Przedmiotem niniejszej aukcji, jest usługa:
NAPRAWY LOGICZNEGO, PROSTEGO USZKODZENIA SERVICE AREA - USTERKI WADLIWEJ "CZARNEJ SERII" DYSKÓW:
3,5" SEAGATE BARRACUDA 7200.11, ES.2
3,5" MAXTOR DIAMONDMAX 22
2,5" SEAGATE MOMENTUS 5400.5, 5400.6
- Rodzaj złącza:
- Pojemność: wszystkie pojemności
- Model: wszystkie modele rodziny 7200.11, Momentus 5400.5, 5400.6
- 3,5", 2,5"
Aukcja dotyczy wykonania usługi diagnostyki i naprawy w przypadku logicznie uszkodzonych modułów segmentu "B" i "C" czyli takich, które mogą być przepisane z innego nośnika w Service Area, oraz w przypadku uszkodzenia translatora. Usługa dotyczy 1 szt. nośnika dysku twardego marki 3,5" Seagate Barracuda ES.2, Barracuda 7200.11, Maxtor DiamondMax 22 lub 2,5" Seagate Momentus 5400.5, 5400.6 - wszystkie modele i pojemności. Przedstawione poniżej objawy występujące w konkretnym nośniku, mogą świadczyć o uszkodzeniu modułu lub modułów Service Area:
-
nośnik uruchamia się, pracuje normalnie ale brak inicjalizacji w BIOS'ie płyty głównej,
-
nośnik uruchamia się, po czym po kilku sekundach się wyłańcza i brak jest inicjalizacji w BIOS'ie,
-
nośnik wykrywany jest w BIOS'ie z zerową pojemnością.
W celu stwierdzenia rodzaju uszkodzenia w nośniku, obligatoryjne jest wykonanie stosownej diagnozy nośnika dysku twardego przed opisaną naprawą, gdyż w niektórych przypadkach, opisane wyżej problemy z nośnikiem, mogą dotyczyć również uszkodzeń związanych bezpośrednio z HDA (mechanika nośnika dysku twardego) w tym uszkodzenie mechaniczne HSA (zespół głowic), uszkodzenie elektroniczne preamplifier'a (przedwzmacniacza) lub samego uszkodzenia elektroniki PCB nośnika.
Service Area (strefa serwisowa) nośnika dysku twardego to w wielkim skrócie i uproszczeniu strefa serwisowa, zapisana w części HDA na talerzach w obszarze roboczym nośnika, niewidocznym dla użytkownika, składająca się z segmentów modułów odpowiedzialnych za inicjalizację dysku w postaci modelu, pojemności, nr seryjnego, wersji firmware, oraz za integralność danych w tym poprawność zapisu i odczytu zawartych danych znajdujących się w obszarze User Area ( strefa użytkownika).
Cena podana w opcji
dotyczy usługi wykonania profesjonalnej naprawy nośnika z zachowaniem danych wadliwej "czarnej serii" dysków
3,5" Seagate 7200.11, ES.2
3.5" Maxtor DiamondMax 22
2,5" Seagate Momentus 5400.5, 5400.6
i odnosi się dla 1 szt. dysku
Pragniemy Państwa poinformawać i jednocześnie zapewnić, że dokonujemy powierzonych nam czynności związanych z programowaniem pamięci ROM elektronik PCB we własnym laboratorium z zachowaniem pełnej ochrony, oraz poufności zawartych na nośnikach danych.
Nie jesteśmy pośrednikiem w oferowanych usługach
Świadczone przez nas usługi, objęte są gwarancją jakości i stałej, konkurencyjnej ceny.
Zapewniamy najwyższy możliwy poziom jakości oferowanych przez nas usług!
Gwarancja Ceny - zwracamy szczególną uwagę na dotrzymanie ustalonych z Klientem terminów realizacji poszczególnych usług, oraz ceny. U nas cena nie zmienia się po wykonaniu zlecenia.
Gwarancja Jakości - w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, wszystkie wykonane przez nas prace, objęte są gwarancją.
Wszystkich czynności usługi naprawy Service Area dysku twardego, oraz kopii posektorowej danych zawartych na nośniku, dokonujemy za pomocą komercyjnego, profesjonalnego osprzętu, jakim jest PC-3000 i Data Extractor firmy
Screen oprogramowania PC-3000:
Screeny z przykładowej pracy z Service Area dysku ST31[zasłonięte]333AS "czarnej" serii 7200.11:
49,00 PLN
Podana powyżej cena, nie dotyczy inngo rodzaju uszkodzenia występującego w nośniku, jak tylko i wyłącznie problemu tzw. "czarnej serii" rodziny Seagate 7200.11, ES.2, Seagate Momentus 5400.4, 5400.6, oraz nie dotyczy nośników noszących znamiona ingerencji osób lub firm trzecich.
Cena powyżej obejmuje:
Naprawę logiczną uszkodzonego/uszkodzonych modułów segmentu "B" i "C" Service Area,
Naprawę modułu translatora ze 100% zachowaniem danych jak przed awaria nośnika,
Sprawdzenie poprawności działania i inicjalizacji nośnika.
Cena powyżej nie obejmuje:
Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych HDA w tym uszkodzeń HSA, preamplifier'a, zapiłów, elektroniki PCB,
Nośników noszących znamiona jakiejkolwiek ingerencji osób lub firm trzecich,
Odtwarzania pamięci ROM w przypadku uszkodzenia elektronicznego flasha z modułów Service Area
- opcje możliwe do realizacji, dodatkowo odpłatnie
Wykonanie usługi nie powoduje utraty gwarancji producenta na nośnik dysku twardego. W trosce o jakość i najwyższy poziom świadczonych usług, wykonanie kopii posektorowej nośnika wykonujemy przy pomocy specjalistycznego narzędzia Data Extractor firmy Acelaboratory.
W przypadku ingerencji w Service Area nośnika przez osoby, które nie maja stosownej wiedzy z zakresu metodyki naprawy strefy serwisowej, istnieje możliwość uszkodzenia samego nośnika, jak i zawartych na nim danych użytkownika.
W razie dodatkowych pytań, służymy Państwu fachową wiedzą i profesjonalnym doradztwem z zakresu oferowanych za pośrednictwem serwisu Allegro usług i przedmiotów.
Serdecznie zapraszamy do zakupów i korzystania z naszych usług!
Autoryzowany Partner:
Certyfikat Autoryzacji wydany przez firmę Western Digital - czołowego producenta dysków twardych, oraz status Srebrnego Partnera WD.
Certyfikat Autoryzacji wydany przez firmę Seagate - czołowego producenta dysków twardych, oraz status Seagate Recovery Services Partner.
Screeny, zdjęcia, oraz opis aukcji chronione prawami autorskimi - powielanie, kopiowanie, rozpowszechnianie w całości lub w części bez pisemnej zgody - ZABRONIONE!
Copyright © 2012 DDS_SYSTEM
PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83