|
ADRESY
Odzyskiwanie Danych
Naprawa Seagate
ul. Powstańcza 13/9
61-546 Poznań
Naprawa Seagate
Warszawa
CZYNNE
24h /7dni w tygodniu
E-mail
TELEFON
728 [zasłonięte] 164
GG
32[zasłonięte]119
|
|
|
|
|
|
|
Dodatkowe informacje
Aukcja nie dotyczy dysków zniszczonych fizycznie np. po upadku. Jeżeli dysk pracuje w macierzy proszę nas o tym poinformować. Nie odpowiadamy za uszkodzenia w trakcie transportu. W przypadku braku możliwości naprawy, ponosicie Państwo tylko i wyłącznie koszt odesłania dysku.
Grono zadowolonych klientów wciąż rośnie, gdyż szczególną uwagę zwracamy na szybką realizację, niezmienność optymalnej dla Państwa ceny oraz profesjonalne podejście.
|
|
|
|
ODZYSKANIA DANYCH
Z DYSKÓW
Seagate Barracuda 7200.11
Barracuda ES.2
DiamondMax 22
Seagate Barracuda 7200.12
Warumki aukcji: dotyczą ekspertyzy uszkodzonego nośnika
Odzyskiwanie danych z dysków firmy Seagate Barracuda 7200.11, Seagate Barracuda 7200.12, Barracuda ES.2, DiamondMax 22 z tzw. "czarnej serii" .
JESTEŚMY PROFESJONALNĄ
FIRMĄ ODZYSKUJĄCĄ DANE
|
|
|
Dyski należy odpowiednio zabezpieczyć do transportu - np. w oryginalnym plastikowym pudełku i zawinięte w dużą ilość folii bąbelkowej, tak by znajdowały się w centrum paczki a nie w jej narożnikach. Dobrym przykładem opakowania jest kartonowe pudełko po butach. Dysk powinien być ułożony w domyślnej pozycji etykietą do góry i nie powinien mieć możliwości swobodnego poruszania się w paczce - wolną przestrzeń należy wypełnić gazetami lub podobnym wypełniaczem. Dyski prosimy wysyłać w formie paczki Pocztą Polską lub kurierem (koniecznie nie listem), dołączając kartkę z danymi do odesłania, numerem telefonu a w przypadku faktur VAT również numerem NIP i kompletnymi danymi Państwa / właściciela firmy.
|
|
Po dostarczeniu dysków, zajmujemy się ich diagnozą. Stan każdego z nich jest dokładnie sprawdzany. Diagnoza jest darmowa.
|
|
Metodą bezinwazyjną dokonujemy naprawy dysków. Naprawy dokonujemy do 12h
|
|
Zgrywanie (odzyskiwanie danych) na inne nośniki danych - usługa oferowana na naszych pozostałych aukcjach
|
|
Informujemy klienta o stanie technicznym dysku, a na życzenie wysyłamy zrzuty ekranu z danymi jakie się na nim znajdują.
|
|
Odsyłamy Państwa dyski przesyłką pobraniową priorytetową.
|
- Barracuda 7200.11: ST[zasłonięte]35003AS, ST[zasłonięte]35006AS, ST[zasłonięte]35008AS, ST[zasłonięte]37503AS, ST[zasłonięte]37506AS, ST31[zasłonięte]340AS, ST31[zasłonięte]333AS, ST31[zasłonięte]341AS, ST[zasłonięte]36403AS, ST[zasłonięte]33206AS, ST[zasłonięte]36406AS, ST[zasłonięte]31608AS, ST[zasłonięte]33208AS z firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81, HP24
- Maxtor DiamondMax 22: STM[zasłonięte]31608AS, STM[zasłonięte]33206AS, STM[zasłonięte]36403AS, STM[zasłonięte]35003AS, STM[zasłonięte]37503AS, STM31[zasłonięte]334AS, STM31[zasłonięte]340AS z firmware MX15
- Barracuda ES.2 SATA: ST[zasłonięte]32503NS, ST[zasłonięte]35003NS, ST[zasłonięte]37503NS, ST31[zasłonięte]340NS
- SV35.3: ST[zasłonięte]35003SV, ST[zasłonięte]37503SV, ST31[zasłonięte]340SV z firmware SV16
- SV35.4: ST[zasłonięte]33204SV z firmware CV11
Lista modeli podatnych na tę awarię:
- Barracuda 7200.11: ST[zasłonięte]35003AS, ST[zasłonięte]35006AS, ST[zasłonięte]35008AS, ST[zasłonięte]37503AS, ST[zasłonięte]37506AS, ST31[zasłonięte]340AS, ST31[zasłonięte]333AS, ST31[zasłonięte]341AS, ST[zasłonięte]36403AS, ST[zasłonięte]33206AS, ST[zasłonięte]36406AS, ST[zasłonięte]31608AS, ST[zasłonięte]33208AS z firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81, HP24
- Maxtor DiamondMax 22: STM[zasłonięte]31608AS, STM[zasłonięte]33206AS, STM[zasłonięte]36403AS, STM[zasłonięte]35003AS, STM[zasłonięte]37503AS, STM31[zasłonięte]334AS, STM31[zasłonięte]340AS z firmware MX15
- Barracuda ES.2 SATA: ST[zasłonięte]32503NS, ST[zasłonięte]35003NS, ST[zasłonięte]37503NS, ST31[zasłonięte]340NS
- SV35.3: ST[zasłonięte]35003SV, ST[zasłonięte]37503SV, ST31[zasłonięte]340SV z firmware SV16
- SV35.4: ST[zasłonięte]33204SV z firmware CV11
|
|