Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu - cz.IV, 2 CD

20-01-2012, 1:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik ksiazki_audio
numer aukcji: 2022394977
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 10   
Koniec: 26-01-2012 18:12:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki audio

Największe wpadki rekinów biznesu, część IV: Zmęczone marki - książka audio, 2 CD

Największe wpadki rekinów biznesu, część IV: Zmęczone marki - książka audio, 2 CD
Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro znikać. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło.

Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm.

W części IV przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie.



Autor: Matt Haig
Czyta: Marcin Styczeń
Wydawnictwo: Audioclub
Czas odtwarzania: ok. 2h
Format: Audio
Nośnik: CD
Ilość płyt: 2
ISBN:[zasłonięte]978-83339-48-0
Data wydania: 2009