Witam serdecznieOferuję usługę obejmująca naprawę - regenerację nastawnika pompy wtryskowej VP37 i VP36Bosch Zexel silników 1.9TD, TDi, SDi, 2.5 TD TDi w wersji HDK jak i MES (indukcyjne i potencjometryczne), takich aut jak: Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Opel, BMW, Nissan, Renault i innych.Diagnostyka komputerowa GRATIS (sprawdzenie błędów, regulacja obrotów, dawki paliwa, kasowanie inspekcji, (VW, Audi, SEAT, Skoda, OPEL) itp) !!!
Jeśli Twój silnik ma poniższe objawy, to ta oferta jest dla Ciebie!
- Falujące wolne obroty- auto szarpie na 4 i 5 biegu (szczególnie podczas przyśpieszania) - zdarza się, że auto szarpie na wszystkich biegach- brak reakcji na pedał gazu w niektórych momentach- auto nie odpala- W wyżej wymienionych przypadkach auto niekiedy traci moc i inne przypadki...
Cena (250 zł) obejmuje kompleksową i profesjonalną naprawę nastawnika, diagnostykę komputerową silnika oraz komputerową regulację (niezbędna) nastawnika po naprawie. Pisemna gwarancja na naprawę 1 rok dla HDK i 6m-c MES !
U mnie mają państwo gwarancję wykonania profesjonalnej usługi - podstawą jest znajomość zasady działania nastawnika, wiedza i sprzęt do diagnostyki i naprawy. U mnie nie ma mowy o naprawie jak to robią inni, że mniej więcej wiedzą jak się naprawia i mniej więcej jak ustawić...Nieprawdą i mitem jest to, ze nastawniki się tylko czyści jak to robi konkurencja. W większości przypadków to tylko zabieg kosmetyczny. Nieprawdą jest to, że można złożyć i skalibrować nastawnik ,,na oko". Za 1 mały przykład dodam, że pole magnetyczne z rdzenia musi być równomiernie rozłożone aby wirnik pracował w pełnym i płynnym zakresie. Mógłbym tak pisać i pisać, ale nie będę zdradzał swojej wiedzy... Nastawników po pseudo naprawach miałem dziesiątki. Dysponuje specjalistycznym testerem przyrządami i aparaturą, które wykonują test nastawnika. Nastawnik jest testowany pod kątem drgań, indukcyjności szczątkowej, płynności ruchów, czasów wychyleń dozatora. Czujnik pozycji nastawnika jest sprawdzany pod kątem płynności odczytu wartości zadanej oraz uzyskanej, które muszą mieścić się w odpowiednich normach ustaonych przez producentów. Wszystko jest ustawiane i kalibrowane z dokładnościuą do 0.01mm oraz czujnik do 0.01V oczywiście w górnych wartościach tolerancji. Wszelkie nieprawidłowości po diagnozie są usuwane i nastawnik jest odsyłany ze 100% sprawnością. Poniższe zdjęcia są mojego autorstwa i pokazują test nastawnika przed i po naprawie. Prosze poczytać na forach VW, Audi, BMW o mojch zadowolonych klientach :-)UDZIELAM 1 rok PISEMNEJ GWARANCJI na nastawniki HDK i 6m-c na nastawniki MES - WSPÓŁPRACUJĘ JUŻ Z 4 FIRMAMI W POLSCE ZAJMUJĄCYMI SIE NAPRAWĄ POMP WTRYSKOWYCH - w tym jest także serwis BOSCH!!!Zalecam przyjazd osobisty-w cenie jest zdjęcie nastawnika, naprawa, montaż i komputerowe ustawienie dawki HDK oraz pełna diagnostyka auta po ('94r.).Istnieje możliwość przesłania części do mnie. Drogą elektroniczną, telefoniczną pomagam przy demontażu i montażu nastawnika. Zalecam późniejesze ustawienie dokładnej dawki paliwa przy pomocy komputera. Jak to się odbywa naprawa przez wysyłkę?:Zamawiam kuriera DHL lub UPS do klienta pod wskazany adres - klienta zadanie to tylko zapakować nastawnik i przekazać paczke kurierowi z wydrukowanym listem przewozowym przesłanym ode mnie e-mailem. (Ja opłacam kuriera - przy zapłacie za naprawę następuje zwrot (+20zł do ceny naprawy). Klient oczywiście może na własną rękę dowolnym środkiem przesłać nastawnik do mnie.Następnego dnia odbieram paczkę, naprawiam nastawnik, kalibruje, kilkakrotnie testuje i odsyłam. W zależności od pory dnia w jakiej kurier dostarczy mi paczkę, naprawiony nastawnik odsyłam najpóźniej dnia następnego.Maksymalnie klient czeka 3 dni robocze na sprawny nastawnik od dnia wysyłki!!!Koszt przesyłki przy przedpłacie za naprawę wynosi 20zł. Za pobraniem należy doliczyć 10 zł , czyli 30zł
U mnie mają państwo gwarancję wykonania profesjonalnej usługi - podstawą jest znajomość zasady działania nastawnika, wiedza i sprzęt do diagnostyki i naprawy. U mnie nie ma mowy o naprawie jak to robią inni, że mniej więcej wiedzą jak się naprawia i mniej więcej jak ustawić...Nieprawdą i mitem jest to, ze nastawniki się tylko czyści jak to robi konkurencja. W większości przypadków to tylko zabieg kosmetyczny. Nieprawdą jest to, że można złożyć i skalibrować nastawnik ,,na oko". Za 1 mały przykład dodam, że pole magnetyczne z rdzenia musi być równomiernie rozłożone aby wirnik pracował w pełnym i płynnym zakresie. Mógłbym tak pisać i pisać, ale nie będę zdradzał swojej wiedzy... Nastawników po pseudo naprawach miałem dziesiątki.
Dysponuje specjalistycznym testerem przyrządami i aparaturą, które wykonują test nastawnika. Nastawnik jest testowany pod kątem drgań, indukcyjności szczątkowej, płynności ruchów, czasów wychyleń dozatora. Czujnik pozycji nastawnika jest sprawdzany pod kątem płynności odczytu wartości zadanej oraz uzyskanej, które muszą mieścić się w odpowiednich normach ustaonych przez producentów. Wszystko jest ustawiane i kalibrowane z dokładnościuą do 0.01mm oraz czujnik do 0.01V oczywiście w górnych wartościach tolerancji. Wszelkie nieprawidłowości po diagnozie są usuwane i nastawnik jest odsyłany ze 100% sprawnością. Poniższe zdjęcia są mojego autorstwa i pokazują test nastawnika przed i po naprawie. Prosze poczytać na forach VW, Audi, BMW o mojch zadowolonych klientach :-)UDZIELAM 1 rok PISEMNEJ GWARANCJI na nastawniki HDK i 6m-c na nastawniki MES - WSPÓŁPRACUJĘ JUŻ Z 4 FIRMAMI W POLSCE ZAJMUJĄCYMI SIE NAPRAWĄ POMP WTRYSKOWYCH - w tym jest także serwis BOSCH!!!Zalecam przyjazd osobisty-w cenie jest zdjęcie nastawnika, naprawa, montaż i komputerowe ustawienie dawki HDK oraz pełna diagnostyka auta po ('94r.).Istnieje możliwość przesłania części do mnie. Drogą elektroniczną, telefoniczną pomagam przy demontażu i montażu nastawnika. Zalecam późniejesze ustawienie dokładnej dawki paliwa przy pomocy komputera.
Jak to się odbywa naprawa przez wysyłkę?:Zamawiam kuriera DHL lub UPS do klienta pod wskazany adres - klienta zadanie to tylko zapakować nastawnik i przekazać paczke kurierowi z wydrukowanym listem przewozowym przesłanym ode mnie e-mailem. (Ja opłacam kuriera - przy zapłacie za naprawę następuje zwrot (+20zł do ceny naprawy). Klient oczywiście może na własną rękę dowolnym środkiem przesłać nastawnik do mnie.Następnego dnia odbieram paczkę, naprawiam nastawnik, kalibruje, kilkakrotnie testuje i odsyłam. W zależności od pory dnia w jakiej kurier dostarczy mi paczkę, naprawiony nastawnik odsyłam najpóźniej dnia następnego.Maksymalnie klient czeka 3 dni robocze na sprawny nastawnik od dnia wysyłki!!!Koszt przesyłki przy przedpłacie za naprawę wynosi 20zł. Za pobraniem należy doliczyć 10 zł , czyli 30zł
Na innej aukcji oferuję także usługę naprawy elektronicznych strowników pomp wtryskowych BOSCH VP 30 i VP44 oraz STEROWNIKI ABS a także nastawniki/sterowniki turbin GARRETT VTG HELLA Naprawiam także uszkodzone nastawniki po nieudanej regeneracji - także te z urwanymi blaszkami pracującymi po czujniku oporowym. W większości przypadków do zrobienia. Dysponuje częściami zamiennymi - czujniki temp. paliwa, cewki, palce (czunik dawki MES) Typowy błąd komputera nie dający się skasować to: 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached P1562 - 35-00 - - lub Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached
Kontakt Telefoniczny: PLAY 692,810,432
Poniższe 3 zdjęcia przedstawiają test nastawnika po naprawie, powyżej tego samego przed naprawą