ZESTAW COMMAND & CONQUER GENERALS DELUXE EDITION zawiera:
COMMAND & CONQUER GENERALS
COMMAND & CONQUER GENERALS ZERO HOUR EXPANSION PACK
COMMAND & CONQUER GENERALS - to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny. Po obu stronach barykady stają połączone siły Stanów Zjednoczonych i Chin oraz organizacja terrorystyczna zwana Global Liberation Army. Twórcy przygotowali trzy kampanie, (oddzielną dla USA, Chin i GLA) z których każda składa się z dziesięciu misji połączonych rozbudowaną fabułą.
Podczas walk spotkamy się z ponad 60 jednostkami bojowymi. Jako dowódca wojsk amerykańskich będziemy przeprowadzać szybkie i skoncentrowane uderzenia, przy użyciu bardzo nowoczesnych jednostek jak: myśliwców Aurora, czołgów Crusader, a także sprawdzonych od lat śmigłowców Comanche i ciężkich bombowców B-52. Jako dowódcza bardzo licznej komunistycznej armii Chińskiej, będziemy dowodzić ogromnymi ilościami piechoty, a także takimi jednostkami jak: czołgi sejsmiczne, działa Inferno, Hackerzy (odpowiednik inżynierów z poprzednich części Command & Conquer) oraz sterowcami propagandowymi obniżającymi morale wojsk przeciwnika. Po stronie Global Liberation Army, pod naszymi rozkazami znajdzie się nie regularna armia, jak w przypadku obu powyższych mocarstw, lecz zbieranina fanatyków, niezadowolonych cywili, najemników, itp. Jednostki GLA to, m.in. Angry mob (oddział 20 ludzi uzbrojony głównie w koktajle Molotova i karabiny AK-47), Technicals (czyli jeep uzbrojony w karabin 50-cal) oraz Scud storm (wyrzutnia rakiet Scud).
Całość zmagań przedstawiona jest przy użyciu, trójwymiarowego silnika graficznego The Sage, stworzonego w oparciu o silnik wykorzystany wcześniej w Command & Conquer: Renegade. Command & Conquer: Generals pozwala na rozgrywkę jedno i wieloosobową za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu w kilku trybach.
COMMAND & CONQUER GENERALS ZERO HOUR EXPANSION PACK - to pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie (po jednej dla każdej strony konfliktu, tj. Stanów Zjednoczonych, Chin i organizacji terrorystycznej zwanej Global Liberation Army), składające się łącznie z 15 misji (po pięć na nację). Nowe zadania niosą za sobą całkowicie nowe wyzwania, m.in. musimy zniszczyć flotę Amerykańską na Morzu Śródziemnym, zinfiltrować budynek wywiadu amerykańskiego, zniszczyć komórkę szpiegowską w Kairze czy przejąć z rąk wroga broń o ogromnej sile rażenia.
Nowością jest specjalny tryb rozgrywki Generals Challenge. Dzięki niemu zmierzymy się dziewięcioma nowymi armiami kontrolowanymi przez dziewięciu komputerowych generałów stosujących różne taktyki walki. Po pokonaniu każdego generała uzyskujemy dostęp do jego armii i możemy dowodzić nią w trybie Skirmish i rozgrywce wieloosobowej z innymi graczami.
Z powyższymi zmianami nieodłącznie związane są nowe jednostki jakie Zero Hour wprowadza do tego tytułu. Między innymi amerykanie otrzymują śmigłowiec bojowy U.S. Specter Gunship, a Global Liberation Army motocykle bojowe. Dodano również szereg nowych budynków (np. Chiny otrzymały Centrum Internetowe) i ulepszeń - mowa m.in. o amerykańskich rakietach Hellfire oraz kombinezonach chemicznych. Rozszerzenie oferuje także nową Szkołę Walki, której zadaniem jest zwiększanie umiejętności dowódczych graczy oraz nowe medale przyznawane za pokonanie poszczególnych generałów.