Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Najpierw pomyśl + Pomoc dzieciom GNIEW AGRESJA HIT

21-08-2014, 11:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79.90 zł     
Użytkownik medicon-pl
numer aukcji: 4504497787
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 3   
Koniec: 21-08-2014 11:21:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

Polskie Księgarnie
Specjalistyczne S.C.

Medicon - internetowa
księgarnia
medyczno-psychologiczna

[zasłonięte]@medicon.pl

tel./faks:058 [zasłonięte] 14

Gadu-Gadu:
[zasłonięte]49838

Konto bankowe:
ING BANK ŚLĄSKI o/Gdańsk
86 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640022 [zasłonięte] 671165

Najpierw pomyśl Trening umiejętności radzenia sobie z gniewem i agresją uczniów szkół ponadpodstawowych

Jim Larson


Wydawca: Fraszka Edukacyjna
Warszawa 2012 , wydanie 1
209 str., okładka miękka
ISBN:[zasłonięte]978-83309-83-3


Ta książka to świetny opis mechanizmów – społecznych, emocjonalnych, środowiskowych – powstawania i narastania u młodych ludzi gniewu i przeradzania się go w agresywne zachowania. Autor pracował jako psycholog w kilkunastu amerykańskich najtrudniejszych szkołach ponadpodstawowych, w których miał do czynienia z wybitnie trudną młodzieżą z grupy wysokiego ryzyka. Zamieszcza on wiele arcyciekawych opisów konkretnych przypadków i zastosowanych metod. Część II książki, rozpoczynająca się od rozdziału szóstego., to podzielony na pięć tematycznych modułów poradnik dla psychologów, nauczycieli i terapeutów, prowadzących zajęcia z młodymi ludźmi „z krótkim lontem”. Każdy moduł obejmuje kilka spotkań, na których ćwiczy się umiejętności rozpoznawania i stopniowania gniewu, znajdowania i stosowania zachowań alternatywnych, oceniania korzyści czy strat płynących z konkretnych zachowań, prowadzenia „dzienniczka kłopotów” i oceny postępów. Poza ogromną przydatnością praktyczną – w każdej szkole ponadpodstawowej – książka jest napisana barwnym, żywym językiem, która znakomicie ułatwia wgłębianie się w trudny, niekiedy bolesny temat.




SPIS TREŚCI

1. Problem i kierunki zmian

2. Warunki i okoliczności, w jakich rodzą się agresywne zachowania uczniów

3. Racjonalne uzasadnienia i najlepsze metody treningu umiejętności radzenia sobie z gniewem i agresją

4. Badania przesiewowe, identyfikacja i diagnoza kandydatów do treningu radzenia sobie z gniewem i agresją

5. Rozpoczęcie treningu umiejętności radzenia sobie z gniewem i agresją

6. Poradnik. trening umiejętności radzenia sobie z gniewem i agresją. Wstęp

 

 

 

Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne

Jim Larson, John E. Lochman



Wydawca: Fraszka Edukacyjna
2012 , wydanie I
235 str., okładka miękka
ISBN:[zasłonięte]978-83309-87-1


Książka Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne ma na celu pomóc dzieciom w opanowaniu agresji i destrukcyjnych zachowań, które są skutkiem gniewu. W tym celu zastosować można trening kognitywno-behawioralny, indywidualny lub w małych grupach.

W każdej szkole jest jakiś odsetek dzieci, wobec których tradycyjny, dyscyplinarny system okazuje się nieskuteczny. W oczach dorosłych ci uczniowie wydają się rozumieć zasady właściwego zachowania, ale z jakichś powodów nie są w stanie (czy – w rzadszych przypadkach – nie chcą) się do nich dostosować.
Z książki Pomoc dzieciom w radzeniu sobie z gniewem. Podejście kognitywno-behawioralne, której autorami są światowej sławy specjaliści w dziedzinie terapii agresji dzieci i młodzieży, czytelnik dowie się, jakie są mechanizmy powstawania złości i gniewu oraz pozna sprawdzony program, którym można objąć agresywne dzieci w szkole. Dokładny opis koniecznych przygotowań, sposobów współpracy z rodzicami i treści kolejnych sesji pozwala wprowadzić program w każdej szkole.




SPIS TREŚCI

1. Rodzenie się agresji

2. Empiryczne podstawy rozwojowego modelu problemów emocjonalnych i społeczno-poznawczych u agresywnych dzieci

3. Rola treningu radzenia sobie z gniewem w całościowym, szkolnym programie pozytywnego wsparcia behawioralnego

4. Rozpoczynanie programu radzenia sobie z gniewem

5. Rola nauczyciela w generalizacji

6. Przygotowanie pierwszego spotkania

7. Wyniki badań efektów działania Programu Radzenia Sobie z Gniewem i Programu Zdolności Radzenia Sobie

8. Program radzenia sobie z gniewem Przewodnik

9. Kiedy zastosować terapię wobec dziewcząt albo dzieci ze środowisk o odmiennej kulturze

10. Możliwość negatywnego wpływu grupy i alternatywne zastosowanie pracy indywidualnej

11. Konkretny przykład

12. Często zadawane pytania

 

 

 

Odbiór osobisty możliwy w naszym punkcie:

Gdańsk, ul. Grota Roweckiego 4A (boczna od Kartuskiej 68)

 

 

O księgarni

Istniejemy od 1990 roku. Początkowo asortyment stanowiły książki z zakresu medycyny oraz psychologii... więcej>>

 



Serdecznie zapraszamy

i życzymy satysfakcji

z zakupionych u nas książek!

 

 

 

 

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

darmowe panele aukcyjne