KLIKNIJ W ZDJĘCIE ABY OBEJRZEĆ FILM
JAK ZDEMONTOWAĆ STEROWNIK Z POMPY !!!
P.U.H. OMEGA WIĘCEJ INFORMACJI I KONTAKT TEL:
UL. MICKIEWICZA 14/10 510 [zasłonięte] 029
27-600 SANDOMIERZ 512 [zasłonięte] 301
AUKCJA DOTYCZY SPRZEDAŻY I PROFESJONALNEJ NAPRAWY STEROWNIKÓW PSG5 POMP WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 i VP30
ORAZ STEROWNIKÓW ISUZU i ABS
USZKODZENIE ELEKTRONIKI STEROWNIKA TO GŁÓWNA USTERKA W TYCH POMPACH, A DOKŁANIEJ PSUJE SIĘ STEROWANIE ZAWOREM REGULACJI DAWKI PALIWA ( TYM MIĘDZY PRZEWODAMI WYSOKIEGO CIŚNIENIA W GŁOWICY POMPY ). W WYNIKU TEGO USZKODZENIA PALIWO NA WTRYSKACH NIE MA ODPOWIEDNIEGO CIŚNIENIA, BĄDŹ NIE JEST PODAWANE WCALE. USTERKA TA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z MECHANICZNYM USZKODZENIEM POMPY ( ZATARCIEM TŁOKA REGULACJI KĄTA WTRYSKU - POCZĄTKU TŁOCZENIA ) WBREW POWSZECHNEJ OPINII "PSEUDO EKSPERTÓW" NACIĄGAJĄCYCH NA REGENERACJĘ CAŁEJ POMPY ZA 2 - 3 TYSIĄCE ZŁOTYCH. PRZY USZKODZENIU MECHANICZNYM SILNIK PRACUJE BARDZO GŁOŚNO I METALICZNIE
KOSZT NAPRAWY STEROWNIKA TO 300 ZŁ
NA WYKONANĄ NAPRAWĘ UDZIELAMY 12 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI
WYSTAWIAMY RACHUNEK NA WYKONANĄ USŁUGĘ
WYSYŁKA W CIĄGU JEDNEGO DNIA
JEŚLI W AUCIE WYSTĘPUJE KTÓRYŚ Z NIŻEJ OPISANYCH OBJAWÓW LUB BŁĘDÓW ŚWIADCZY TO ŻE W 95 % ULEGŁ USZKODZENIU STEROWNIK POMPY
OBJAWY USZKODZONEGO STEROWNIKA POMPY TO :
-
PO ZGASZENIU AUTO NIE CHCE ODPALIĆ
-
SILNIK CIĘŻKO ODPALIŁ I NIE REAGUJE NA PEDAŁ GAZU LUB ZNIKOMO
-
SILNIK ZGASŁ PODCZAS PRACY I JUŻ NIE ZAPALIŁ
-
SILNIK NIERÓWNO PRACUJE
-
SILNIK DYMI
-
SILNIK GAŚNIE PO ROZGRZANIU LUB PRZERYWA
PO ZDIAGNOZOWANIU AUTA MOGĄ SIĘ POJAWIĆ NASTĘPUJĄCE BŁĘDY :
-
P1630 ZAWÓR DAWKI OPEL, SAAB
-
P1631 STEROWNIK POMPY OPEL, SAAB
-
P1650 , P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN OPEL, SAAB
-
01318 (J-399), 0526 AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA
-
P1664, P1564 FORD
-
P1690, P1600 NISSAN
-
73 BMW
-
P1688 DODGE
-
P0251 OPEL Z SILNIKIEM ISUZU 1.7
POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :
-
AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
-
BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
-
DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
-
FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
-
FORD MONDEO 2.0 TDDI
-
FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
-
HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
-
ISUZU KB 3.0 TDI
-
MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
-
MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
-
MITSUBISHI CANTER 3.0
-
NISSAN ALMERA 2.2
-
NISSAN PATROL GR 3.0
-
NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
-
OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
-
OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
-
OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
-
OPEL FRONTERA 2.2 DTI
-
OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
-
OPEL SINTRA 2.2 TD
-
OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
-
ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
-
SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
-
SKODA SUPERB 2.5 TDI
-
VW Passat 2.5 TDI
-
VOLVO FL6 5.5
naprawa, naprawy, naprawe, naprawę, regeneracja, regeracje, regenerację, regeneracji, pomp, pompa, pompy, vp 44, vp 30, nastawnik, nastawniki, nastawników, sterownik, sterowniki, sterownikami, sterowników, tranzystor, tranzystora, tranzystory, komputer, komputery, paliwa, paliwowa, paliwowe, paliwowych, wtryskowe, wtryskowa, wtryskowej, wtryskowych, psg, serwis, vp44, vp30, vp29, psg5, psg16, psg2, psg, modul, moduł, modułu, modulu, modułów, psg-5, abs, absów, absu, FAKTURA, VAT, VP44, VP30, Y17DT, Y17DTL, Y17DTH, H17DT, H17DTL, H17DTH, H20DTL, H20DTH, H20DT, Y20DT, Y20DTL, Y20DTH, H22DT, H22DTL, H22DTH, Y22DT, Y22DTL, Y22DTH