Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Napęd paralotniowy Osa 2014 Dobra moc i cena

17-05-2014, 12:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik xcwalter
numer aukcji: 4207607032
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 245   
Koniec: 17-05-2014 12:17:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 25.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Na pewno, tak jak my, Ty też jesteś człowiekiem, dla którego latanie to życiowa pasja, wypełniająca czas, pozwalająca poczuć się wolnym i szczęśliwym. Cieszymy się, że to właśnie nasz sprzęt będzie Ci pomagał w realizacji marzeń, tak jak wielu innym pilotom, którzy wybrali właśnie nas. Ten napęd powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń w lataniu swobodnym, napędowym i w konstruowaniu coraz lepszych urządzeń PPG. Jest zatem kwintesencją naszej wiedzy i tym co mogliśmy Ci dać najlepszego.

WASP - OSA

Osa to lekki napęd dla pilotów o masie ciała do 80kg. Jest zaopatrzony w sprzęgło odśrodkowe, które gwarantuje komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania sprzętu do startu, samego startu i lądowania. Wygodna uprząż z automatycznymi zapięciami i bloczki do speed systemu w standardzie, pozwalają w pełni wykorzystać jej zalety.

Sinik jest wyposażony w specjalnie zaprojektowany system rezonansowy, zwiększający moc oraz wyciszający pracę silnika. Dla uzyskania jak najlepszych osiągów i niskiej wagi w konstruowanie systemu rezonansowego zaangażowani zostali najlepsi specjaliści z parku maszyn żużlowego zespołu Włókniarz Częstochowa, wielokrotnego mistrza Polski, oraz inżynierowie z Politechniki Częstochowskiej.

WASP to obecnie najlepiej zbilansowana moc i ciężar napędu paralotniowego na naszym rynku. Kosz oraz rama wykonane są z lekkigo stopu aluminium. Całość jest szybko i łatwo składana, zmieści sie nawet na tylne siedzenie niewielkiego auta osobowego, do bagażnika lub na platformę montowaną na hak . Obecnie stosujemy śmigło Vetec, które wraz z innowacami wprowadzonymi w naszym napędzie daje ciąg 55 kilo.

DANE TECHNICZNE

Model Osa
Silnik Radne Raket 120
Pojemność 120
Moc ( KM) 17
Siła ciła ciagu ( kg ) 55
Max. obroty 9500
Cylinder Aluminium z powłoka nikasil
Chłodzenie Wymuszone wentylatorem
Przekładnia Pasowa 1:3.3 lub 1:3.6
Śmigło 125 lub 135 cm carbonowe Werenc, Rusłan
Paliwo Mieszanka benz. 95 okt. z olejem syntycznym 1:40
Spalanie Ok. 2.5 l./h przy 6500 obr/min
Waga od 19 kg
Kosz aluminiowy dzielony /2 lub /4
Zbiornik paliwa 12 l.
Max. waga pilota 80 kg.
Kierunek obrotu śmigła Zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Powiększony zbiornik paliwa

Dzisiejsze paralotnie PPG, tzw. samostateczne, potrzebują znacznie więcej energii niż profile klasyczne, by utrzymać lot poziomy. Związane jest z tym większe zapotrzebowanie na paliwo. Do niedawna tak jak większość z producentów stosowaliśmy niewielkie zbiorniki paliwa. Teraz już nie musisz się tym przejmować. Bo w Rakecie dwunastolitrowy zbiornik paliwa pozwoli Ci latać długo i daleko.

Carbonowy filtr powietrza zabezpiecza gaźnik przed zanieczyszczeniami poderwanymi z ziemi przez śmigło i tymi które można spotkać w powietrzu np: nasiona, owady

Manetka gazu. Opcja z tempomatem i bez.


Pozwala na ustalenie stałych obrotów, np. do lotu poziomego, zadokowanie jej w bezpieczne miejsce i spokojne zajęcie się robieniem zdjęć. Nasza manetka jest prosta, trwała i niezawodna. Wykonana z twardej stali nie podda się nieuważnemu butowi czy klapie bagażnika. Specjalnie zaprojektowany kształt ułatwia obsługę, a niewielka średnica uchwytu pozwala zmieścić w dłoni najgrubsze taśmy paralotni, nawet osobie o małych dłoniach. Otulina rękojeści jest szorstka co gwarantuje pewny chwyt. Czerwony kolor manetki i otuliny przewodów sprawia, że jest łatwo zauważalna i trudno ją np. nadepnąć co chroni nas przed niekontrolowanym dodaniem gazu czy uszkodzeniem sprzętu.

Elegancka, ergonomiczna i lekka manetka z włókien carbonowych.

Zabezpieczenia

Stosujemy zabezpieczenia poduszek silnika i wydechu. W przypadku pęknięcia poduszki, lub urwania się tłumika, zabezpieczenie chroni śmigło i zbiornik paliwa przed uszkodzeniem, a użytkownika przed przymusowym lądowaniem w przygodnym terenie.

Piasta TWIST

Jeśli masz niezbyt duży samochód, to śmigło może utrudniać, a wręcz uniemożliwiać transport i wtedy trzeba je odkręcać. Powtarzanie tej czynności może doprowadzić do zniszczenia mocowań śrub w piaście i latanie masz z głowy na długi czas. No i koszty… Piasta TWIST pozwoli Ci zdjąć śmigło w 5 sekund bez ryzyka uszkodzeń.

Komputer pokładowy

Bardzo ważne urządzenie, które liczy za nas np. czas pracy naszego silnika. Pozwoli nam to na precyzyjne określenie np. ilości pozostałego w zbiorniku paliwa lub w dalszej perspektywie terminu przeglądu. Komputer mierzy również temperaturę silnika, jego obroty, poziom paliwa i wiele innych.

Spadochron ratunkowy w kontenerze z pulpitem

Większość pilotów, zwłaszcza początkujących twierdzi, że lata nisko i nie jest im potrzebny spadochron. A prawda jest taka, że latają nisko ponieważ nie mają spadochronu. Posiadanie RSH sprawi, że przestaniesz latać zachowawczo, zaczniesz się rozwijać, a w efekcie będziesz latać bezpieczniej. No i na reszcie, bez obaw będziesz mógł latać na dużych wysokościach, lub w termice. Pulpit kontenera pozwala zamocować dodatkowe urządzenia, np. komputer gps czy wario.

Standardowe opcje nieodpłatne:

  • zbiornik 12 litrów
  • kosz z podwójnym ringiem
  • manetka gazu z tempomatem, lub carbonowa

Opcje płatne dodatkowo:

  • kosz dzielony na 4 części
  • kosz w rozmiarze L
  • piasta TWIST
  • komputer pokładowy
  • spadochron

ZOBACZ FILM

i jeszcze jeden film