Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAKAZY I BODŹCE A MODEL PRZEDSIĘBIORSTWA

28-01-2012, 1:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik BookAntik
numer aukcji: 2021821452
Miejscowość wysykowo
Wyświetleń: 7   
Koniec: 26-01-2012 12:06:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NAKAZY I BODŹCE A MODEL PRZEDSIĘBIORSTWA
Stanisława Borowska
Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1971r., 286 str., wymiar: 19cm. x11cm., okładki miękkie, książka używana, ISBN: brak, stan dobry. pieczątki po zlikwidowanej bibliotece
Spis treści (główne punkty):
1. Nakazy i bodźce jako środek zarządzania przedsiębiorstwem.
2. Zasięg stosowania nakazów i materialnych bodźców zespołowych.
3. Skuteczność współdziałania nakazów i bodźców w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
4. Podstawowe kryterium oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstwa względnie samodzielnego.
5. System finansowania przedsiębiorstw przemysłowych.
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki.
Wysyłka nastąpi po otrzymaniu zapłaty na konto wskazane w mailu potwierdzającym dokonanie zakupu.