Aukcja dotyczy naprawy uszkodzonego dysku SEAGATE Barracuda z serii 7200.11 oraz DiamondMax 22 (odzysku danych i wgrania nowego oprogramowania). ZAPŁATA TYLKO JEŻELI DYSK ZOSTANIE NAPRAWIONY GWARANTUJEMY PEŁNĄ POUFNOŚĆ DANYCH.
UWAGA! Talerze dysku muszą się obracać.
Barracuda 7200.11 Es.2 : ST [zasłonięte]35003AS, ST [zasłonięte]35006AS, ST [zasłonięte]35008AS, ST [zasłonięte]37503AS, ST [zasłonięte]37506AS, ST31 [zasłonięte]340AS, ST31 [zasłonięte]341AS, ST31 [zasłonięte]333AS, ST [zasłonięte]36403AS, ST [zasłonięte]36406AS, ST [zasłonięte]33206AS, ST [zasłonięte]33208AS ,ST [zasłonięte]31608AS z wersją firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81 DiamondMax 22: STM31 [zasłonięte]334AS, STM [zasłonięte]36403AS, STM [zasłonięte]33206AS, STM [zasłonięte]31608AS STM [zasłonięte]35003AS, STM [zasłonięte]37503AS, STM31 [zasłonięte]340AS z wersja firmware MX15 *Barracuda ES.2 SATA: ST31 [zasłonięte]340NS - Part Number (P/N) 9CA158-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA158-510, 511, 512 ST [zasłonięte]37503NS - Part Number (P/N) 9CA156-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA156-510, 511, 512 ST [zasłonięte]35003NS - Part Number (P/N) 9CA154-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA154-510, 511, 512 ST [zasłonięte]32503NS - Part Number (P/N) 9CA152-301, 302, 303, 501, 502, 503 9CA152-510, 511, 512
Rodzina dysków Seagate SV35.3 i wersja firmware SV16 ST31[zasłonięte]340SV ,ST[zasłonięte]37503SV,ST[zasłonięte]35003SV Rodzina dysków Seagate SV35.4 i wersja firmware CV1
* Tylko jeżeli nie jest zablokowany dostęp do terminala dysu. Jeżeli terminal jest zablokowany przed dostępem to naprawa jest możliwa, ale kosztuje 2 krotnie więcej - należy zalicytować 2 krotnie (2szt). I jeszcze inne modele, które mają podobny problem.
Dyski naprawiam jeżeli został uszkodzony tzw. Service Area Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń tych dysków i powstała na skutek niedopracowanego firmware dysku
Objawami tego są:
Dysk nie jest widoczny w BIOSie
Dysk jest widoczny z wartością 0MB
Dysk zawiesza w trakcie wykrywania.
Jeżeli z innych powodów utracił dane to aukcja nie obejmuje tej usługi.
JEŻELI DYSK PRACUJE W MACIERZY RAID - proszę o wcześniejszą informację
DODATKOWE UŁATWIENIE DLA FIRM.
PŁATNOŚĆ ODROCZONA z terminem 7 dni od daty wystawienia faktury.
CZYLI PROCEDURA DLA FIRM WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO
1. Licytacja
2. Wysyłka dysku na nasz adres (w przesyłce muszą być dane do faktury)
3. My naprawiamy i odsyłamy dysk kurierem z wystawioną fakturą VAT z odroczonym terminem płatności (7dni).
4. Po sprawdzeniu dysku (jeżeli wszystko działa) wpłacają Państwo pieniądze na konto bankowe z faktury lub poprzez Płatności Allegro w terminie 7 dni od wystawienia faktury.
Ma to na celu skrócenie realizacji usługi oraz w przypadku dużych firm łatwiejsze rozliczenie faktury.
Opis przedmiotu:
Naprawa nie powoduje utraty gwarancji. Naprawa wykonywana metodą bezinwazyjną (nic nie jest lutowane) Naprawiamy w dniu otrzymania dysku pocztą - jeśli do dysku będzie dołączony nr telefonu to otrzymasz informację SMSem o naprawie.
UWAGA! Dyski wysyłane przesyłkami proszę pakować do kartonu wypełnionego styropianem, papierem, folią pęcherzykową itp a nie do kopert ochronnych, które w transporcie się przecierają i nie spełniają swojej ochrony Płatność następuje dopiero po wykonanej usłudze. Na wykonaną usługę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.
W przypadku wysyłki dysku pocztą lub kurierem postępujemy wg zasady: 1 - Klient wysyła do nas dysk i czeka na potwierdzenie wykonania usługi 2 - Po naprawie dysku wysyłamy zrzut ekranu z partycjami na dysku (na potwierdzenie wykonanej usługi) lub drukujemy obraz i dołączamy do przesyłki 3 - Na życzenie wykonujemy zrzuty z partycji dysku 4a - Klient wysyła przelew do nas na kwotę naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej lub 4b - Wysyłamy do klienta dysk za pobraniem na koszt odbiorcy
W przypadku kiedy dysk nie zostanie naprawiony to odsyłamy go w stanie takim jakim otrzymaliśmy (NIE FORMATUJEMY DYSKU - DANE POZOSTAJĄ NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi metodami) Aukcja dotyczy naprawy dysku , odzyskania danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki czemu dysk będzie mógł prawidłowo pracować. Jeżeli masz jakieś pytania to dzwoń na tel. komórkowy (mBank Mobile) +48 [zasłonięte] 384 381 lub napisz do nas z Allegro
|
Płatność
U nas Klienci wybierają formę płatności jednak osoby rozpoczynające korzystanie z serwisu Allegro lub osoby posiadające poważne komentarze negatywne będą poproszone o wcześniejszą przedpłatę na konto bankowe. Nasze konta bankowe:
nr konta mbank:
12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]004[zasłonięte] 4326 9745
nr konta DB-PBC
85 1[zasłonięte]910 10 3402 [zasłonięte] 8[zasłonięte]1421101
Wysyłka
Firma kurierska DPD lub UPS oferuje Państwu prawie natychmiastową dostawę. Standardowo przesyłka dochodzi na następny dzień. Oferuje pełne monitorowanie przesyłek. Wysyłka z naszej strony odbywa się codziennie około 9 rano.
Odbiór osobisty
KRAKÓW
Kraków ul. Rączna 6B (możliwa naprawa na poczekaniu) wtorek, czwartek,piątek 16:30 do 22:00 sobota, niedziela do ustalenia.
Kontakt
W razie pytań proszę pisać pod numer Gadu-Gadu:
lub dzwonić pod numer telefonu.
mbank
783 [zasłonięte] 38 43
Gwarancja
Na naprawę udzielam 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (paragon, faktura).
Inne nasze aukcje
Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze wystawiane przedmioty na aukcji.
|