Napęd SkyTrekking - Huragan. Silnik C-MAX
Przedstawiamy napęd HURAGAN na bazie silnika C-MaX-C. Przeznaczony dla pilotów, którzy pragną dużej siły ciągu, a przy tym bardzo skutecznego ręcznego rozruchu, bardzo dobrze zbalansowanej siły ciągu oraz przyspieszenia najlepszego w tej klasie urządzeń.
Napęd HURAGAN to nowa generacja napędów o dużej sile ciągu. Nareszcie rośli lub ciężcy piloci mają do dyspozycji napęd, która waży 25 kg, a siła ciągu wynosi ponad 70 kg - prawdziwa przyjemność. Napęd ten sprawdza się także bardzo dobrze przy jedno osobowych trajkach i lekkich tandemach.
W napęd HURAGAN - z silnikiem C-MAX-C stosujemy rozrusznik ręczny (rozrusznik elektryczny stanowi wyposażenie opcjonalne). Dłuższy od standardowego wydech zapewnia dłuższe i dokładniejsze wykorzystanie paliwa. Rozruch ręczny, jak i elektryczny są bardzo efektywne, a gaźnik można łatwo wyregulować, uzyskując doskonałe przyspieszenie jak dla silnika o pojemności 175 cm3. Aby uruchomić silnik, nie trzeba go mocno zalewać. Silnik zawsze uruchamia się za pierwszym razem, charakteryzuje go
bardzo stabilny i dobrze rozłożony ciąg.
zalety:
- mocny i sztywny kosz - odporny na drgania,
- solidny oplot kosza,
- trwałe rzepy - z systemem łatwej wymiany,
- duży zbiornik paliwa - 16L.
- awaryjny wyłacznik,
- licznik motogodzin
- uprząż Powerseat lub Comfort +
- śmigło weglowe 130/2- Peszke
- stopa kosza wygięta w łuk,
- solidne i trwałe mocowanie silnika
- Wypory ze stali nierdzewnej, mocowanie wypór w teflonowej tuleji chroniącej przed wytarciem mocowania.
Napęd dostęny z koszem w wersji jednoobręczowy oraz dwuobręczowy.
PARAMETRY OGÓLNE
Typ |
Spalinowy 2T |
Producent |
SkyTrekking |
Silnik |
Ciscomotors |
Moc (km) |
27/8000 |
Pojemność (cm3) |
175 |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Sprzęgło |
Tak |
Gaźnik |
Walbro WB - 37 |
Przekładnia |
Pasek 508 PV-12G |
Śmigło |
węglowe 130/2cm - Peszke |
Podwieszenie |
Górne - wypory sztywne |
Uprząż |
SkyTrekking lub Dudek |
Zbiornik paliwa |
16 l na dole |
Kosz ochronny |
Aluminiowy, dzielony 3 części |
Rozrusznik |
Manualny |
Manetka |
standard z tempomatem |
Waga z uprzężą (kg) |
25 kg |
Ciąg statyczny (kg) |
ok. 70 KG przyśmigle 130/2 |
Max. masa pilota (kg) |
max 180kg , optymalna 95 -140kg
|
Wyposażenie standardowe:
- śmigło carbon 130/2cm - Peszke
- kosz z aluminium, dzielony na 3 części,
- rura rezonansowa,tłumik szmerów ssania
- uprząż L lub XL
- manetka z tempomatem
- instrukcja silnika
- Zbiornik paliwa 16 L.
- pokrowiec na śmigło
- gwarancja 12 miesięcy
Wyposażenie dodatkowe:
- karabinki do połączenia ze skrzydłem, stalowe AustriAlpin
- Pokrowiec na kosz
- front kontener na spadochron zapasowy
Paralotniowy Bloger ParaglidePara, odwiedził nasz warszat, w którym produkujemy napędy SkyTrekking. Opis tej wizyty znajduje sie na blogu ParaPara. Poniżej link do bloga -
http://paraglidepara.blogspot.com/2015/03/huragan-c-max.html
.Od 2006 roku wspieramy Polski Sport Paralotniowy. Konkursy, zawody organizowane przez lokalne kluby paralotniowe.
Puchar Dzikowca 2012, 2013,2014
Paralotniowy Puchar Srebrnej Góry 2012,[zasłonięte],2014
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2010
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2008
Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2007
Bieszczadzki Puchar Paralotniowy 2007
Polska Liga Paralotniowa - edycja Konarzyny 2008
Konkurs fotograficzny na portalu Fly or Die - 2008
Konkurs filmowy na Paragiełdzie - 2006,[zasłonięte],2008,2009
SkyTrekking to 15 lat doświadczenia paralotniowego