Największe wynalazki ewolucji+zjawiska w kosmosie

27-01-2015, 11:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Użytkownik www_ksiegarz_pl
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3
Koniec: 27-01-2015 11:32:04

Największe wynalazki ewolucji+zjawiska w kosmosie

Największe wynalazki ewolucji

Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.0cm
Liczba stron: 416

Książka o największych tajemnicach życia.

Jak powstało życie? Skąd wzięło się DNA? Dlaczego umieramy? Dokonane w ciągu ostatnich dekad przełomowe odkrycia bardzo zbliżyły nas do odpowiedzi na te pytania. Biochemik Nick Lane wnikliwie analizuje dowody i drobiazgowo rekonstruuje historię życia, opisując największe wynalazki ewolucji – od DNA, przez rozmnażanie płciowe, stałocieplność, świadomość, aż po śmierć.

Nick Lane nie obawia się stawiania naprawdę trudnych pytań i poruszania naprawdę trudnych kwestii.
Frank Wilczek, autor „Lekkości bytu”

Fascynująco i pięknie napisana książka o największych tajemnicach życia.
Ian Stewart, autor „Stąd do nieskończoności”, „Dlaczego prawda jest piękna”

Wspaniała i wizjonerska… pełna niezwykłych niespodzianek… fascynująca książka dla każdego, kto interesuje się ewolucją.
„Nature”
Potęga i piękno
Ekstremalne zjawiska w kosmosie

Oprawa: Miękka
Format: 14.0x21.0cm
Liczba stron: 216
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013

W swojej książce cieszący się międzynarodową sławą australijski astronom Brian Gaensler opisuje, jak dalece Wszechświat wykracza pod każdym względem poza wszystko, co jesteśmy sobie w stanie wyobrazić. Tematem „Potęgi i piękna” są niewyobrażalne temperatury, masy, wielkości i siły, które potrafimy zmierzyć i opisać, jednak trudno uznać, że jesteśmy w stanie je pojąć. Umiejętność dokonywania pomiarów i zrozumienia, czym są wypełniające Wszechświat obiekty, jest zachwycająca, ale to, co tam napotykamy, jest tak odległe od skali zjawisk, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni, jak to tylko możliwe.
Stając wobec Wszechświata z pokorą godną wielkiego badacza, autor przekonuje, że nawet jeśli liczby opisujące kosmos są zupełnie niepojmowalne dla naszych ludzkich umysłów, piękno, różnorodność i elegancja, które kryją się za tymi wielkościami, zasługują na nasz najwyższy podziw, zdumienie i szacunek.
Ekstremalne zjawiska we Wszechświecie cieszą się wyjątkowym zainteresowaniem, ponieważ pokazują eksperymenty wykonywane przez samą naturę, których w żaden sposób nie można powtórzyć w laboratoriach. Ich obserwacja pozwala nam na testowanie praw fizyki w najbardziej niezwykłych warunkach, a niekiedy – na dokonywanie odkryć. Książka Bryana Gaenslera to bardzo ciekawy i przystępny przewodnik, dotyczący właśnie tego tematu.
Martin J. Rees, astronom, profesor Cambridge University, członek Royal Society,
Badanie Wszechświata to bardzo często studiowanie egzotycznych i ekstremalnych zjawisk. Bryan Gaensler zaprasza czytelników do fascynującego świata ekstremów, umiejętnie przybliżając im niezwykłe zjawiska, dzięki odwołaniom do codziennych doświadczeń.
Lawrence M. Krauss, profesor Arizona State University i Australia Rational University
Bryan Gaensler – wybitny australijski astronom, autor wielu przełomowych prac, dotyczących m.in. magnetarów, pozostałości po supernowych oraz pól magnetycznych. Laureat wielu nagród naukowych. Obecnie pracuje na Uniwersytecie w Sydney.

kupujesz wypełnij - formularz płacę