Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu II Matt Haig 2CD

04-10-2014, 18:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.40 zł     
Użytkownik abooki-pl
numer aukcji: 4577604131
Miejscowość Plewiska
Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-10-2014 17:50:20

Dodatkowe informacje:
Format: cd audio
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje z rabatem





Sklep abooki

tel. 61 [zasłonięte] 50

email: [zasłonięte]@abooki.pl



Wysyłka przedmiotu w ciągu

24-48h od momentu zapłaty


Czas dostawy :

Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni

 

Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni

 

Kurier : 1 dzień

 

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !




Dane do przelewu :


Księgarnia internetowa

Agnieszka Wesoła

ul. Kminkowa 45a/4

62-064 Plewiska


Multibank

20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002

0[zasłonięte]997 12


Audiobook: Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 2 - Poronione pomysły

 


Autor: Matt Haig

Wydawnictwo : Audioclub

Format : płyta 2CD audio

Czas nagrania: 2 godz 14 min

Lektor: MARCIN STYCZEŃ

Stan : Nowa zafoliowana

Opakowanie: kartonowe

 

TEN TYTUŁ ZAKUPISZ Z RABATEM 22%. Cena detaliczna to 24,99 zł


Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.

Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo.

Butelkowana woda mineralna dla psów?

To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.

To jakiś żart! - odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych.

Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.



 

 



Największe wpadki rekinów biznesu II Matt Haig 2CD


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle panel allegro

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]