Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu cz. II, 2CD

20-01-2012, 1:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23.90 zł     
Użytkownik ksiazki_audio
numer aukcji: 2053065232
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-02-2012 13:45:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki audio

Największe wpadki rekinów biznesu, część II: Poronione pomysły - książka audio, 2 CD

Największe wpadki rekinów biznesu, część II: Poronione pomysły - książka audio, 2 CD
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald’s, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy „Poronione pomysły” firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.

Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł – twierdzi firma. To jakiś żart! – odpowiada klient.

Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu – a to przecież osoby niepalące!

Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.

W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.


Czyta: Marcin Styczeń
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Audioclub & Bellona
Czas odtwarzania: 2 godziny 14 minut
Format: Audio
Nośnik: CD
Ilość płyt: 2
ISBN:[zasłonięte]978-83339-45-9
Data wydania: 2008
 
 

Największe wpadki rekinów biznesu cz. II, 2CD


Dodano 2[zasłonięte]010-05 12:57
Drodzy Allegrowicze! Ze względu na podtopienie naszej firmy i zalanie magazynu z książkami jesteśmy zmuszeni wstrzymać wysyłkę przesyłek. Przewidujemy wznowienie realizacji zamówień od 24 maja 2010. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.