Zepsuł się ? Spadł ? Zalał ?
Nic się nie stało - my Go naprawimy :)
Habart S.C.
ul. Krakowska 1
43-190 Mikołów
dzwoń: 32 [zasłonięte]226 51 lub 32 [zasłonięte]226 45
603 651 045 oraz 502 630 125
[zasłonięte]@habart.pl
Specjalizujemy się we wszystkich rodzajach napraw: Laptopów, Notebooków, Netbooków, Komputerów Stacjonarnych, Drukarek oraz Monitorów
Realizujemy m.in. :
wymiany wszystkich elementów zewnętrznych ( obudowy, elem. Mechaniczne )
wymiany matryc TN, LED we wszystkich rozmiarach
wymiany dysków twardych
wymiany kart graficznych
wymiany i rozbudowa pamięci RAM
wymiany klawiatur
wymiany przyłączy: USB, gniazd Zasilania, gniazd karty muz.
naprawy układów na płycie głównej: Mostki PN i PD, Karty Graficzne, KBC poprzez
Reballing lub wymianę na nowe układy z gwarancją.
naprawy podświetlenia matryc, inwerterów, wymiana wiązek elektrycznych.
odzyskiwanie utraconych partycji rozruchowych
odzyskiwanie utraconych danych
instalacja wszystkich systemów operacyjnych z partycji recovery lub nośników oryginalnych
Jasne zasady w Habart S.C.
Koszty:
Każdy produkt przyjęty do naszego serwisu zostaje wpisany do elektronicznego systemu wspomagającego obsługę Klienta. Klient na życzenie ma możliwość śledzenia przez Internet procesu realizacji naprawy.
Każdorazowe przyjęcie produktu do naszego serwisu wiąże się z opłaceniem kosztów przeprowadzenia diagnozy w wysokości 50,00 zł brutto. Drodzy Klienci jest to obowiązkowa odpłatność, którą obciążone są wszystkie produkty TYLKO DIAGNOZOWANE. Jeżeli nasz Klient zgadza się na zaproponowaną Naprawę oczywiście koszt przeprowadzonej diagnozy NIE jest naliczany. ( dzieje się tak dlatego, że diagnoza to najczęściej, najbardziej pracochłonna część przeprowadzanej procedury naprawczej, nierzadko niezbędne jest ponoszenie dodatkowych nakładów na podzespoły tymczasowo wykorzystywane w tej procedurze )
Przyjmujemy produkty w siedzibie naszej Firmy nadawane wszelkimi rodzajami przesyłek. Oczywiście odbiór osobisty jest bezpłatny, a wysyłki do Klienta realizujemy Kurierem UPS w promocyjnej cenie 15zł brutto – to szybka i bezpieczna przesyłka.
Procedura realizacji naprawy:
1. Przyjęcie do serwisu – wpisanie do systemu
2. Wnikliwa diagnoza – kontakt z Klientem, podanie kosztów naprawy i terminu realizacji oraz ewentualnych warunków szczególnych.
3. Rozpoczęcie naprawy właściwej ( w przypadku odmowy naprawy przygotowanie produktu do odbioru z opisem diagnozy )
4. Zakończenie procesu naprawy poprzez wykonanie testów, kontakt z Klientem.
5. Realizacja wydania poprzez wysyłkę lub odbiór osobisty.
6. Na wszystkie naprawy udzielamy gwarancji w zależności od jej rodzaju ( od 1 do 12 miesięcy ) Wystawiamy Faktury !
7. Formy płatności: przelew, gotówka lub karty płatnicze / kredytowe oraz raty: Żagiel i GetinBank do 60 m-cy !
I to już prawie wszystko…
pozostaje zadowolony Klient :)
Zatem zapraszamy wszystkich, a szczególnie do stałej współpracy Firmy oraz Instytucje Publiczne.
Oferujemy Atrakcyjne Ceny i umowy abonamentowe.