
Witam wszystkich zainteresowanych!!
Zajmuję się regeneracją powłoki wszystkich typów cylindrów do motocykli, quadów,motolotni skuterów wodnych i śnieżnych.
Regenerację zlecam największemu liderowi na świece warstw powlekających oraz naprawach cylindrów aluminiowych firmie LANGCOURT Ltd. Jest on dostawcą największego wachlarza jakości usług w naprawach cylindrów.
Zakres naprawy różni się w zależności od skali uszkodzeń.Polega on na :
- samym powlekaniu
- rozwiercaniu spawaniu i powlekaniem ( możliwość przelitrażowania silnika )
- naprawie zepsutych elementów, rozwiercaniu, spawaniu i powlekaniu
Termin realizacji:
od 2 - 3 tygodni
Zdając sobie sprawę że niema dobrego momentu na awarię, a każdy chce mieć swój cylinder jak najszybciej z powrotem, dlatego cylindry zaworze i odbieram osobiście .
Niema możliwości aby cylinder gdzieś zaginął podczas wysyłki!!
Firma Langcourt jest największym liderem technologi w naprawach cylindrów.Dysponują ogromnym doświadczeniem inżynierskimi i latami praktyki co czyni ją bezkonkurencyjną.
Langcourt jest wybierany przez najlepszych zawodników na świecie, teamy fabryczne oraz producentów silników.
Firma współpracuje z brytyjskim fabrycznym zespołem YAMAHA-UK Offroad Team.
Fabryczne silniki JAWA są przygotowywane w technologi LANGCOURT.
POWŁOKA:
Dysponujemy najlepszą dostępną technologią - Niklowo Silikonowym Węglikiem Ni-Ca-Sil, popularnie nazywanym nicasilem.Węglik Silikonu jest bardzo wytrzymałą i śliską powłoką, a tarcie jest ograniczone do minimum.
Powłoka cechuje się:
- ponad dziesięciokrotnie większą odpornością na ścieranie
- lepszym odprowadzeniem ciepła
- lepszym utrzymaniem powłoki olejowej
- znacznie mniejszy współczynnik tarcia
i
UWAGA !!
Nie dajcie sie naciągnąć na tuleje to zabójstwo dla silnika, ciepło jest znacznie gorzej odprowadzone przez co tłoki puchną zacierają się, ulegają szybszemu zatarciu ponieważ powierzchnie wspólne nie są odpowiednio dobrane a współczynnik tarcie jest bardzo wysoki.W wyniku przegrzania silnika moc spada ponad 20%.
Z pewnością można naprawić powłokę dużo taniej, ale to nie jest nicasil tylko chrom techniczny, który w dość szybkim czasie ulega złuszczeniu, szybko się rysuje i naraża was na jeszcze większe koszta !!
Jako inżynier mechanik zalecam tylko powłoki oryginalne.
Cena i warunki:
Koszt naprawy to 850zł w tej cenie jest zawarty transport do Anglii i powrót do kraju ( u konkurencji należy doliczyć do tego jeszcze koszt wysyłki rzędu 300zł).
Klient jedynie ponosi koszty wysyłki na terenie Polski.
W przypadku mocno uszkodzonych cylindrów cena może się nieznacznie zmienić, co jest indywidualnie konsultowane z klientem.
Cylinder który do nas przychodzi powinien być bez zaworów wydechowych i szpilek.Najlepiej z nowym tłokiem co gwarantuje zachowaniem dokładniejszej tolerancji.



Dysponujemy nowymi tłokami kutymi jak WISECO, WOSSNER, oraz odlewanymi PROX, VERTEX .
Więcej informacji udzielam telefonicznie:
Tel: 798[zasłonięte]673
mail: [zasłonięte]@wp.pl