Na pewno, tak jak my, Ty też jesteś człowiekiem, dla którego latanie to życiowa pasja, wypełniająca czas, pozwalająca poczuć się wolnym i szczęśliwym. Cieszymy się, że to właśnie nasz sprzęt będzie Ci pomagał w realizacji marzeń, tak jak wielu innym pilotom, którzy wybrali właśnie nas. Ten napęd powstał na bazie naszych wieloletnich doświadczeń w lataniu swobodnym, napędowym i w konstruowaniu coraz lepszych urządzeń PPG. Jest zatem kwintesencją naszej wiedzy i tym co mogliśmy Ci dać najlepszego.
WASP - OSA
Osa to lekki napęd dla pilotów o masie ciała do 80kg. Jest zaopatrzony w sprzęgło odśrodkowe, które gwarantuje komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania sprzętu do startu, samego startu i lądowania. Wygodna uprząż z automatycznymi zapięciami i bloczki do speed systemu w standardzie, pozwalają w pełni wykorzystać jej zalety.
Sinik jest wyposażony w specjalnie zaprojektowany system rezonansowy, zwiększający moc oraz wyciszający pracę silnika. Dla uzyskania jak najlepszych osiągów i niskiej wagi w konstruowanie systemu rezonansowego zaangażowani zostali najlepsi specjaliści z parku maszyn żużlowego zespołu Włókniarz Częstochowa, wielokrotnego mistrza Polski, oraz inżynierowie z Politechniki Częstochowskiej.
WASP to obecnie najlepiej zbilansowana moc i ciężar napędu paralotniowego na naszym rynku. Kosz oraz rama wykonane są z lekkigo stopu aluminium. Całość jest szybko i łatwo składana, zmieści sie nawet na tylne siedzenie niewielkiego auta osobowego, do bagażnika lub na platformę montowaną na hak . Obecnie stosujemy śmigło Vetec, które wraz z innowacami wprowadzonymi w naszym napędzie daje ciąg 55 kilo.
DANE TECHNICZNE
Powiększony zbiornik paliwa
Dzisiejsze paralotnie PPG, tzw. samostateczne, potrzebują znacznie więcej energii niż profile klasyczne, by utrzymać lot poziomy. Związane jest z tym większe zapotrzebowanie na paliwo. Do niedawna tak jak większość z producentów stosowaliśmy niewielkie zbiorniki paliwa. Teraz już nie musisz się tym przejmować. Bo w Rakecie dwunastolitrowy zbiornik paliwa pozwoli Ci latać długo i daleko.
Carbonowy filtr powietrza zabezpiecza gaźnik przed zanieczyszczeniami poderwanymi z ziemi przez śmigło i tymi które można spotkać w powietrzu np: nasiona, owady
Manetka gazu. Opcja z tempomatem i bez.
Pozwala na ustalenie stałych obrotów, np. do lotu poziomego, zadokowanie jej w bezpieczne miejsce i spokojne zajęcie się robieniem zdjęć. Nasza manetka jest prosta, trwała i niezawodna. Wykonana z twardej stali nie podda się nieuważnemu butowi czy klapie bagażnika. Specjalnie zaprojektowany kształt ułatwia obsługę, a niewielka średnica uchwytu pozwala zmieścić w dłoni najgrubsze taśmy paralotni, nawet osobie o małych dłoniach. Otulina rękojeści jest szorstka co gwarantuje pewny chwyt. Czerwony kolor manetki i otuliny przewodów sprawia, że jest łatwo zauważalna i trudno ją np. nadepnąć co chroni nas przed niekontrolowanym dodaniem gazu czy uszkodzeniem sprzętu.
Elegancka, ergonomiczna i lekka manetka z włókien carbonowych.
Zabezpieczenia
Stosujemy zabezpieczenia poduszek silnika i wydechu. W przypadku pęknięcia poduszki, lub urwania się tłumika, zabezpieczenie chroni śmigło i zbiornik paliwa przed uszkodzeniem, a użytkownika przed przymusowym lądowaniem w przygodnym terenie.
Piasta TWIST
Jeśli masz niezbyt duży samochód, to śmigło może utrudniać, a wręcz uniemożliwiać transport i wtedy trzeba je odkręcać. Powtarzanie tej czynności może doprowadzić do zniszczenia mocowań śrub w piaście i latanie masz z głowy na długi czas. No i koszty… Piasta TWIST pozwoli Ci zdjąć śmigło w 5 sekund bez ryzyka uszkodzeń.
Komputer pokładowy
Bardzo ważne urządzenie, które liczy za nas np. czas pracy naszego silnika. Pozwoli nam to na precyzyjne określenie np. ilości pozostałego w zbiorniku paliwa lub w dalszej perspektywie terminu przeglądu. Komputer mierzy również temperaturę silnika, jego obroty, poziom paliwa i wiele innych.
Spadochron ratunkowy w kontenerze z pulpitem
Większość pilotów, zwłaszcza początkujących twierdzi, że lata nisko i nie jest im potrzebny spadochron. A prawda jest taka, że latają nisko ponieważ nie mają spadochronu. Posiadanie RSH sprawi, że przestaniesz latać zachowawczo, zaczniesz się rozwijać, a w efekcie będziesz latać bezpieczniej. No i na reszcie, bez obaw będziesz mógł latać na dużych wysokościach, lub w termice. Pulpit kontenera pozwala zamocować dodatkowe urządzenia, np. komputer gps czy wario.
Standardowe opcje nieodpłatne:
Opcje płatne dodatkowo:
ZOBACZ FILM
i jeszcze jeden film