Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

!! Naprawa - Odzysk Danych SEAGATE , MAXTOR !!

28-02-2012, 8:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik DDS_SYSTEM
numer aukcji: 2086973707
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 86   
Koniec: 12-02-2012 10:26:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy Serdecznie na Naszych Aukcjach

Kontakt

513-[zasłonięte]-552

od poniedziałku do piątku

8.00-20.00

w soboty

10.00-14.00

Wysyłka

Wysyłki zakupionych na naszych aukcjach przedmiotów, odbywają się za pośrednictwem:

CENNIK PRZESYŁEK

Przesyłka Priorytetowa Standardowa

do 1 kg -11,00 PLN

od 1-2 kg -13,00 PLN

od 2-5 kg -14,50 PLN

Przesyłka Priorytetowa na Warunkach Szczególnych "Ostrożnie Szkło"

do 1 kg -21,00 PLN

od 1-2 kg -23,00 PLN

od 2-5 kg -28,00 PLN

Na życzenie Klienta, zakupione na naszych aukcjach przedmioty, możemy wysłać za pośrednictwem firm kurierskich, wg. obowiązujących stawek za transport u danego kuriera

Nie odpowiadamy za usługi Poczty Polskiej w tym w szczególności za:

opóźnienia w dostarczeniu przesyłki

zaginięcie przesyłki (jeżeli przesyłka nie miała zadeklarowanej wartości)

uszkodzenia przedmiotów wynikłe w transporcie

Płatności

mBank

25-1140-[zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002-[zasłonięte] 673932

Pozostałe informacje

Za zakupione usługi na naszych aukcjach, pobieramy przedpłatę całości kwoty przed ich wykonaniem,

Nie akceptujemy płatności z "Płacę z Allegro". Jedyna forma przedpłaty to przelew na nasze konto bankowe, wskazane w zakładce "Płatności",

Istnieje możliwość wysyłki za pobraniem, dla Allegrowiczów powyżej 40 pozytywów, po wcześniejszym uiszczeniu kosztów wysyłki, zgodnie z cennikiem przewoźnika.

Regulamin

  1. Do sprzedaży na Allegro podchodzimy bardzo poważnie i tego samego oczekujemy od obecnych i przyszłych Kontrahentów.
  2. Jeżeli masz zamiar nie sfinalizować transakcji, to po prostu nie licytuj, zaoszczędzi nam to obopólnie niepotrzebnych nerwów i negatywnych komentarzy.
  3. Po dokonaniu przez Ciebie zakupu dowolnego przedmiotu lub usługi, oczekuję z Twojej strony potwierdzenia dokonanego przez Ciebie zakupu poprzez e-mail lub telefonicznie, oraz potwierdzenia adresu na który ma zostać wysłany przedmiot za pośrednictwem przewoźnika.
  4. Wystawione na aukcjach Allegro przedmioty nie sprzedajemy poza aukcją Allegro.
  5. Nie odwołujemy raz złożonej oferty kupna – proszę o przemyślaną licytację na naszych aukcjach.
  6. Zgodnie z regulaminem Allegro na dokonanie wpłaty czekamy do 7 dni od chwili dokonania zakupu na aukcji, po tym terminie – jeśli pieniądze nie wpłyną na konto – występujemy o zwrot pobranej przez Allegro prowizji od sprzedaży a następnie wystawiamy stosowny komentarz do takiej transakcji.
  7. Na każdy sprzedawany na aukcjach Allegro przedmiot (poza przedmiotami wystawionymi w kategorii „uszkodzone”) określamy w opisie aukcji okres rozruchowy w celu dokładnego sprawdzenia.
  8. Jeżeli sprzedajemy przedmiot w kategorii „uszkodzone” nie przyjmujemy w tym wypadku żadnych roszczeń, zwrotów, wymiany, oraz komentarzy negatywnych, bądź neutralnych.
  9. Wysyłki zakupionych na naszych aukcjach przedmiotów, realizowane są codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku i są uzależnione od księgowania wpłat za zakupione przedmioty na naszym koncie bankowym.

Przedmiotem niniejszej aukcji, jest usługa:

NAPRAWY LOGICZNEGO, PROSTEGO USZKODZENIA SERVICE AREA - USTERKI WADLIWEJ "CZARNEJ SERII" DYSKÓW:

3,5" SEAGATE BARRACUDA 7200.11, ES.2

3,5" MAXTOR DIAMONDMAX 22

2,5" SEAGATE MOMENTUS 5400.5, 5400.6

  • Rodzaj złącza:
  • Pojemność: wszystkie pojemności
  • Model: wszystkie modele rodziny 7200.11, Momentus 5400.5, 5400.6
  • 3,5", 2,5"

Aukcja dotyczy wykonania usługi diagnostyki i naprawy w przypadku logicznie uszkodzonych modułów segmentu "B" i "C" czyli takich, które mogą być przepisane z innego nośnika w Service Area, oraz w przypadku uszkodzenia translatora. Usługa dotyczy 1 szt. nośnika dysku twardego marki 3,5" Seagate Barracuda ES.2, Barracuda 7200.11, Maxtor DiamondMax 22 lub 2,5" Seagate Momentus 5400.5, 5400.6 - wszystkie modele i pojemności. Przedstawione poniżej objawy występujące w konkretnym nośniku, mogą świadczyć o uszkodzeniu modułu lub modułów Service Area:

  • nośnik uruchamia się, pracuje normalnie ale brak inicjalizacji w BIOS'ie płyty głównej,
  • nośnik uruchamia się, po czym po kilku sekundach się wyłańcza i brak jest inicjalizacji w BIOS'ie,
  • nośnik wykrywany jest w BIOS'ie z zerową pojemnością.

W celu stwierdzenia rodzaju uszkodzenia w nośniku, obligatoryjne jest wykonanie stosownej diagnozy nośnika dysku twardego przed opisaną naprawą, gdyż w niektórych przypadkach, opisane wyżej problemy z nośnikiem, mogą dotyczyć również uszkodzeń związanych bezpośrednio z HDA (mechanika nośnika dysku twardego) w tym uszkodzenie mechaniczne HSA (zespół głowic), uszkodzenie elektroniczne preamplifier'a (przedwzmacniacza) lub samego uszkodzenia elektroniki PCB nośnika.

Service Area (strefa serwisowa) nośnika dysku twardego to w wielkim skrócie i uproszczeniu strefa serwisowa, zapisana w części HDA na talerzach w obszarze roboczym nośnika, niewidocznym dla użytkownika, składająca się z segmentów modułów odpowiedzialnych za inicjalizację dysku w postaci modelu, pojemności, nr seryjnego, wersji firmware, oraz za integralność danych w tym poprawność zapisu i odczytu zawartych danych znajdujących się w obszarze User Area ( strefa użytkownika).

Cena podana w opcji

dotyczy usługi wykonania profesjonalnej naprawy nośnika z zachowaniem danych wadliwej "czarnej serii" dysków

3,5" Seagate 7200.11, ES.2

3.5" Maxtor DiamondMax 22

2,5" Seagate Momentus 5400.5, 5400.6

i odnosi się dla 1 szt. dysku


Pragniemy Państwa poinformawać i jednocześnie zapewnić, że dokonujemy powierzonych nam czynności związanych z programowaniem pamięci ROM elektronik PCB we własnym laboratorium z zachowaniem pełnej ochrony, oraz poufności zawartych na nośnikach danych.

Nie jesteśmy pośrednikiem w oferowanych usługach

Świadczone przez nas usługi, objęte są gwarancją jakości i stałej, konkurencyjnej ceny.

Zapewniamy najwyższy możliwy poziom jakości oferowanych przez nas usług!

Gwarancja Ceny - zwracamy szczególną uwagę na dotrzymanie ustalonych z Klientem terminów realizacji poszczególnych usług, oraz ceny. U nas cena nie zmienia się po wykonaniu zlecenia.

Gwarancja Jakości - w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych przez nas usług, wszystkie wykonane przez nas prace, objęte są gwarancją.

Wszystkich czynności usługi naprawy Service Area dysku twardego, oraz kopii posektorowej danych zawartych na nośniku, dokonujemy za pomocą komercyjnego, profesjonalnego osprzętu, jakim jest PC-3000 i Data Extractor firmy

Screen oprogramowania PC-3000:

Screeny z przykładowej pracy z Service Area dysku ST31[zasłonięte]333AS "czarnej" serii 7200.11:

49,00 PLN

Podana powyżej cena, nie dotyczy inngo rodzaju uszkodzenia występującego w nośniku, jak tylko i wyłącznie problemu tzw. "czarnej serii" rodziny Seagate 7200.11, ES.2, Seagate Momentus 5400.4, 5400.6, oraz nie dotyczy nośników noszących znamiona ingerencji osób lub firm trzecich.


Cena powyżej obejmuje:


Naprawę logiczną uszkodzonego/uszkodzonych modułów segmentu "B" i "C" Service Area,

Naprawę modułu translatora ze 100% zachowaniem danych jak przed awaria nośnika,

Sprawdzenie poprawności działania i inicjalizacji nośnika.


Cena powyżej nie obejmuje:


Uszkodzeń mechanicznych, fizycznych HDA w tym uszkodzeń HSA, preamplifier'a, zapiłów, elektroniki PCB,

Nośników noszących znamiona jakiejkolwiek ingerencji osób lub firm trzecich,

Odtwarzania pamięci ROM w przypadku uszkodzenia elektronicznego flasha z modułów Service Area


- opcje możliwe do realizacji, dodatkowo odpłatnie


Wykonanie usługi nie powoduje utraty gwarancji producenta na nośnik dysku twardego. W trosce o jakość i najwyższy poziom świadczonych usług, wykonanie kopii posektorowej nośnika wykonujemy przy pomocy specjalistycznego narzędzia Data Extractor firmy Acelaboratory.


W przypadku ingerencji w Service Area nośnika przez osoby, które nie maja stosownej wiedzy z zakresu metodyki naprawy strefy serwisowej, istnieje możliwość uszkodzenia samego nośnika, jak i zawartych na nim danych użytkownika.


W razie dodatkowych pytań, służymy Państwu fachową wiedzą i profesjonalnym doradztwem z zakresu oferowanych za pośrednictwem serwisu Allegro usług i przedmiotów.



Serdecznie zapraszamy do zakupów i korzystania z naszych usług!


Autoryzowany Partner:

Certyfikat Autoryzacji wydany przez firmę Western Digital - czołowego producenta dysków twardych, oraz status Srebrnego Partnera WD.

Certyfikat Autoryzacji wydany przez firmę Seagate - czołowego producenta dysków twardych, oraz status Seagate Recovery Services Partner.

Screeny, zdjęcia, oraz opis aukcji chronione prawami autorskimi - powielanie, kopiowanie, rozpowszechnianie w całości lub w części bez pisemnej zgody - ZABRONIONE!

Copyright © 2012 DDS_SYSTEM

PODSTAWA PRAWNA:

Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83

GCS-AP1-R