W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantow rynkowych, takich jak Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Gerber, Fireston czy RJ Reynolds.
W części 3 poznamy "Porażki Public Relations" - firm, ktore nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys!" - mowią zazwyczaj. Każda marka w ciągu swojego istnienia przechodzi kryzys. Jeśli jest to znana marka to można się spodziewać, że trafi na pierwsze strony gazet. Kryzys wcale nie musi zniszczyć marki, jeśli firma działa z wyczuciem i w sposob odpowiedzialny.
Znaleziona w butelce Pepsi-Coli strzykawka nie spowodowała sytuacji kryzysowej. Zespół prasowy firmy przekazał mediom komunikat o całym incydencie i firma dołożyła starań, aby dokładną informację przekazać całej sieci sprzedaży, by tą drogą dotarła ona do klientów.
Przedstawiamy wiele przykładow firm, ktore nie posługując się skutecznie metodami PR w konsekwencji zamiast gasić pożary raczej je rozniecają.
To pouczająca lektura, która powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Czyta: Marcin Styczeń
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Audioclub & Bellona
Czas odtwarzania: 1h 51'
Format: Audio
Nośnik: CD
Ilość płyt: 2
ISBN:[zasłonięte]978-83339-47-3
Data wydania: 2009