Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU cz.2 Matt Haig

27-06-2012, 18:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik bogo_books
numer aukcji: 2398966424
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Wyświetleń: 8   
Koniec: 05-07-2012 09:06:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych

 

"Największe

wpadki rekinów biznesu cz.2"


Matt Haig,  wyd. Bellona


 

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient. Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.

Czas:134,18min

 

 

 

 

 

Płatność

Płatność można uregulować poprzez:

  • zwykły przelew bankowy,
  • system "Zapłać przez allegro",
  • przy odbiorze przesyłki (za pobraniem),
  • przy odbiorze osobistym.

Należy pamiętać o doliczeniu kosztów wysyłki jeżeli takowe są podane w opisie aukcji.

 

 

 

 

 

Wysyłka i Odbiór Osobisty

Zamówione i zapłacone lub potwierdzone przesyłki pobraniowe wysyłamy maksymalnie do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej.

Przy zakupie więcej niż jednego egzemplarza proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Czas dostarczenia przesyłki nie jest zależny od nas i nie znamy dokładnego czasu jej dostarczenia.

Zamówione książki można również odebrać osobiście w naszej hurtowni. Szczegółowe informacje na stronie "O mnie".

 

Kontakt i Reklamacje

Wszelkich informacji udzielam za pośrednictwem:

Jeżeli nie odbieram proszę zostawić wiadomość, a napewno się skontaktuję.

Kupujący ma prawo zwrócić zamówiony towar oczywiście w stanie takim jakim go kupił. Przesyłki które zostaną uszkodzone w trakcie transportu wymieniamy na nowe lub zwracamy pieniądze po wcześniejszym kontakcie i otrzymaniu uszkodzonego towaru.

 

 

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, treści aukcji i zdjęć zabronione.
NAJWIĘKSZE WPADKI REKINÓW BIZNESU cz.2  Matt Haig