Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Naprawa HDD Seagate Barracuda 7200.11 ST[zasłonięte]35003AS

22-06-2015, 1:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.99 zł     
Użytkownik roznosci-com-pl
numer aukcji: 5431338400
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 154   
Koniec: 22-06-2015 01:20:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Service SEAGATE

Najlepsza na Allegro aukcja takiego przedmiotu


Aukcja dotyczy naprawy uszkodzonego dysku SEAGATE Barracuda z serii 7200.11 oraz DiamondMax 22
(odzysku danych i wgrania nowego oprogramowania).
ZAPŁATA TYLKO JEŻELI DYSK ZOSTANIE NAPRAWIONY
GWARANTUJEMY PEŁNĄ POUFNOŚĆ DANYCH.


UWAGA! Talerze dysku muszą się obracać.

Możliwość wysyłania do nas oraz wysyłania przez nas paczek w Paczkomatach INPOST 24/7

Adres Paczkomatu:30-721 Kraków ul. Lipska 2.

Nr paczkomatu: KRA05A

Tel. kontaktowy: 783[zasłonięte]381



Barracuda 7200.11 Es.2 :
ST[zasłonięte]35003AS, ST[zasłonięte]35006AS, ST[zasłonięte]35008AS, ST[zasłonięte]37503AS, ST[zasłonięte]37506AS,
ST31[zasłonięte]340AS, ST31[zasłonięte]341AS, ST31[zasłonięte]333AS, ST[zasłonięte]36403AS, ST[zasłonięte]36406AS, ST[zasłonięte]33206AS,
ST[zasłonięte]33208AS ,ST[zasłonięte]31608AS z wersją firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81


DiamondMax 22:
STM31[zasłonięte]334AS, STM[zasłonięte]36403AS, STM[zasłonięte]33206AS, STM[zasłonięte]31608AS
STM[zasłonięte]35003AS, STM[zasłonięte]37503AS, STM31[zasłonięte]340AS z wersja firmware MX15


*Barracuda ES.2 SATA:
ST31[zasłonięte]340NS - Part Number (P/N)
9CA158-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA158-510, 511, 512
ST[zasłonięte]37503NS - Part Number (P/N)
9CA156-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA156-510, 511, 512
ST[zasłonięte]35003NS - Part Number (P/N)
9CA154-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA154-510, 511, 512
ST[zasłonięte]32503NS - Part Number (P/N)
9CA152-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA152-510, 511, 512

Rodzina dysków Seagate SV35.3 i wersja firmware SV16
ST31[zasłonięte]340SV ,ST[zasłonięte]37503SV,ST[zasłonięte]35003SV
Rodzina dysków Seagate SV35.4 i wersja firmware CV1


* Tylko jeżeli nie jest zablokowany dostęp do terminala dysu. Jeżeli terminal jest zablokowany przed dostępem to naprawa jest możliwa, ale kosztuje 2 krotnie więcej - należy zalicytować 2 krotnie (2szt).

I jeszcze inne modele, które mają podobny problem.


Dyski naprawiam jeżeli został uszkodzony tzw. Service Area
Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń tych dysków i powstała na skutek niedopracowanego firmware dysku

Objawami tego są:

  • Dysk nie jest widoczny w BIOSie
  • Dysk jest widoczny z wartością 0MB
  • Dysk zawiesza w trakcie wykrywania.

    Jeżeli z innych powodów utracił dane to aukcja nie obejmuje tej usługi, aczkolwiek mamy możliwość zgrania danych z uszkodzonego dysku.
  • JEŻELI DYSK PRACUJE W MACIERZY RAID - proszę o wcześniejszą informację

    DODATKOWE UŁATWIENIE DLA FIRM.

    PŁATNOŚĆ ODROCZONA z terminem 7 dni od daty wystawienia faktury.

    CZYLI PROCEDURA DLA FIRM WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO

    1. Licytacja

    2. Wysyłka dysku na nasz adres (w przesyłce muszą być dane do faktury)

    FPHU INMO

    ul. Golikówka 46

    30-723 Kraków

    tel 783[zasłonięte]381

    lub dostarczenie osobiste w umówionym terminie na adres 30-741 Kraków ul. Rączna 6B

    3. My naprawiamy i odsyłamy dysk kurierem z wystawioną fakturą VAT z odroczonym terminem płatności.

    4. Po sprawdzeniu dysku (jeżeli wszystko działa) wpłacają Państwo pieniądze na konto lub poprzez Płatności Allegro w określonym terminie.

    Opis przedmiotu:

    Naprawa nie powoduje utraty gwarancji.

    Naprawa wykonywana metodą bezinwazyjną (nic nie jest lutowane)

    Naprawiamy w dniu otrzymania dysku pocztą - jeśli do dysku będzie dołączony nr telefonu to otrzymasz informację SMSem o naprawie.


    UWAGA! Dyski wysyłane przesyłkami proszę pakować do kartonu wypełnionego styropianem, papierem, folią pęcherzykową itp a nie do kopert ochronnych, które w transporcie się przecierają i nie spełniają swojej ochrony
    Płatność następuje dopiero po wykonanej usłudze.


    Na wykonaną usługę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.

    W przypadku wysyłki dysku pocztą lub kurierem postępujemy wg zasady:
    1 - Klient wysyła do nas dysk i czeka na potwierdzenie wykonania usługi
    2 - Po naprawie dysku wysyłamy zrzut ekranu z partycjami na dysku (na potwierdzenie wykonanej usługi) lub drukujemy obraz i dołączamy do przesyłki
    3 - Na życzenie wykonujemy zrzuty z partycji dysku
    4a - Klient wysyła przelew do nas na kwotę naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej
    lub
    4b - Wysyłamy do klienta dysk za pobraniem na koszt odbiorcy

    W przypadku kiedy dysk nie zostanie naprawiony to odsyłamy go w stanie takim jakim otrzymaliśmy (NIE FORMATUJEMY DYSKU - DANE POZOSTAJĄ NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi metodami)

    Aukcja dotyczy naprawy dysku , odzyskania danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki czemu dysk będzie mógł prawidłowo pracować.

    Jeżeli masz jakieś pytania to dzwoń na tel. komórkowy (Play)
    +48 [zasłonięte] 384 381
    lub napisz do nas z Allegro

    Płatność

    U nas Klienci wybierają formę płatności jednak osoby rozpoczynające korzystanie z serwisu Allegro lub osoby posiadające poważne komentarze negatywne będą poproszone o wcześniejszą przedpłatę na konto bankowe. Nasze konta bankowe:

    nr konta mbank:

    12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]004[zasłonięte] 4326 9745

    nr konta DB-PBC

    85 1[zasłonięte]910 10 3402 [zasłonięte] 8[zasłonięte]1421101

    Wysyłka


    Firma kurierska DPD lub UPS oferuje Państwu prawie natychmiastową dostawę. Standardowo przesyłka dochodzi na następny dzień. Oferuje pełne monitorowanie przesyłek. Dyski opłacone do godziny 12:00 zostaną wysłane w tym samym dniu

    Raz w tygodniu odbieramy i nadajemy również paczki w Paczkomacie. Jest to bardziej ekonomiczna wysyłka jednak czas się wydłuża. Przeważnie od nadania do dostarczenia do paczkomatu trwa to 2 dni

    Odbiór osobisty

    KRAKÓW

    Kraków ul. Rączna 6B (odbiór osobisty lub naprawa na poczekaniu. Wysyłki HDD proszę kierować na adres otrzymany po licytacji z Allegro). Naprawa możliwa również w soboty i niedziele (godziny do ustalenia).

    Kontakt

    W razie pytań proszę pisać pod numer Gadu-Gadu:

    lub dzwonić pod numer telefonu kom.

    783 384 381

    Gwarancja

    Na naprawę udzielam 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (paragon, faktura).

    Inne nasze aukcje

    Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze wystawiane przedmioty na aukcji.