Zestaw zawiera:
łańcuch: DID520 VX2 PROFESSIONAL (X-ring wzmocniony) 114 ogniw + spinkazębatka tył: IRONMAN YZ50 50 zębówzębatka przód: IRONMAN F1-13 13 zębów
Nasza firma prowadzi import produktów Ironman. Zebatki są produkowane w USA.
Firma Dirt Tricks z Nevady, jest producentem najwytrzymalszych zębatek na świecie do off-road'u.1. Gwarancja. Każda tylna zębatka IRONMAN dostarczana jest wraz z kartą gwarancyjną (gwarancja dotyczy tylnej zębatki). Nieważne ile jeździsz! Jeśli zużyjesz zębatkę w krócej niż rok, uznamy gwarancję (zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej).2. Materiał. Zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali chromowo-molibdenowej obrabianej cieplnie, pokrywane niklowo-chromową powłoką. Materiał ten jest 2.5 raza wytrzymalszy niż stal nierdzewna i 3 razy wytrzymalszy niż aluminium lotnicze 7075.3. Waga. Zębatki tylne IRONMAN ważą ok. 500g czyli zaledwie 100g więcej od typowej zębatki aluminiowej.4. Wygląd. :-)Koszt tej zębatki jest niewątpliwie spory. Samo laserwe cięcie jednej zębatki to koszt 20 USD. Jednak pieniądze wydane na zębatkę Ironman to dobry zakup - zakup na lata.Przednie zębatki IRONMAN są wytwarzane ze stali hartowanej na wskroś. Większość sprzedawanych przednich zębatek jest hartowana powierzchniowo, co oznacza, że tylko cienka wasrstwa zewnętrzna stali jest hartowana. Pod tą cienką warstwą jest rdzeń który pozostaje miękki. Przednie zębatki Ironaman są obrabiane cieplnie tak twardo jak łożyska, przez całą strukturę materiału, dając im najwyższą wytrzymałość i odporność na zużycie. W jaki sposób uzyskać taką twardość i uniknąć pękania? Odpowiedź to matrycowa stal odporna na wstrząsy. Ta sama stal matrycowa jest używana w szybkobierznych prasach do wybijania otworów w płytach stalowych grubości 25mm. Nie zadowalaj się gorszymi zębatkami, wybierz zębatkę Ironman!Poniżej (po prawej) jest zużyta, choć wciąż nadająca się do używania zębatka IRONMAN. Zębatka jest zużyta zaledwie o ok. 0,7mm. Zębatka ta była używana przez ponad 1000 (słownie: tysiąc) motogodzin w KTM-ach 525 z 2002 oraz 2003 roku. Aby ją zużyć ważący 100kg zawodnik potrzebował dwóch motocykli, pięć łańcuchów O-ringowych, oraz 31 opon Dunlop 695 w warunkach pustynnych/enduro, jeżdząc średnio 10 motogodzin tygodniowo.Jest to typowe zużyce w piaszczystych warunkach i górskim terenie. Błoto przyspiesza zużycie, ale zębatki IRONMAN przetrwają od 10 do 30 razy dłużej w błotnych warunkach niż markowe zębatki aluminiowe (np. Renthal). W praktyce 1000 motogodzin w poniższym przypadku spokojnie pochłonęłoby 30 drogich aluminiowych zębatek. Mocna 450-tka zjada tylną zębatkę w podobnym czasie co tylną oponę. 30 zębatek po 150 zł to 4500 zł! Zobacz ile możesz zaoszczędzić w ciągu roku z zębatką IRONMAN.Zębatka poniżej po lewej to markowa anodowana aluminiowa Sprocket Specialists popularna w USA. Ma za sobą 16 godzin wyścigów/treningów w piaszczystych warunkach.
Produkt oryginalny, na każdy towar wystawiam paragon lub fakturę.