GT2256V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
709[zasłonięte]-0005
|
GT2256V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
736[zasłonięte]-0003
|
GT2256V
|
Sprinter Van
|
Mercedes Benz
|
VV14
|
RHF4V-81007P15NR5BRL3830CE
|
Vito
|
Używamy tylko FABRYCZNIE NOWYCH części zamiennych firmy Johnson !! Naprawione przez nas sterowniki objęte są 12-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ!
CENA: 289zł
WAŻNE
Przed przysłaniem sterownika do naprawy należy dokonać następującej diagnostyki w pojeździe:
1. Sprawdzić kierownicę spalin (VTG/VNT) w turbosprężarce,
2. W przypadku samochodów marki MB/Jeep/Chrysler o pojemności 2.8, 3.0, 3.2 CDI /CRD
proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu uniknięcia czasochłonnego diagnozowania przyczyny usterki.
Nasza firma posiada certyfikat renomowanej niemieckiej firmy Turbolader-Pfalz. Nasze doświadczenie bazuje na wieloletnim doświadczeniu na rynku niemieckim. Filozofia naszej firmy jest prosta jak i logiczna:
WIEDZA, UCZCIWOŚĆ i RZETELNOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG.
Ogólnym problemem występującym po regeneracji elektronicznie sterowanych turbosprężarek jest utrata mocy lub nawet jej całkowity zanik prowadzący często do trybu awaryjnego silnika. Przyczyną tego nie są z reguły sensory, lecz niewłaściwe wyregulowanie turbosprężarki, które jest ostatnim etapem przy profesjonalnej regeneracji.
Jeśli mają Państwo tego typu problemy, prosimy o kontakt telefoniczny.
Ustawiamy elektronicznie sterowane turbiny firmy Garrett na niemieckim oficjalnie opatentowanym systemie TAC (Turbocharger Adjustment Control).
Więcej informacji pod numerem telefonu: (75)[zasłonięte]641 09