Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Naprawa, Serwis Laptopów ACER, Reballing

19-01-2012, 12:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik RCS_BIZ_PL
numer aukcji: 2019174795
Miejscowość Ruda Śląska
Wyświetleń: 28   
Koniec: 24-01-2012 22:38:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt

Regionalne Centrum Serwisowe
ul. Zabrzańska 24
41-700 Ruda Śląska
ul. Piastów 8
40-868 Katowice
NIP: 922[zasłonięte]205-42
 
Telefony: 
608 [zasłonięte] 271
032 [zasłonięte] 16
032 [zasłonięte]258 16
501 [zasłonięte] 501
 
[zasłonięte]@rcs.biz.pl
[zasłonięte]@rcs.biz.pl

 
gg RCS:[zasłonięte]20026


Wysyłka
Orientacyjne ceny:

Poczta Polska:
  Paczka priorytetowa - 21 zł
  Paczka pobraniowa - 27 zł
 
 
Kurier UPS
  Paczka Standard - 35 zł
  Paczka pobraniowa - 45 zł


Płatności
Wpłata na konto bankowe
05 1050 [zasłonięte] 133100
0022 [zasłonięte] 711484

Płatność także przy odbiorze (za pobraniem)

                   
Inne
Dodaj mnie do ulubionych
Zobacz inne przedmioty
Komentarze
Wyślij wiadomość przez Allegro

 

               
 
   
 

          Przedmiotem aukcji jest: 

Przesyłka kurierska laptopa, notebooka, netbooka, komputera lub konsoli
do naszego serwisu i z powrotem.

 

W ciągu jednego dnia roboczego stawiamy jednoznaczną diagnozę i szacujemy koszty naprawy.

W razie gdyby naprawa okazała się niemożliwa lub nieopłacalna – proponujemy Państwu alternatywne rozwiązanie.

Dzięki zastosowaniu kompletnych linii naprawczych firmy Weller możemy na naprawy płyt głównych dać nawet 10 miesięcy gwarancji!!!

Firma ta jest wiodącym producentem tego typu urządzeń. Technologie przez nią stosowane oraz oprogramowanie pozwalające na dobieranie profili naprawczych w oparciu o dane producentów chipów powoduje że konkurencja jak  Pace czy Reeco pozostaje daleko w tyle.

Urządzenia te po prostu nie mają sobie równych.

Są o dwie klasy wyżej niż stosowane masowo stacje na podczerwień, nie wspominając o  zwykłych dmuchawkach Hot-Air którymi w większości „serwisów”  smaży się płyty najczęściej doprowadzając do ich rozwarstwienia.

 

 

 

Co dzieje się po zalicytowaniu naszej aukcji?

1.      Wysyłają Państwo wiadomość na e-mail [zasłonięte]@rcs.biz.pl zawierającego następujące informacje: adres skąd ma być odebrany sprzęt, kontaktowy numer telefonu i ewentualnie krótki opis jakie są objawy usterki lub co należy w danym sprzęcie zrobić. Mogą też Państwo wybrać Firmę kurierską – domyślnie będzie to DPD. Prosimy też o dokonanie wyboru formy płatności – płatność allegro, przelew, wpłata „przy pobraniu”.

2.      Pakowanie – sprzęt należy  zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. Co prawda przesyłki są ubezpieczone, ale odpowiednie zapakowanie i oznaczenie (np. wielki napis „uwaga szkło”) utrudni firmie kurierskiej odrzucenie ewentualnej reklamacji...

3.      Na podstawie tej wiadomości zamawiamy odbiór u klienta w firmie kurierskiej. Najczęściej kurier przyjeżdża w następnym dniu roboczym.

4.      W ciągu jednego dnia od otrzymania paczki nasz dział serwisu laptopów  nieodpłatnie diagnozuje lub weryfikuje diagnozę postawioną przez klienta.

5.      Otrzymują Państwo informację zwrotną – co należy zrobić, jakie ewentualnie części są potrzebne, jaki jest szacowany koszt i czas naprawy.

6.      Odsyłacie Państwo zwrotny mail z potwierdzeniem lub brakiem akceptacji kosztów.

7.      Sprzęt naprawiany jest w najbliższym możliwym terminie (w kolejności zgłoszeń).  W razie znacznych nawarstwień w pierwszym rzędzie naprawiane są usterki proste (klawiatura, matryca, zasilacz, inne) które mogą być zrobione „od ręki”  i nawet tego samego dnia odesłane do klienta.

8.      Naprawiony sprzęt wędruje na testy gdzie przez odpowiedni czas testowany jest specjalistycznym oprogramowaniem producenckim.

9.      Po pomyślnym odbyciu testów sprzęt jest pakowany i odsyłany. Do przesyłki dołączana jest krótka informacja o czynnościach naprawczych, ewentualna gwarancja i faktura lub paragon.

10.  Równolegle z nadaniem paczki wysyłana jest wiadomość e-mail do klienta celem poinformowaniu o nadaniu.

11.  Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze, przy odbiorze, jeśli tego Państwo nie zrobicie nie będzie możliwości reklamowania mogących wystąpić w czasie transportu uszkodzeń mechanicznych.

 

 

 

   Wymianiamy matryce LCD we wszystkich modelach laptopów.

Wymieniamy uszkodzone świetlówki, naprawiamy inwertery.

Diagnozę   usterki wykonujemy  nieodpłatnie

 

 

Często można wymienić matrycę na inną będącą tańszym zamiennikiem więc

prosimy o wysłanie zapytania na e-mail: [zasłonięte]@rcs.biz.pl  lub kontakt telefoniczny
- odpowiemy na każde pytanie.  
 
 
  W ramach jednego modelu zdarzają się niekiedy różne matryce, wtedy mamy większą możliwość zejścia z ceny wyszukując tańszy, o tych samych parametrach zamiennik.
 
 

 

Każdą awarię telefonicznie lub via e-mail postaramy się zdiagnozować
i wstępnie wycenić.

    Cena promocyjna  obowiązuje klientów zgłaszających chęć naprawy
w wyniku zakupu usługi  na tej aukcji.

      Sprzęt dostarczać można pod adres Firmy osobiście jak też kurierem.

 

 

Regionalne Centrum Serwisowe prowadzi zarówno serwis laptopów jak i drukarek wszystkich marek. 

Oferujemy sprzęt używany po gruntownej konserwacji,  wszystkie części uszkodzone lub zużyte zostały wymienione na nowe oryginalne

 Na sprzedawany sprzęt na życzenie kupującego wystawiamy faktury VAT.

   W asortymencie sprzęt OKI, Samsung, Lexmark i inne

 nowe i używane.

Zapraszamy na inne nasze aukcje, do strony "o mnie" 

oraz na stronę www.serwis.laptopow.com.pl i www.rcs.biz.pl

http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=10 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=9&Itemid=8 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=20 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemid=21 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=27 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=22 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=25 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=26 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=2 http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=3&Itemid=4 http://rcs.biz.pl/ncomputing/ http://www.rcs.biz.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7