By uświadomić sobie różnicę rozmiaru cząsteczek między normalnym woskiem a hydrofobowym NANO-WOSKiem wystarczy powiedzieć, że nano to 1/[zasłonięte]10000 (jedna milionowa) część milimetra.
Cząsteczki NANO-WOSKu są wielokrotnie mniejsze od cząsteczek normalnego wosku.
Pojedyńcze cząsteczki NANO-WOSKu są też dużo mniejsze od cząsteczek kurzu i brudu.
Dlatego cząsteczki NANO-WOSKu tworzą znacznie silniejsze połączenie z podłożem (lakierem lub metalem) niż normalne woski.
Powierzchnia pokryta NANO-WOSKiem staje się idealnie gładka i bardzo śliska, przez co niedostępna dla brudu, kurzu, wilgoci i insektów.
Cząsteczki brudu, kurzu, lodu czy wilgoci i insekty
nie są w stanie uzyskać normalnie występującej przyczepności i odpadają lub spływają po NANO-WOSKu w dół.
Lakier samochodu - zarówno zwykły jak perłowy czy metaliczny,
uzyskuje dzięki NANO-WOSKowi ochronę i bardzo błyszczący, wysoki połysk. Głębię barwy.
Uzyskany efekt połysku jest długotrwale widoczny.
Hydrofobowy NANO-WOSK to:
- lepsza ochrona przed wilgocią, lodem i brudem
- lakier pokryty NANO-WOSKiem znacznie łatwiej jest umyć
- długotrwała ochrona lakieru i wysoki połysk
- łatwiejsze usuwanie insektów i cząsteczek smoły
NANO-WOSKiem można też pokrywać części chromowane.
NANO-WOSK nakładamy na wcześniej umyty i wysuszony lakier , czekamy aż wyschnie tworząc szary nalot, a następnie polerujemy ręcznie. Zadawalający efekt uzyskuje się znacznie szybciej niż przy normalnych woskach (szybciej się poleruje - wosk jest wyraźnie śliski).
Można używać polerki elektrycznej.
Przed mrozem można też wypolerować szybę przednią. Wtedy z rana jest mniej skrobania - łatwiej odchodzi lód.
Opakowanie NANO-WOSKu o wadze 265 gram zawiera 250 ml - przed użyciem dobrze wstrząsnąć
Ilość w opakowaniu wystarczy do zabezpieczenia całej karoserii 5-cio-metrowego autaDWA RAZY
Wosk jest bardzo wydajny i rozprowadza się z dużo większą łatwością niż inne znane mi dotychczas woski
Proces woskowania auta zajął mi o 50% mniej czasu i co ważne: na lakierze nie pozostaje żadna mazista substancja (większość zwykłych wosków zostawia film olejowo/parafinowy).
Ten nano-wosk po nałożeniu na lakier pozostawia go suchym z wyraźnym efektem zwiększonej (wręcz rybiej) śliskości.
Proponuję dla eksperymentu wypolerować kawałek lakierowanej karoserii i pozostawić obok miejsce bez nanowosku. Gwarantuję duże zdziwienie: przepolerowany nanowoskiem lakier przypomina w dotyku śliską rybę (nie można właściwie pozostawić na nim śladu: suchy a zarazem super-śliski), natomiast miejsce obok na lakierze bez nanowosku w porównaniu wydaje się być zmatowione papierem ściernym - piszę bez cienia przesady:
Różnica śliskości jest tak kolosalna, że każdy użytkownik nano-wosku będzie dokładnie wiedział gdzie na lakierze zapomniał go nałożyć :)
Mam też zakonserwowaną tym preparatem wewnętrzną obudowę radiatora karty graficznej w komputerze. Przedtem radiator często zapychał się kurzem - obecnie kurz nie jest w stanie zdobyć przyczepności na tyle by przywrzeć do obudowy i jest w 99,9% wydmuchiwany.
Robiłem też warstwę ochronną z nano-wosku na obuwiu - tu mogą pojawić się jedynie problemy natury estetycznej: chodzi o kolor substancji hydrofobowej w zestawieniu z kolorem obuwia. Efekt końcowy u mnie : 100% nieprzemakalność angielskich traperów, które wcześniej przemakały przy byle silniejszym deszczu. Obecnie minął rok od nałożenia nanowosku i nadal są nieprzemakalne jak rękawiczki w filmie z linku niżej.
ZOBACZ KONIECZNIE FILM:Hydrofobowa substancja
(kliknij, aby powiększyć)
Producent poleca hydrofobowy nano-wosk do powierzchni lakierowanych i/lub metalicznych. Za wszelkie inne zastosowania odpowiada wyłącznie Kupujący.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Strona "o mnie"Wszystkie aukcje
Panelealle
Dodano 2[zasłonięte]013-12 20:34Każda osoba, której zakupy u mnie przekraczają 30,00 zł. otrzyma GRATIS nową płytę CD POLSKIE KOLĘDY. Spis utworów jest widoczny na innej mojej aukcji z ta właśnie płytą CD .