Napęd Paraelement z silnikiem Polini Thor to bardzo ciekawy silnik, którego kultura pracy zachwyca wszystkich pilotów.
Silnik zalecamy pilotom o masie do 100kg
Silnik: Polini Thor 110cm3
Wydech: rezonansowy
Sprzęgło odśrodkowe
Przekładnia zębata
Zbiornik 10l atestowany
Uprząż wykonana z oryginalnej Cordury
Śmigło 130cm HELIX 2-łopatowe, opcjonalnie można zamówić śmigło 3-łopatowe HELIX
Kosz aluminiowy, wzmocniony, dzielony na łącznie 4 części
Zużycie paliwa od 2l/h
Możliwość latania z wózkiem Paraelement Easy Fly oraz Spyder
Kosz jest bardzo sztywny i wytrzymały, a przy tym bardzo lekki. Nie oferujemy różnych rodzajów koszy przede wszystkim dlatego, że ten jest mocniejszy od większości "dwu-ringowych" będąc przy tym znacznie lżejszym. Stosowana przez nas uprząż wykonana jest z oryginalnej Cordury firmy DuPont. Jak wiadomo, jest to najlepszy i najlżejszy materiał, z którego robione są niemal wszystkie najlepsze uprzęże. Uprząż jest bardzo solidnie wykonana - jej producentem jest firma Dudek. Uprząż została zaprojektowana przez nas i do naszego napędu, dzięki czemu jest po prostu wygodna. Wypory w napędach Paraelement oddalają plecy od napędu, dzięki czemu wibracje nie są przenoszone na pilota.
Nasza firma stosuje wyłącznie śmigła firmy HELIX. Dlaczego? Śmigła tej firmy są bardzo dobrze dobrane do napędów. Dobór nie odbywa się za pomocą zmiany kątów, tylko na etapie projektu i na podstawie wielu testów. Takie rozwiązanie jest o wiele lepsze od zastosowania śmigieł ze zmiennym skokiem, ponieważ śmigło ma od razu prawidłowy skok. Kolejną zaletą śmigieł Helix jest ich powtarzalność i dostępność. Technologia stosowana przez firmę umożliwia znacznie bardziej wydajną produkcje i zapewnia idealną powtarzalność śmigieł. Śmigła Helix są także bardziej wytrzymałe od innych.
Tak wygląda napęd Paraelement po złożeniu - zmieści się w każdym samochodzie.
Tak wygląda napęd Paraelement SNAP po spakowaniu. Wraz ze skrzydłem bez problemu mieści się w samochodzie.