Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Najszybszy w PL - mitsubishi lancer evo X- fv23%

18-05-2014, 10:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120 000 zł     
Użytkownik nowak_michas
numer aukcji: 4209805968
Miejscowość RADOM
Wyświetleń: 1676   
Koniec: 18-05-2014 09:59:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

witam 

evo x pochodzi z PL salonu z koncowki 2008r listopad 

przejechane okolo 3tys km (trasa-miasto)

prawdopodobnie najbardziej doinwestowane / najszybsze EVO X w PL 

obecna moc to 470KM/640Nm - wykres - strojenie Mateusz Bieńkowski

silnik zakuty elementami wystarczajacymi do 800KM

wszelkie prace nad samochodem trwaly kilka miesiecy 

samochod jest w PELNI SPRAWNY , brak jakichkolwiek polsrodkow - wszystkie elementy wybierane z najwyzszej polki .

 

PRZEPROWADZONE MODYFIKACJE 

 

SILNIK:

Turbosprezarka z Lancera EVO X + wiekszy wirnik 20G

( seryjny lag + wieksza moc/moment w dluzszym zakresie obrotow - auto bardzo mocno jedzie od 3000 do 6600obr )

wałki GSC Power-Division mitsubishi evo 10 Evolution X S1

wtryski Deatschwerks 800cc
Pompa paliwa DeatschWerks DW65c
sprzeglo ACT extreme(do 800Nm) + tarcza organiczna kevlarowa
downpipe szeroki kolnierz AMS
wydech 3" kwasowka na przelotowym koncowym tlumiku
dolot K&N dedykowany z orurowaniem z kwasowki
wzmocnione sworznie w skrzyni
kompletna rewizja skrzyni biegow (naprawa 2,3,4b)
nowe linki zmiany beigów
intercooler AMS
Tłoki Manley 
Korbowody Manley I Beam
Panewki główne ACL race
 Panewki korbowodów ACL Race
szpilki do głowicy ARP
śruby główne wału ARP
komplet uszczelek całego silnika
nowy lancuch rozrzadu , lancuszek pompy oleju
nowa pompa sprzegla
zregenerowana pompa dyfrów 
montaż firma MAX-NOW radom w stajni mariusza nowocienia(kierowca rajdowy RSMP - evo X - N grupa)

 

ZAWIESZENIE:

springi Tein + amory Kyaba

whiteline stabilizatory przod + tyl

łączniki tyl whiteline

 

HAMULCE:

tarcze performance friction przód + tyl 

klocki przod + tyl RC6 

plyn RBF 660

hydrauliczny ręczny : pompa AP racing + dzwignia N grupowa 

felgi arcasting 8" 

opony brisgestone potenza RE002 - 235/40/18 

 

NAPED:

pasywny tylny defer spięty na 6kg 

przód szpera ralliart spięta na 10kg 

program do dyfrów - Mateusz Bieńkowski 

 

INNE:

nawigacja automapa  GMS 6501

kamera cofania

wskazniki na silniczku krokowym boost,oil,afr,egt

chalapcze rallyarmor

szpilki omp

 

koszt samych modyfikacji od listoapda do marca - 130tys zl (fv do wgladu) 

 

jestem w posiadaniu tego samochodu od poczatku listopada 13r 

auto przed dlugi czas modyfikowalo sie 

90% faktur pochodzi ze skelpu 4turbo katowice - wszystkie sa do wgladu 

samochod bardzo mocno doinwesotwany , bez polsrodkow (w pelni sprawny bez zadnego wkladu finansowego ze strony kupującego)

mysle teraz nad innym samochodem bardziej jednak cywilnym (S3,S5 - mozliwa zamiana)

 

samochod mozna zakupic dwojako:

obecnie jest w leasingu i mozna przejąc umowe leasingową na wlasna firme (pozostalo do splaty 16 rat po 1100zl brutto + wykup 3000zl brutto) 

lub

ja splacam niezwlocznie raty + wykup a ty odkupujesz ode mnie juz jako od osoby prywatnej . 

cena :

120tys odstępnego + (15x 1100zl + 3000zl wykup)