Kontakt
Adres : ul. Balonowa 39, 94-108 Łódź
Telefon : 516 [zasłonięte] 046 / 509 [zasłonięte] 646
E-mail : [zasłonięte]@gmail.com
Pracujemy w godzinach :
12:00 - 18:00 Poniedziałek - Piątek
Dostawa
Wszystkie przesyłki realizowane na terenie Polski wysyłamy usługą "ups standard" i ubezpieczamy do 320 zł. Cena jest niezależna od odległości pomiędzy nadawcą, a odbiorcą i nie wymaga dopłat za strefy, bądź dostawę do osób prywatnych.
Regulamin
- Cena towaru podana na każdej z aukcji jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
- Towar zostaje wysłany w ciągu 24 – 48 godzin od daty zaksięgowania przelewu na koncie.
- Nie wysyłamy paczek za pobraniem użytkownikom bez co najmniej 10 pozytywnych komentarzy.
- Po wygraniu aukcji prosimy o wypełnienie formularza „sposób zapłaty i dostawy”. Co znacznie przyśpieszy realizację zamówienia.
DIAGNOSTYKĘ USZKODZONEGO LAPTOPA
Serwis laptopów - skuteczność 90% - szybki termin realizacji.
TOSHIBA , HP , COMPAQ , IBM , LENOVO , ASUS , DELL , FUJITSU SIEMENS , LG , ACER , SONY , SAMSUNG
Gwarancja od 3 do 12 miesięcy
Najczęściej wykonywane przez nas usługi:
- wymiana płyty głównej,
- czyszczenie układu chłodzenia,
- wymiana matrycy,
- wymiana inwertera,
- wymiana mostu południowego,
- wymiana mostu północnego,
- wymiana chipsetu graficznego,
- wymiana gniazda zasilającego,
- wymiana pamięci, dysku twardego, napędu,
- wymiana klawiatury,
- wymiana taśm łączących matrycę z płytą główną,
- reballing układu graficznego.
W większości przypadków czas naprawy wynosi od 24 do 48 godzin od momentu dostarczenia urządzenia do naszego serwisu. Po otrzymaniu sprzętu przeprowadzamy diagnostykę i informujemy telefonicznie o kosztach naprawy. W chwili akceptacji kosztów przystępujemy do naprawy.
Uszkodzony sprzęt prosimy dostarczyć osobiście do naszej firmy. Cena dotyczy tylko diagnostyki.