Aukcja dotyczy naprawy uszkodzonego dysku SEAGATE Barracuda z serii 7200.11 oraz DiamondMax 22 (odzysku danych i wgrania nowego oprogramowania). ZAPŁATA TYLKO JEŻELI DYSK ZOSTANIE NAPRAWIONY GWARANTUJEMY PEŁNĄ POUFNOŚĆ DANYCH.
UWAGA! Talerze dysku muszą się obracać.
Możliwość wysyłania do nas oraz wysyłania przez nas paczek w Paczkomatach INPOST 24/7
Adres Paczkomatu:30-721 Kraków ul. Lipska 2.
Nr paczkomatu: KRA05A
Tel. kontaktowy: 783[zasłonięte]381
Barracuda 7200.11 Es.2 : ST [zasłonięte]35003AS, ST [zasłonięte]35006AS, ST [zasłonięte]35008AS, ST [zasłonięte]37503AS, ST [zasłonięte]37506AS, ST31 [zasłonięte]340AS, ST31 [zasłonięte]341AS, ST31 [zasłonięte]333AS, ST [zasłonięte]36403AS, ST [zasłonięte]36406AS, ST [zasłonięte]33206AS, ST [zasłonięte]33208AS ,ST [zasłonięte]31608AS z wersją firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81 DiamondMax 22: STM31 [zasłonięte]334AS, STM [zasłonięte]36403AS, STM [zasłonięte]33206AS, STM [zasłonięte]31608AS STM [zasłonięte]35003AS, STM [zasłonięte]37503AS, STM31 [zasłonięte]340AS z wersja firmware MX15 *Barracuda ES.2 SATA: ST31 [zasłonięte]340NS - Part Number (P/N) 9CA158-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA158-510, 511, 512 ST [zasłonięte]37503NS - Part Number (P/N) 9CA156-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA156-510, 511, 512 ST [zasłonięte]35003NS - Part Number (P/N) 9CA154-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA154-510, 511, 512 ST [zasłonięte]32503NS - Part Number (P/N) 9CA152-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA152-510, 511, 512
Rodzina dysków Seagate SV35.3 i wersja firmware SV16 ST31[zasłonięte]340SV ,ST[zasłonięte]37503SV,ST[zasłonięte]35003SV Rodzina dysków Seagate SV35.4 i wersja firmware CV1
* Tylko jeżeli nie jest zablokowany dostęp do terminala dysu. Jeżeli terminal jest zablokowany przed dostępem to naprawa jest możliwa, ale kosztuje 2 krotnie więcej - należy zalicytować 2 krotnie (2szt). I jeszcze inne modele, które mają podobny problem.
Dyski naprawiam jeżeli został uszkodzony tzw. Service Area Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń tych dysków i powstała na skutek niedopracowanego firmware dysku
Objawami tego są:
Dysk nie jest widoczny w BIOSie
Dysk jest widoczny z wartością 0MB
Dysk zawiesza w trakcie wykrywania.
Jeżeli z innych powodów utracił dane to aukcja nie obejmuje tej usługi, aczkolwiek mamy możliwość zgrania danych z uszkodzonego dysku.
JEŻELI DYSK PRACUJE W MACIERZY RAID - proszę o wcześniejszą informację
DODATKOWE UŁATWIENIE DLA FIRM.
PŁATNOŚĆ ODROCZONA z terminem 7 dni od daty wystawienia faktury.
CZYLI PROCEDURA DLA FIRM WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO
1. Licytacja
2. Wysyłka dysku na nasz adres (w przesyłce muszą być dane do faktury)
FPHU INMO
ul. Golikówka 46
30-723 Kraków
tel 783[zasłonięte]381
lub dostarczenie osobiste w umówionym terminie na adres 30-741 Kraków ul. Rączna 6B
3. My naprawiamy i odsyłamy dysk kurierem z wystawioną fakturą VAT z odroczonym terminem płatności.
4. Po sprawdzeniu dysku (jeżeli wszystko działa) wpłacają Państwo pieniądze na konto lub poprzez Płatności Allegro w określonym terminie.
Opis przedmiotu:
Naprawa nie powoduje utraty gwarancji. Naprawa wykonywana metodą bezinwazyjną (nic nie jest lutowane) Naprawiamy w dniu otrzymania dysku pocztą - jeśli do dysku będzie dołączony nr telefonu to otrzymasz informację SMSem o naprawie.
UWAGA! Dyski wysyłane przesyłkami proszę pakować do kartonu wypełnionego styropianem, papierem, folią pęcherzykową itp a nie do kopert ochronnych, które w transporcie się przecierają i nie spełniają swojej ochrony Płatność następuje dopiero po wykonanej usłudze. Na wykonaną usługę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.
W przypadku wysyłki dysku pocztą lub kurierem postępujemy wg zasady: 1 - Klient wysyła do nas dysk i czeka na potwierdzenie wykonania usługi 2 - Po naprawie dysku wysyłamy zrzut ekranu z partycjami na dysku (na potwierdzenie wykonanej usługi) lub drukujemy obraz i dołączamy do przesyłki 3 - Na życzenie wykonujemy zrzuty z partycji dysku 4a - Klient wysyła przelew do nas na kwotę naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej lub 4b - Wysyłamy do klienta dysk za pobraniem na koszt odbiorcy
W przypadku kiedy dysk nie zostanie naprawiony to odsyłamy go w stanie takim jakim otrzymaliśmy (NIE FORMATUJEMY DYSKU - DANE POZOSTAJĄ NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi metodami) Aukcja dotyczy naprawy dysku , odzyskania danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki czemu dysk będzie mógł prawidłowo pracować. Jeżeli masz jakieś pytania to dzwoń na tel. komórkowy (mBank Mobile) +48 [zasłonięte] 384 381 lub napisz do nas z Allegro
|
Płatność
U nas Klienci wybierają formę płatności jednak osoby rozpoczynające korzystanie z serwisu Allegro lub osoby posiadające poważne komentarze negatywne będą poproszone o wcześniejszą przedpłatę na konto bankowe. Nasze konta bankowe:
nr konta mbank:
12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]004[zasłonięte] 4326 9745
nr konta DB-PBC
85 1[zasłonięte]910 10 3402 [zasłonięte] 8[zasłonięte]1421101
Wysyłka
Firma kurierska DPD lub UPS oferuje Państwu prawie natychmiastową dostawę. Standardowo przesyłka dochodzi na następny dzień. Oferuje pełne monitorowanie przesyłek. Dyski opłacone do godziny 12:00 zostaną wysłane w tym samym dniu
Raz w tygodniu odbieramy i nadajemy również paczki w Paczkomacie. Jest to bardziej ekonomiczna wysyłka jednak czas się wydłuża. Przeważnie od nadania do dostarczenia do paczkomatu trwa to 2 dni
Odbiór osobisty
KRAKÓW
Kraków ul. Rączna 6B (odbiór osobisty lub naprawa na poczekaniu. Wysyłki HDD proszę kierować na adres otrzymany po licytacji z Allegro). Naprawa możliwa również w soboty i niedziele (godziny do ustalenia).
Kontakt
W razie pytań proszę pisać pod numer Gadu-Gadu:
lub dzwonić pod numer telefonu kom.
783 384 381
Gwarancja
Na naprawę udzielam 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (paragon, faktura).
Inne nasze aukcje
Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze wystawiane przedmioty na aukcji.
|