art150943Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda) - Hatt Haig, Marek Porażki [AUDIOBOOK] [CD] Największe Wpadki Rekinów Biznesu Cz.IV Zmęczone Marki (twarda)
autor: Hatt Haig, Marek Porażki
Opis W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne wpadki rekinów biznesu! żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje sie prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's mialy jutro zniknac. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wyglada już na bardzo zmeczone, a wiele odnoszacych niegdyś sukcesy padlo.Czesto ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jesli postepuja niezgodnie z prawem lub zostana przylapani na braku odpowiedzialnosci to szybko dochodzi do kryzysu. Taka wielka wpadka czlowieka na skale swiatowa byl skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a nastepnie upadek nie zostaly spowodowane przez zly produkt, ale przez niegodziwosc i korupcje ludzi ze szczytów wladzy firm. W czesci 4 przedstawiamy wiele przykladów zmeczonych marek i wpadek, które spowodowali zarzadzajacy nimi menedżerowie.
stan produktu: Produkt ORYGINALNY. Płyta zupełnie NOWA. (w przypadku konieczności zabezpieczenia dysku przed wypadnięciem folia fabryczna zostaje zmieniona)
EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]03394 ISBN: [zasłonięte]978-83339-48-0
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego. |