Napęd SkyTrekking
model- JoY
JoY - R125NG
NIEZAWODNOŚĆ – NISKI POZIOM DRGAŃ – DO LATANIA NA OKRĄGŁO
JoY napęd wyposażony silnik R125NG o mocy 20KM przy 9700obr/min. Siła ciągu jest wystarczającą do bezstresowego latania nawet dla ciężkich pilotów. Polecamy go pilotom latającym na skrzydłach samostatecznych, wymagających mocnych napędów. Cechują go bardzo niskie drgania, niewielki hałas, mały ciężar, a przede wszystkim niskie zużycie paliwa. Zbiornik paliwa o pojemności 16 l, który pozwala na prawie 5 godziny lotu, gdyż zużycie paliwa wynosi około 3 l/h.
Jest to jeden z cichszych napędów dostępnych na rynku. Pomiar hałasu wykonany przez DULV wynosi 57.4 dB. Przekładnia redukcyjna zanurzona jest w kąpieli olejowej, a sprzęgło odśrodkowe zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania napędu do startu. Posiada wymuszony system chłodzenia powietrzem, który zmniejsza ryzyko zatarcia silnika w wyniku przegrzania.
JoY -R125NG ma precyzyjny i łatwy system odpalania zimnego silnika. Na ten system skłąda się: elektroniczny układ zapłonowy, lekko pracujący rozrusznik ręczny oraz Zastosowany gaźnik walbro WG8-1 z systemem sannia. W układzie paliwowym dodatkowo zastsowaliśmy niewielki zawór zwrotny, zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika. Całość pozwala na bezproblemowe odpalanie zimnego silnika za pierwszym "szarpnięciem linki". oraz bezproblemowe odpalenie silnika w locie. Już nie trzeba wielokrotnie ciągnąć linki rozrusznika ręcznego aby gaźnik zassał paliwo.
Napęd stworzony do długich turystycznych przelotów, gdzie liczy sie komfort i oszczędność paliwa. JoY -R125NG pozwala pilotowi o masie 90kg na skrzydle samostatecznym przy śmigle 130cm uzyskać wznoszenie ponad 3.0m/s.
Dzięki połączeniu technicznego piękna i prostoty ten napęd stał się jednym z najlepszych produktów, oferując niską masę całkowitą oraz profesjonalne wykończenie.
PARAMETRY OGÓLNE
Typ |
Spalinowy 2T |
Producent |
SkyTrekking |
Silnik |
H&E R125 NG |
Moc (km) |
20/9700 |
Pojemność (cm3) |
125 |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Sprzęgło |
Tak |
Gaźnik |
Walbro WG 8-1 |
Przekładnia |
Zębata |
Śmigło |
węglowe 130cm |
Podwieszenie |
Górne - wypory sztywne |
Uprząż |
SkyTrekking lub Dudek |
Zbiornik paliwa |
16 l na dole |
Kosz ochronny |
Aluminiowy, dzielony 3 części |
Rozrusznik |
Manualny |
Manetka |
standard |
Waga z uprzężą (kg) |
23-24 kg |
Ciąg statyczny (kg) |
do 65kg |
Max. masa pilota (kg) |
max 120kg , optymalna 75-95kg
|
Wyposażenie standardowe:
śmigło carbon 130 cm
kosz z aluminium, dzielony na 3 części,
rura rezonansowa,tłumik szmerów ssania
uprząż L lub XL - comfort +
manetka z tempomatem
wyłącznik awaryjny
licznik motogodzin
Zbiornik paliwa 16L
pokrowiec na śmigło
instrukcja silnika
Wyposażenie dodatkowe:
- karabinki do połączenia ze skrzydłem, stalowe AustriAlpin
- Pokrowiec na kosz
- front kontener na spadochron zapasowy
Od 2006 roku wspieramy Polski Sport Paralotniowy. Konkursy, zawody organizowane przez lokalne kluby paralotniowe.
· Puchar Dzikowca 2012
Od 2006 roku wspieramy Polski Sport Paralotniowy. Konkursy, zawody organizowane przez lokalne kluby paralotniowe.
Puchar Dzikowca 2012, 2013,2014
Paralotniowy Puchar Srebrnej Góry 2012,[zasłonięte],2014
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2010
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2008
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2007
Bieszczadzki Puchar Paralotniowy 2007
Polska Liga Paralotniowa - edycja Konarzyny 2008
Konkurs fotograficzny na portalu Fly or Die - 2008
Konkurs filmowy na Paragiełdzie - 2006,[zasłonięte],2008,2009
Dlaczego wybrać naszą ofertę? Zakupy w sklepie SkyTrekking: