Aukcja dotyczy naprawy uszkodzonego dysku SEAGATE
Barracuda z serii 7200.11 oraz DiamondMax 22 (odzysku danych i
wgrania nowego oprogramowania). ZAPŁATA TYLKO JEŻELI DYSK ZOSTANIE
NAPRAWIONY UWAGA! Talerze dysku muszą się
obracać. Barracuda 7200.11 Es.2
: ST [zasłonięte]35003AS, ST [zasłonięte]35006AS, ST [zasłonięte]35008AS,
ST [zasłonięte]37503AS, ST [zasłonięte]37506AS, ST31 [zasłonięte]340AS, ST31 [zasłonięte]341AS,
ST31 [zasłonięte]333AS, ST [zasłonięte]36403AS, ST [zasłonięte]36406AS, ST [zasłonięte]33206AS,
ST [zasłonięte]33208AS ,ST [zasłonięte]31608AS z wersją firmware: AD14, SD15, SD16, SD17,
SD18, SD19, SD81 DiamondMax
22: STM31 [zasłonięte]334AS, STM [zasłonięte]36403AS, STM [zasłonięte]33206AS,
STM [zasłonięte]31608AS STM [zasłonięte]35003AS, STM [zasłonięte]37503AS, STM31 [zasłonięte]340AS z
wersja firmware MX15 *Barracuda
ES.2 SATA: ST31 [zasłonięte]340NS - Part Number
(P/N) 9CA158-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA158-510, 511, 512 ST [zasłonięte]37503NS - Part Number
(P/N) 9CA156-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA156-510, 511, 512 ST [zasłonięte]35003NS - Part Number
(P/N) 9CA154-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA154-510, 511, 512 ST [zasłonięte]32503NS - Part Number
(P/N) 9CA152-301, 302, 303, 501, 502, 503
9CA152-510, 511, 512 Rodzina dysków Seagate SV35.3 i
wersja firmware SV16 ST31[zasłonięte]340SV
,ST[zasłonięte]37503SV,ST[zasłonięte]35003SV Rodzina dysków Seagate
SV35.4 i wersja firmware
CV1 * Tylko
jeżeli nie jest zablokowany dostęp do terminala dysu. Jeżeli terminal
jest zablokowany przed dostępem to naprawa jest możliwa, ale kosztuje 2
krotnie więcej - należy zalicytować 2 krotnie
(2szt). I jeszcze inne modele, które mają podobny
problem. Dyski naprawiam jeżeli został uszkodzony tzw.
Service Area Jest to najczęstsza przyczyna uszkodzeń tych
dysków i powstała na skutek niedopracowanego firmware
dysku
Objawami tego są:
Dysk nie jest widoczny w BIOSie
Dysk jest widoczny z wartością 0MB
Dysk zawiesza w trakcie
wykrywania.
Jeżeli z innych powodów utracił dane to
aukcja nie obejmuje tej usługi.JEŻELI DYSK PRACUJE W
MACIERZY RAID - proszę o wcześniejszą informację
Opis przedmiotu: Naprawa nie powoduje utraty
gwarancji. Naprawa wykonywana metodą bezinwazyjną
(nic nie jest lutowane) Naprawiamy w dniu
otrzymania dysku pocztą - jeśli do dysku będzie dołączony nr telefonu to
otrzymasz informację SMSem o naprawie. Płatność następuje dopiero po wykonanej
usłudze. Na wykonaną usługę
udzielam 3 miesięcznej gwarancji.
W przypadku
wysyłki dysku pocztą lub kurierem postępujemy wg zasady: 1 -
Klient wysyła do nas dysk i czeka na potwierdzenie wykonania
usługi 2 - Po naprawie dysku wysyłamy zrzut ekranu z partycjami
na dysku (na potwierdzenie wykonanej usługi) lub drukujemy obraz i
dołączamy do przesyłki 3 - Na życzenie wykonujemy zrzuty z
partycji dysku 4a - Klient wysyła przelew do nas na kwotę
naprawy + kwotę przesyłki zwrotnej lub 4b - Wysyłamy
do klienta dysk za pobraniem na koszt odbiorcy
W
przypadku kiedy dysk nie zostanie naprawiony to odsyłamy go w stanie
takim jakim otrzymaliśmy (NIE FORMATUJEMY DYSKU - DANE POZOSTAJĄ
NIENARUSZONE - odzyskanie danych będzie ciągle możliwe innymi
metodami) Aukcja dotyczy naprawy dysku , odzyskania
danych oraz wgrania nowego poprawionego firmware dzięki czemu dysk
będzie mógł prawidłowo pracować. Jeżeli masz
jakieś pytania to dzwoń na tel. komórkowy (mBank Mobile)
+48 [zasłonięte] 384
381 lub napisz do nas z
Allegro
| Płatność U nas Klienci wybierają formę
płatności jednak osoby rozpoczynające korzystanie z
serwisu Allegro lub osoby posiadające poważne
komentarze negatywne będą poproszone o wcześniejszą przedpłatę na konto
bankowe. Nasze konta bankowe: nr konta
mbank:
12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]004[zasłonięte] 4326
9745
nr konta
DB-PBC 85 1[zasłonięte]910 10
3402 [zasłonięte] 8[zasłonięte]1421101
Wysyłka Poczta
Polska zapewnia w miarę szybką przesyłkę. Brak monitorowania przesyłki.
Wysyłki realizujemy 2-3 razy w tygodniu.
Firma InPost działa tylko w wybranych miastach
Polski, ale za to stanowi dobrą konkurencję dla Poczty Polskiej.
Przesyłki są 30-40% tańsze i dodatkowo zapewniają monitorowanie
przesyłek. Ponieważ nadawanie jest kłopotliwe dlatego tą metodą
realizujemy wysyłki tylko raz w tygoniu. Firma kurierska DHL oferuje Państwu prawie
natychmiastową dostawę. Standardowo 1-2 dni. Oferuje pełne monitorowanie
przesyłek. Wysyłka z naszej strony odbywa się
codziennie.
Odbiór
osobistyKRAKÓW Kraków ul. Rączna 6B
(możliwa naprawa na poczekaniu) od 17:00 do
21:30
Kontakt W razie pytań proszę pisać pod numer
Gadu-Gadu:
lub dzwonić pod numer telefonu kom.
783 384
381 Gwarancja Na naprawę udzielam 3 miesięcznej gwarancji.
Gwarancja ważna tylko z dowodem zakupu (paragon,
faktura).
Inne nasze aukcje
Kliknij
tutaj, aby zobaczyć nasze wystawiane przedmioty na
aukcji. |