Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nakamura Raymond M. - Zdrowe kierowanie klasą

26-04-2014, 23:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4100897711
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-04-2014 23:23:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Nakamura Raymond M. - Zdrowe kierowanie klasą
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64130
Wymiar: 14.5x20.5cm
Seria: Inspiracje edukacyjne
Ilość stron: 538
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Nakamura Raymond M.
Stan: Nowa
Wydawca: Wolters Kluwer

Opis książki

Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Healthy Classroom Management
Niniejsza książka powstała po to, by pomóc nauczycielom opracować strategie działania i zdobyć umiejętności, które pozwolą sprawić, że każdy uczeń będzie szczęśliwy, zdrowy i produktywny. Publikacja ta dotyczy rozumienia, zaspokajania i wspierania emocjonalnych i społecznych potrzeb uczniów oraz nauczania ich odpowiedzialności, samodyscypliny, interakcji społecznych oraz samowystarczalności podczas zdobywania
wiedzy w szkole.

Książka w inspirujący, także dla czytelnika polskiego, sposób pokazuje m.in.:
• strategie pozwalające kierować rozwojem młodych ludzi zarówno w klasie, jak
i poza nią,
• ćwiczenia typu „chwila na refleksję”, które pozwolą nam ocenić własne nastawienie
i zachowania, jednocześnie pogłębiając nasze rozumienie zasad nauczania,
• ćwiczenia na obserwację i przeprowadzanie wywiadów typu „kącik nauczyciela”,
które wymagają od nas odwiedzania szkół i obserwowania prawdziwych klasowych
interakcji,
• ćwiczenia-dyskusje umożliwiające trening w roli lidera.
Zobacz także...