Aukcja dotyczy naprawy uszkodzonego dysku SEAGATE Barracuda z serii 7200.11 oraz DiamondMax 22
(odzysku danych i wgrania nowego oprogramowania).
ZAPŁATA TYLKO JEŻELI DYSK ZOSTANIE NAPRAWIONY
UWAGA! Talerze dysku muszą się obracać.
Barracuda 7200.11 Es.2 :
ST [zasłonięte]35003AS, ST [zasłonięte]35006AS, ST [zasłonięte]35008AS, ST [zasłonięte]37503AS, ST [zasłonięte]37506AS,
ST31 [zasłonięte]340AS, ST31 [zasłonięte]341AS, ST31 [zasłonięte]333AS, ST [zasłonięte]36403AS, ST [zasłonięte]36406AS, ST [zasłonięte]33206AS,
ST [zasłonięte]33208AS ,ST [zasłonięte]31608AS z wersją firmware: AD14, SD15, SD16, SD17, SD18, SD19, SD81
DiamondMax 22:
STM31 [zasłonięte]334AS, STM [zasłonięte]36403AS, STM [zasłonięte]33206AS, STM [zasłonięte]31608AS
STM [zasłonięte]35003AS, STM [zasłonięte]37503AS, STM31 [zasłonięte]340AS z wersja firmware MX15
*Barracuda ES.2 SATA:
ST31 [zasłonięte]340NS - Part Number (P/N)
9CA158-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA158-510, 511, 512
ST [zasłonięte]37503NS - Part Number (P/N)
9CA156-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA156-510, 511, 512
ST [zasłonięte]35003NS - Part Number (P/N)
9CA154-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA154-510, 511, 512
ST [zasłonięte]32503NS - Part Number (P/N)
9CA152-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA152-510, 511, 512
Rodzina dysków Seagate SV35.3 i wersja firmware SV16
ST31[zasłonięte]340SV ,ST[zasłonięte]37503SV,ST[zasłonięte]35003SV
Rodzina dysków Seagate SV35.4 i wersja firmware CV1
* Tylko jeżeli nie jest zablokowany dostęp do terminala dysu. Jeżeli terminal jest zablokowany przed dostępem to naprawa jest możliwa, ale kosztuje 2 krotnie więcej - należy zalicytować 2 krotnie (2szt).
I jeszcze inne modele, które mają podobny problem.
Dyski naprawiam jeżeli został uszkodzony tzw. Service Area
Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń tych dysków i powstała na skutek niedopracowanego firmware dysku
Objawami tego są:
Dysk nie jest widoczny w BIOSie
Dysk jest widoczny z wartością 0MB
Dysk zawiesza w trakcie wykrywania.
Jeżeli z innych powodów utracił dane to aukcja nie obejmuje tej usługi.
JEŻELI DYSK PRACUJE W MACIERZY RAID - proszę o wcześniejszą informację
Opis przedmiotu:
Naprawa nie powoduje utraty gwarancji.
Naprawa wykonywana metodą bezinwazyjną (nic nie jest lutowane)
Naprawiamy w dniu otrzymania dysku pocztą - jeśli do dysku będzie dołączony nr telefonu to otrzymasz informację SMSem o naprawie.
Płatność następuje dopiero po wykonanej usłudze.
Na wykonaną usługę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.
W przypadku wysyłki dysku pocztą lub kurierem postępujemy wg zasady:
1 - Klient wysyła do nas dysk i czeka na potwierdzenie wykonania usługi
2 - Po naprawie dysku wysyłamy zrzut ekranu z partycjami na dysku (na potwierdzenie wykonanej usługi) lub drukujemy obraz i dołączamy do przesyłki
3 - Na życzenie wykonujemy zrzuty z partycji dysku
4a - Klient wysyła przelew do nas na kwotę naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej
lub
4b - Wysyłamy do klienta dysk za pobraniem na koszt odbiorcy
W przypadku kiedy dysk nie zostanie naprawiony to odsyłamy go w stanie takim jakim otrzymaliśmy (NIE FORMATUJEMY DYSKU - DANE POZOSTAJĄ NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi metodami)
Aukcja dotyczy naprawy dysku , odzyskania danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki czemu dysk będzie mógł prawidłowo pracować.
Jeżeli masz jakieś pytania to dzwoń na tel. komórkowy (mBank Mobile)
+48 [zasłonięte] 384 381
lub napisz do nas z Allegro
|
Płatność
U nas Klienci wybierają formę płatności jednak osoby rozpoczynające korzystanie z serwisu Allegro lub osoby posiadające poważne komentarze negatywne będą poproszone o wcześniejszą przedpłatę na konto bankowe. Nasze konta bankowe:
nr konta mbank:
12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 432645
nr konta DB-PBC
85 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0480242 [zasłonięte] 111101
Wysyłka
Poczta Polska zapewnia w miarę szybką przesyłkę. Brak monitorowania przesyłki. Wysyłki realizujemy 2-3 razy w tygodniu.
Firma InPost działa tylko w wybranych miastach Polski, ale za to stanowi dobrą konkurencję dla Poczty Polskiej. Przesyłki są 30-40% tańsze i dodatkowo zapewniają monitorowanie przesyłek. Ponieważ nadawanie jest kłopotliwe dlatego tą metodą realizujemy wysyłki tylko raz w tygoniu.
Firma kurierska DHL oferuje Państwu prawie natychmiastową dostawę. Standardowo 1-2 dni. Oferuje pełne monitorowanie przesyłek. Wysyłka z naszej strony odbywa się codziennie.
Odbiór osobisty
KRAKÓW
Kraków ul. Rączna 6B (możliwa naprawa na poczekaniu) od 17:00 do 21:30
Kontakt
W razie pytań proszę pisać pod numer Gadu-Gadu:
[zasłonięte]62603
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
lub dzwonić pod numer telefonu kom.
783 [zasłonięte] 381
Gwarancja
Na naprawę udzielam 3 miesięcznej gwarancji. Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (paragon, faktura).
Inne nasze aukcje
Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze wystawiane przedmioty na aukcji. |