Napęd SkyTrekking, model- JoY
JoY - R125NG
NIEZAWODNOŚĆ – NISKI POZIOM DRGAŃ – DO LATANIA NA OKRĄGŁO
JoY napęd wyposażony silnik R125NG o mocy 20KM przy 9700obr/min.
Siła ciągu jest wystarczającą do bezstresowego latania nawet dla ciężkich pilotów. Polecamy go pilotom latającym na skrzydłach samostatecznych, wymagających mocnych napędów. Cechują go bardzo niskie drgania, niewielki hałas, mały ciężar, a przede wszystkim niskie zużycie paliwa. Zbiornik paliwa o pojemności 15 l, który pozwala na prawie 5 godziny lotu, gdyż zużycie paliwa wynosi około 3 l/h.
Jest to jeden z cichszych napędów dostępnych na rynku. Pomiar hałasu wykonany przez DULV wynosi 57.4 dB. Przekładnia redukcyjna zanurzona jest w kąpieli olejowej, a sprzęgło odśrodkowe zapewnia komfort i bezpieczeństwo podczas przygotowania napędu do startu. Posiada wymuszony system chłodzenia powietrzem, który zmniejsza ryzyko zatarcia silnika w wyniku przegrzania.
JoY -R125NG ma precyzyjny i łatwy system odpalania zimnego silnika. Na ten system skłąda się: elektroniczny układ zapłonowy, lekko pracujący rozrusznik ręczny oraz Zastosowany gaźnik walbro WG8-1 z systemem sannia. W układzie paliwowym dodatkowo zastsowaliśmy niewielki zawór zwrotny, zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika. Całość pozwala na bezproblemowe odpalanie zimnego silnika za pierwszym "szarpnięciem linki". oraz bezproblemowe odpalenie silnika w locie. Już nie trzeba wielokrotnie ciągnąć linki rozrusznika ręcznego aby gaźnik zassał paliwo.
Napęd stworzony do długich turystycznych przelotów, gdzie liczy sie komfort i oszczędność paliwa.
JoY -R125NG pozwala pilotowi o masie 90kg na skrzydle samostatecznym przy śmigle 130cm uzyskać wznoszenie ponad 3.0m/s.
Dzięki połączeniu technicznego piękna i prostoty ten napęd stał się jednym z najlepszych produktów, oferując niską masę całkowitą oraz profesjonalne wykończenie.
Przeprowadzone próby siły ciąu potwierdzają, ze napęd Joy na silniku R125NG generuje dużą siłę ciagu.Przy smigle helix 130/2 uzyskano ciąg 63-64kg.
https://www.youtube.com/watch?v=tqk5Ql_DYbA
https://www.youtube.com/watch?v=yffsclFhkX0
JoY pozwala bezproblewmowo latać na trajce z masą startową nawet 140kg.
R125NG z trajką Flash- masa startowa 140kg. Skrzydło Boxer GT 25.1m2 do 130kg
Najistotniejsze cechy napędu JoY
- cicha praca silnika
- sprzęgło odśrodkowe
- przkłądnia zębata
- niskie wibracje
- łatwy rozruch
- węglowe śmigło
PARAMETRY OGÓLNE
Typ |
Spalinowy 2T |
Producent |
SkyTrekking |
Silnik |
H&E R125 NG |
Moc (km) |
20/9700 |
Pojemność (cm3) |
125 |
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
Sprzęgło |
Tak |
Gaźnik |
Walbro WG 8-1 |
Przekładnia |
Zębata |
Śmigło |
węglowe 130cm |
Podwieszenie |
Górne - wypory sztywne |
Uprząż |
Comfort + |
Zbiornik paliwa |
16 l na dole |
Kosz ochronny |
Aluminiowy, dzielony 3 części |
Rozrusznik |
Manualny |
Manetka |
standard |
Waga z uprzężą (kg) |
23 kg |
Ciąg statyczny (kg) |
do 65G |
Max. masa pilota (kg) |
max 120kg , optymalna 75-95kg
|
Wyposażenie standardowe:
- śmigło carbon 130 cm
- kosz z aluminium, dzielony na 3 części,
- rura rezonansowa,tłumik szmerów ssania
- uprząż L lub XL - comfort +
- manetka z tempomatem
- wyłacznik awaryjny
- licznik motogodzin
- Zbiornik paliwa 15L.
- instrukcja silnika
- gwarancja 24 miesięcy
Wyposażenie dodatkowe:
- karabinki do połączenia ze skrzydłem, stalowe AustriAlpin
- pokrowiec na śmigło
- Pokrowiec na kosz
- front kontener na spadochron zapasowy