Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NAJTAŃSZA KASA FISKALNA FISKALIZACJA PROGRAMOWANIE

01-07-2015, 22:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 699 zł     
Użytkownik kasjer24__pl
numer aukcji: 5414108573
Miejscowość WARSZAWA BIAŁOŁĘKA WYSYŁKA PL 24H
Wyświetleń: 55   
Koniec: 01-07-2015 22:41:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: inny
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 
 
Kasa fiskalna mała MERCURY 116F + SZUFLADA NA PIENIĄDZE O WARTOŚCI 150 ZŁ GRATIS
12

 

Kasa fiskalna Mercury 116F to małe urządzenie dedykowane do handlu mobilnego w trudnych warunkach. Poleca się ją głównie do punktów o niewielkim przepływie klientów, lub jako kasę rezerwową.
 
Kasa ma bardzo pojemny akumulator litowo-jonowy a dzięki niewielkiemu poborowi mocy potrzebnej do pracy posłuży nam długo, bez dostępu do sieci elektrycznej. Mercury 116F została stworzona przez rosyjskich specjalistów i dzięki ich wiedzy na temat pracy w niskich temperaturach otrzymaliśmy urządzenie mogące działać bez zakłóceń nawet przy -10°C. Kasa posiada duży wyświetlacz dla operatora, wodoodporną klawiaturę z czterema klawiszami szybkiej sprzedaży i jest urządzeniem na tyle prostym, że nie przysporzy kłopotów nawet początkującym handlowcom. Mercury 116F jest przygotowana na walutę euro.
 
 
 



 

Wybrane cechy produktu:
  • Niewielkie rozmiary i waga kasy
  • Bardzo duży i czytelny wyświetlacz operatora
  • Zakres temperatur pracy od -10°C do +40°C
  • Wodoodporna klawiatura
  • 4 klawisze szybkiej sprzedaży towarów
  • Bardzo wydajny akumulator litowo-jonowy
  • Obsługa waluty EURO
  • Szybka sprzedaż „jednoklawiszowa” (np. parkingi, bilety)
  • Prosta obsługa i programowanie

Zasilanie zasilacz DC 12V 2A
Akumulator wbudowany, Li-Ion 7,4V 1800mAh
Klawisze szybkiej sprzedaży 4
Wymiary 270x 140 x 70 mm (dł. x szer. x wys.)
Waga 0.8 kg (bez opakowania)
Zakres temperatur -10°C do +40°C
Wyświetlacz operatora LED 10 cyfrowy
Wyświetlacz klienta LED 10 cyfrowy
Mechanizm drukujący termiczna jednostacyjna drukarka
Szybkość wydruku 7 linii/s

Pomoc w uzyskaniu 90% zwrotu z US
Nasi sprzedawcy pomogą Państwu wypełnić odpowiednie zgłoszenia, aby sumaryczny koszt urządzenia fiskalnego był dla Państwa jak najmniejszy.
Fiskalizacja
Fiskalizacja to proces, w którym wprowadzamy numer NIP Państwa działalności do pamięci fiskalnej kasy. Dzięki temu mogą Państwo ewidencjonować sprzedaż na nabytym urządzeniu.
Programowanie urządzenia
Konfiguracja urządzenia tak, aby było ono w pełni gotowe do pracy w Państwa działalności. Ustawienia nagłówka, stawek VAT oraz zaprogramowania bazy towarowej według Państwa potrzeb.
Szkolenie z obsługi urządzenia
W pełni tłumaczymy jak obsługiwać urządzenie. Przeszkolimy jak dokonywać sprzedaży, jak wykonywać konieczne raporty oraz wytłumaczymy podstawy programowania kasy.
Pomoc serwisowa
Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem z urządzeniem fiskalnym nasi serwisanci pomogą rozwiać wszystkie niejasności oraz usunąć ewentualne awarie.
Dowóz do klienta i instalacja
Na Państwa zamówienie dowozimy urządzenia na terenie Warszawy i okolic. Podłączamy i konfigurujemy tak, aby mogli Państwo od razu z niego korzystać.
Dokumentacja do Urzędu Skarbowego
Każde zakupione urządzenie fiskalne musi zostać zgłoszone w odpowiednim Urzędzie Skarbowym. My wypełnimy wszelkie niezbędne dokumentacje, które są w nim wymagane.
Satysfakcja udanego zakupu
Połączenie wszystkich naszych usług sprawia że pomimo skomplikowanych przepisów i obsługi nasi klienci otrzymują gotowy do pracy produkt wraz z potrzebą wiedzą i wsparciem. Wspieramy przedsiębiorczych!
 
FirmaBiuroAmigo

Wszystkie produkty zakupione na aukcjach AmigoPC wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej „Siódemka” lub do paczkomatów InPost. Dzięki temu przesyłki zawsze są ubezpieczone, oraz docierają pod adres najczęściej na następny dzień roboczy.

Paczkomaty wysyłane są codziennie.

Wysyłamy paczki również kurierem Pocztex48, możliwy jest też odbiór w punkcie e-przesyłka.

Nie zarabiamy na przesyłkach – ceny przesyłek odzwierciedlają realne ceny usług firm przewozowych, a wszystkie zakupy zrobione u nas danego dnia, wysyłane są jedną paczką.

W celu jak najszybszego zrealizowania zamówienia prosimy o precyzyjną informację dotyczącą odbioru/wysyłki w formularzu opcji dostawy Allegro.

Odbiór osobisty możliwy jest w naszym salonie w Warszawie i jest zawsze bezpłatny. Po dokonaniu zakupu nasz handlowiec kontaktuje się z Klientem w celu wybrania salonu AmigoPC , do którego dostarczymy zakupiony produkt. O dostępności produktu w wybranym salonie Klient jest informowany przez lokalny Dział Handlowy.

 
Centrum wysyłkowe
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
31[zasłonięte]531 883-[zasłonięte]-264
Oferty i wyceny
482[zasłonięte]620 883-[zasłonięte]-191
Zamówienia hurtowe
Współpraca handlowa
ul. ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
Serwis
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
883-[zasłonięte]-287
 
Salon Warszawa
ul: Laurowa 39 (3 piętro)
03-197 Warszawa
Pon-pt 10-18
883-[zasłonięte]-274 31[zasłonięte]633
 
Nasza firma działa w branży komputerowej od 1999 roku. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, duże doświadczenie, oraz stabilną pozycję na rynku. Nieustannie podnosimy jakość naszych usług, oraz kwalifikacje, abyśmy w jak największym stopniu mogli sprostać wymaganiom Klientów.

Produkty które oferujemy, realnie posiadamy w magazynie, dlatego w większości przypadków wysyłka możliwa jest już w dniu zamówienia. Zaopatrujemy się tylko i wyłącznie u oficjalnych dystrybutorów, oraz u producentów sprzętu, co oznacza, że produkty zawsze są nowe, kompletne, a po zakupie objęte są właściwą dla danego produktu gwarancją. Staramy się jak najdokładniej opisywać aukcje, dlatego produkt, który dostaniesz będzie zawsze w 100% zgodny z opisem.
Za produkty zakupione na naszych aukcjach, można zapłacić w systemie ratalnym Santander. Umożliwiamy pełną obsługę kredytu ratalnego bez wychodzenia z domu.

Cała procedura związane z przyznaniem kredytu ratalnego odbywa się przez internet.
Koszt zakupów można rozłożyć od na 6 do 36 rat.
Aby zapłacić w systemie ratalnym, należy w formularzu opcji dostawy allegro wybrać płatność „Raty AmigoPC”

Następnie skontaktujemy się aby rozpocząć procedurę udzielenia kredytu.
 
Na każdy produkt kupiony na naszych aukcjach udzielamy gwarancji ważnej od 12 do 36 miesięcy. Warunkiem realizacji gwarancji jest posiadanie paragonu, lub faktury VAT, które zawsze otrzymujesz od nas przy zakupie.
 
Jeśli masz jakieś wątpliwości, chciałbyś uzyskać poradę, lub dokładniejsze informacje o produkcie, śmiało pisz do nas na adres [zasłonięte]@amigopc.pl lub dzwoń pod 883-[zasłonięte]-274.
Dane firmy
Evotrade Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
Nr konta bankowego:
BNP Paribas Bank
67 1600 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4624888 [zasłonięte] 700001