Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu I Matt Haig 2CD

02-01-2015, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19.40 zł     
Użytkownik abooki-pl
numer aukcji: 4863452490
Miejscowość Plewiska
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-01-2015 17:48:05

Dodatkowe informacje:
Format: cd audio
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aukcje z rabatem





Sklep abooki

tel. 61 [zasłonięte] 50

email: [zasłonięte]@abooki.pl



Wysyłka przedmiotu w ciągu

24-48h od momentu zapłaty


Czas dostawy :

Poczta Polska list polecony ekonomiczny : 3 - 5 dni

 

Poczta Polska list polecony priorytetowy : 1 - 2 dni

 

Kurier : 1 dzień

 

Kupując kilka przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz !




Dane do przelewu :


Księgarnia internetowa

Agnieszka Wesoła

ul. Kminkowa 45a/4

62-064 Plewiska


Multibank

20 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002

0[zasłonięte]997 12


Audiobook: Porażki marek. Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - Porażki rozszerzania marek

 


Autor: Matt Haig

Wydawnictwo : Audioclub

Format : płyta 2CD audio

Czas nagrania: 1 godz 48 min

Lektor: MARCIN STYCZEŃ

Stan : Nowa zafoliowana

Opakowanie: kartonowe


TEN TYTUŁ ZAKUPISZ Z RABATEM 22%. Cena detaliczna to 24,99 zł
Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.

Życie lub śmierć firmy zależą od siły marki. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, chociaż same wpędziły się w takie kłopoty.

Wiele firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną markę, to powinny ją rozszerzać na inne linie produktów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach produktów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swoim koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O wiele mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.

Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym zawiera się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.

Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego rozszerzania marek mogą być pomocne przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

 

 



Największe wpadki rekinów biznesu I Matt Haig 2CD


Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle panele allegro

[DANE_EU][KOD][/KOD][EAN][/EAN][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]