Promocja
świąteczna - ilość ograniczona normalna cena 88 zł - jedyne 40 sztuk
każda w cenie 46 zł !!
nie
sprzedajemy kiepskich klonów po 25 zł.
Profesjonlna
diagnostyka samochodów marki
nissan
dacia
samochody obsługiwane wolną linią
, nie obsługuje najnowszych czyli
wszystkie grupy vag do roku 2004/5
grupa
RENAULT NISSAN DACIA DO ROKU 2007.
po
liniach wolnych K L
AUDI
wszystkie modele od 1988--2004
SEAT wszystkie
modele od 1993--2004
SKODA
wszystkie modele od 1994--2004
VW wszystkie
modele od 1990--2004
jak i inne OBD2 z
protokółem ISO 9141( np Fiat, Alfa Romeo z ok 2000r)
opel do okolic 2008 roku (nie
wszystkie moduły)nie pracuje z Nissanem P11.
Renault Kline od 95 do 2007
r.Fiat oraz Mazda . ISO 9141.
INTERFEJS
PROFESLONALNY Z NAJNOWSZĄ PŁYTĄ GŁÓWNĄ NA NAJLEPSZYCH
PROCESORACH , STABILNA PRACA
w
komplecie z PŁYTĄ CD A NA NIEJ
STEROWNIKA ORAZ INSTRUKCJA
INSTALACJI
PROGRAMY W
JĘZYKU POLSKIM PEŁNOWARTOŚCIOWY LEGALNY (FREE LICENCE) VW
TOOL
OPIS
INSTALACJI ORAZ KONFIGURACJI.
PROGRAM DDT
2000 DO OBSŁUGI SAMOCHODÓW M-KI RENAULT NISSAN DACIA
OPIS
INSTALACJI
WIELE
POMOCNYCH DODATKÓW DIAGNOSTYCZNYCH A NAWET PROCED.DIAG.
POZA TYM
JESTEŚMY POD TELEFONAMI I PRZY KOMPUTERACH 9-16 PON-PIĄTEK
MAŁO
TEGO TEN WŁAŚNIE MODEL DZIAŁA RÓWNIEŻ DO NAJWYŻSZEGO
PROGRAMU VAG 409.1
CZEGO NIE POTRAFIĄ STABILNIE ZROBIĆ INNE INTERFEJSY W NISKIEJ
CENIE .
Obsługuje
protokoły:
-J1850
PWM (41.6 kbaud),
-J1850 VPW (10.4 kbaud),
-ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud),
-ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud),
-ISO KWP (fast init, 10.4 kbaud),
-ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud),
-ISO CAN (29 bit ID, 500 kbaud),
-ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud),
-ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
W
KOMPLECIE NA CD PEŁNY PROGRAM PO POLSKU BEZ UKRYTYCH KOSZTÓW
AKTYWACJI !!PAMIĘTAJ
DO NIEKTÓRYCH STARSZYCH POJAZDÓW POTRZEBNE SĄ
PRZEJŚCIÓWKI OBD1>OBD2 jak np. do vw LT , starego
audi czy golfa - NIE WIESZ CO I JAK ZADZWOŃ - NIE MA SPRAWY POMOGĘ !
793 [zasłonięte] 260
Zastosowanie:
Interfejs
do komputera jest podłączany poprzez port USB, idealny do
komputerów które nie posiadają portów
COM. Posiada 2 linie K automatycznie przełączane z linią L, co zapewnia
pełną kompatybilność zarówno ze samochodami starszymi, jak i
tymi po 2002r.
Elektronika jest wbudowana we wtyk OBD2, zapewnia komfortowe podpięcie
do samochodów wyposażonych w gniazdo OBD2. Jest wyposażony w
diodę sygnalizujące stan zasilania.
Współpracuje m.in z programi VAG-COM do wersji 409-1,
VWTool, GMTool, Polski VAG 4.9, DDT2000 i
innymi kompatybilnymi z OBDII.
W
autach grupy VAG VW SEAT SKODA AUDI możesz diagnozować::
* kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE
ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
* kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem
okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
* podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy:
silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje
wtrysków, synchronizacje rozrządu PD, temperaturę,
przepływomierz, wskaźniki, itp.) Przy odrobinie doświadczenia można:
* adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, dawkę
wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę
wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, sprawdzenie ciśnienie
doładowania, sprawności regulacji doładowania VTG, możliwość oceny
stanu technicznego turbiny, silnika, pompo wtryskiwaczy, pompy
wtryskowej na podstawie otrzymanych danych(logi).
* kodować piloty i
wiele wiele innych !!!!
pamiętaj :
szarpnoł ktoś fotelem i
świeci się kontrolka AIRBAG
wjechałeś w błoto i
świeci się kontrolka ABS(WYCZYŚĆ NAJPIERW CZYTNIK , ODCZYT INTERFEJSEM
POWIE KTÓRY)
WYCZYŚCIŁEŚ ? TAK , TO TERAZ POZBĄDŻ SIĘ TYM INTERFEJSEM BŁĘDU I JUŻ
MASZ W KIESZENI 100ZŁ
kupujesz auto i chcesz
sprawdzić jego stan oraz wiele innych
TO JUŻ NIE PROBLEM -SAM
TO ZROBISZ- NA CD RÓWNIEŻ INSTRUKCJE DO KONFIGURACJI ORAZ
INSTALACJI JAK I WAŻNE WSKAZÓWKI !! CZYTAJ CAŁY OPIS !!!
Przy odrobinie doświadczenia
można:
* adaptować
nowe elementy w samochodzie (kąt wtrysku, przepustnica, regulacja
obrotów i zaplonuitd.)
*
programować immobilaizer
PAMIĘTAJ MOŻESZ UAKTYWNIĆ DOMYKANIE SZYB Z PILOTA I ZROBIĆ WIELE NOWYCH
KONFIGURACJI W KAŻDYM MODULE AUTA- KAŻDYM !!
DOMYKANIE SZYB I ZAMYKANIE DRZWI PO RUSZENIU NAJPROŚCIEJ ZROBIĆ CZESKIM
PROGRAME MKM W DOSIE TU MOŻNA GO ŚCIĄGNĄĆ PO REJESTRACJI JEST GRATIS KLIKNIJ TU
WIELE DOBREGO - MAŁO TEGO PO ZAKUPIE DOSTAJESZ DOSTĘP DO FORUM
DIAGNOSTYCZNEGO GRATIS I DOSTĘP DO ŚCIĄGNIĘCIA WIELU
MATERIAŁÓW.
ZOBACZ
GDZIE MASZ SWE ZŁĄCZE W SAMOCHODZIE - TUTAJ DAJE KILKA
WSKAZÓWEK KTÓRYCH INNI NIE DAJĄ , TO POMYŚL CO
JEST NA PŁYCIE !!
To zwykle pod nim znajduje się gniazdo diagnostyczne.
Poniższa tabela może pomóc w lokalizacji złącza
diagnostycznego w różnych modelach
samochodów.
Model samochodu Rok Lokalizacja łącza Typ
złącza
Audi A2,A4/S4 od 2000 pod kolumną kierownicy OBD
Audi A6 od 1997 pod kolumną kierownicy OBD
Audi A3/S3 konsola środkowa, pod popielniczką OBD
Audi A4/S4 od 1994 do
2000
konsola środkowa, pod pokrywą
popielniczki, pod zaślepką po lewej
stronie
OBD
Audi A8/S8 pod popielniczką, pod zaślepką po prawej
stronie OBD
Audi TT
pod kolumną kierowniczą, po lewej
stronie, obok dźwigni do otwierania
maski
OBD
Audi 100/A6 do 1997 pod maską, obok przekaźników 2x2
Seat Arosa, Ibiza,
Cordoba od 1999 pod kolumną kierowniczą, obok skrzynki
z bezpiecznikami OBD
Seat Ibiza, Cordoba do 1999 pod kolumną kierowniczą, w skrytce po
prawej stronie OBD
Seat Toledo do 1999 po prawej stronie kierownicy, za stacyjką 2x2
Seat Toledo od 1999 konsola środkowa, pod zaślepką poniżej
popielniczki OBD
Seat Leon Konsola środkowa, pod zaślepką poniżej
popielniczki OBD
Seat Alhambra do 2000 pod konsolą środkową OBD
Seat Alhambra od 2000 pod kolumną kierowniczą OBD
Skoda Felicja po stronie pasażera, obok skrzynki z
bezpiecznikami OBD
Skoda Fabia pod kolumną kierowniczą, obok skrzynki OBD
z bezpiecznikami
Skoda Octavia w schowku pod kolumną kierowniczą OBD
VW Lupo do 2000 w środkowej konsoli pod pokrętłami
nawiewu OBD
VW Lupo od 2000 pod popielniczką OBD
VW Polo do 1994 w skrytce po stronie kierowcy 2x2
VW Polo od 1994 do
1997
w schowku pod kolumną kierowniczą, po
prawej stronie OBD
VW Polo od 1997 do
1999
pod kolumną kierowniczą, obok skrzynki
z bezpiecznikami OBD
VW Polo od 1999 w środkowej konsoli, pod zaślepką po
lewej stronie OBD
VW Caddy w skrytce pod kolumną kierowniczą, po
prawej stronie OBD
VW Golf, Vento do 1993 pod pokrętłami nawiewu, pod zaślepkami 2x2
VW Golf od 1993 do
1997
w środkowej konsoli pod pokrętłami
nawiewu, pod zaślepką po prawej stronie OBD
VW Golf od 1997 w środkowej konsoli, pod zaślepką po
lewej stronie OBD
VW Vento od 1993
w środkowej konsoli, po wyjęciu
popielniczki, pod zaślepką po prawej
stronie
OBD
VW Bora w środkowej konsoli, pod zaślepką po
lewej stronie OBD
VW Passat do 1993 w środkowej konsoli, obok lewarka 2x2
VW Passat od 1993 do
1996 po prawej stronie kierownicy, za stacyjką OBD
VW Passat od 1996 pod zaślepką po prawej stronie hamulca
ręcznego OBD
VW Transporter pod zaślepką, po prawej stronie
kierownicy OBD
Objaśnienia do tabeli:
Typ złącza OBD - złącze 16 stykowe standardu OBD,
Typ złącza 2x2 - dwie osobne kostki po dwa styki (stare złącze 2x2)
tak
wygląda komplet który kupujesz , PŁYTA DO TRANSPORTU
ZABEZPIECZONA !!!:
wiem co dobre dla Twego auta
jestem od 25 lat mechanikiem samochodowym ,
czynnie działającym w temacie elektroniki
co Ci
powie sprzedawca który sprzedaje doniczki , ręczniki i do
tego jakieś odpady z Chin .
|