Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Największe wpadki rekinów biznesu CZĘŚĆ II - 2 CD

04-06-2012, 12:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik mloodziuutkaa
numer aukcji: 2343515986
Miejscowość Strzegom
Wyświetleń: 6   
Koniec: 20-05-2012 09:33:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Największe wpadki rekinów biznesu. Poronione pomysły, część 2 - książka audio na 2 CD


Autor:
Matt Haig
Wydawnictwo:
Audioclub.pl & Bellona, Bellona
Seria:
Audioteka biznesu
ISBN:
[zasłonięte]978-83339-45-9
Wymiary:
145 x 205 mm
Tłumaczenie:
Roman Zawadzki
Sprawdź inne tytuły:
Matt Haig
Czyta: Marcin Styczeń
Czas trwania nagrania: 134: 18

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś Żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, Że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.