[zasłonięte]@redhotfrog.pl
tel. 78 [zasłonięte] 71
RedHotFrog
20[zasłonięte]975
|
|
Po wylicytowaniu naklejek prosimy o wypełnienie formularza dostawy lub przysłanie maila (w tytule maila prosimy wpisać TYLKO SWÓJ NICK) z następującymi informacjami: symbol wybranego przez Państwa wzoru, symbol koloru, adres wysyłki (jeśli ma być inny od podanego w Allegro).
Cena zawiera podatek VAT oraz nie zawiera kosztów wysyłki (pokrywa Kupujący). Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT (prosimy o podanie Państwa danych w formularzu dostawy lub mailem).
Informujemy mailowo Klientów na bieżąco o stanie realizacji zamówienia (prosimy regularnie sprawdzać pocztę).
Komentarz jako pierwszy wystawia Kupujący, jako drugi Sprzedający.
|
|
KOSZT WYSYŁKI: Przy zakupie na kilku aukcjach za wysyłkę płacą Państwo zawsze TYLKO RAZ (koszt wysyłki największych naklejek). Jeśli ze względu na wagę koszt wysyłki wzrośnie to my dopłacimy różnicę.
Polecamy formę płatności "Płacę z Allegro". Dla Państwa jest to wygodne, a my natychmiast wiemy o Państwa wpłacie.
Wylicytowaną kwotę plus koszty wysyłki można wpłacić też przelewem na konto RedHotFrog w mBank:
68 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 655120 BRE BANK SA
W tytule przelewu prosimy podać TYLKO SWÓJ NICK z Allegro (przyspieszy to realizację zamówienia).
|
|
Nie wysyłamy za pobraniem.
Jeśli zależy Państwu na bardzo szybkiej dostawie polecamy "Płacę z Allegro" oraz przesyłkę kurierską na następny dzień.
Naklejki wysyłamy w ciągu trzech dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przesyłki nadajemy KAŻDEGO pracującego dnia.
Jeśli przesyłkę mamy wysłać na adres inny od podanego w Allegro prosimy nas o tym poinformować w formularzu dostawy lub mailem po licytacji.
Wszystkie przesyłki są starannie zapakowane lecz w przypadku uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu należy spisać protokół szkodowy podpisany przez odbiorcę oraz listonosza/kuriera. Będzie on podstawą do reklamacji.
|