Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu IV Matt Haig 2CD

04-09-2014, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17.40 zł     
Użytkownik abooki-pl
numer aukcji: 4488526300
Miejscowość Plewiska
Wyświetleń: 4   
Koniec: 04-09-2014 17:59:30

Dodatkowe informacje:
Format: cd audio
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje z rabatem





Sklep abooki

tel. 61 [zasłonięte] 50

email: [zasłonięte]@abooki.pl



Wysyłka przedmiotu w ciągu

24-48h od momentu zapłaty


Czas dostawy :

Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni

 

Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni

 

Kurier : 1 dzień

 

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !




Dane do przelewu :


Księgarnia internetowa

Agnieszka Wesoła

ul. Kminkowa 45a/4

62-064 Plewiska


Multibank

20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002

0[zasłonięte]997 12


Audiobook: Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznes. Część 4 - Zmęczone marki

 


Autor: Matt Haig

Wydawnictwo : Audioclub

Format : płyta 2CD audio

Czas nagrania: 2 godz 2 min

Lektor: MARCIN STYCZEŃ

Stan : Nowa zafoliowana

Opakowanie: kartonowe (mimo folii delikatnie przybrudzona okładka)

 

TEN TYTUŁ ZAKUPISZ Z RABATEM 30%. Cena detaliczna to 24,99 zł


W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu!

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald`s miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.

Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.



 

 



Największe wpadki rekinów biznesu IV Matt Haig 2CD


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galeria zobacz takze

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]